Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gele Roylalet - kokemuksia?

29.10.2013 |

Niin, mitä nuo siis ovat ja millaisia kokemuksia niistä on? Olisi mielenkiintoista lueskella.

Esikoista yk 5 kuumeileva tässä pohdiskelee hankkisiko..

Kommentit (7)

1/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, heti otsikkoon näppäilyvirhettä :-D

2/7 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatarhyytelöä, sitä mehiläiskuningatar syö ja siten tuottaa miljoonia jälkeläisiä. Näin lyhyesti, aiheesta löytyy paljon netistä. Tätä suositellaan usein vaihdevuosista kärsiville, mutta eräs vanhempi nainen sanoi että hänelle suositeltiin tätä 30 vuotta sitten kun hän lopetti e-pillerit niin tasaamaan hormonit.

Kokemus: Aloitin syömään kp2 tai 3... Selvästi alkoi tuntua melkein heti että alavatsassa tapahtuu jotain, nippaili normaalia enemmän. Ja plussa pärähti tästä kierrosta. En tiedä oliko juuri näistä geleistä apua, mutta aikamoinen yhteensattuma. Yk 10 siis menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, ensimmäistä yritetään ja kiertoni on aina ollut melko tasainen. Yhdessä kierrossa söin gelee royalea ajatuksella, että se tukisi ovulaatiota. Minulla nimittäin ovulaatio ei tapahdu aina samaan aikaan kierroissa, mikä on omalta osaltaa heikentänyt raskauden mahdollisuutta... Gelee royalella en omalla kohdallani huomannut mitään vaikutusta ovulaatioon, koko kierron söin. Kuitenkin ennen menkkoja rupesi vähän tiputtelemaan mitä minulla ei yleensä tapahdu. Voi olla sattumaa tai sitten johtui Gelestä. Kierron jälkeen lopetin niiden syömisen eikä tiputtelua tullut. Olen kuitenkin lukenut Gelestä paljon hyvää ja kaikki ovat yksilöitä :) Itse liputan Macan puolesta! Vielä en ole sen avulla raskautunut mutta ovulaatio oli ainakin tässä kierrossa selkeä, harmi vaan että ei päästy sitä hyödyntämään....

4/7 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos vastauksista!

Miten, joku sanoi, että miehellekin voisi noita syöttää..?

Ja maca - kilpailija! :-) Mitäs se tekee?

5/7 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla gelee royalit eivät ole tehneet ihmeitä eikä tuoneet edes pientä apua. :/ Ovis on päivän pari myöhästynyt lisää ja tuhruvuotoa on Geleen käytön ajan aina ollut ennen kuukautisten alkamista.

Macaa olen käyttänyt jo ennen vauvaprojektia joten en sen vaikutuksia osaa itse eritellä. Sitähän suositellaan syötäväksi sykleissä parhaimman tehon saamiseksi, eli esim. 3 viikkoa ja sitten viikon tauko tai 3 kuukautta ja sitten kuukauden tauko. Näin olen ainakin ymmärtänyt, vaikka itsellä tauotus on paljon suurpiirteisempää.

6/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt nyt kaksi kuukautta. Mulla on aina ollut ovis tosi myöhään n. kp 21-23 ja luteaalivaihe jäänyt aika lyhyeksi, n. 11 päivää. Ekassa kierrossa en huomannut vielä mitään, mutta tässä kierrossa ovis tuli paljon aiemmin kuin edellisissä kierroissa edellisen 2v. aikana... Tikuilla olen mitannut. Sen lisäks LH-huippua (ovis-plussaa) näytti tikut vahvasti kolmen päivän ajan (eli kolmena päivänä testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva). Sen lisäks olo on ollut erittäin halukas. :D Eli kyllä mä oon huomannut vaikutusta. Toisaalta samalla olen vetänyt greippimehua päivittäin sekä raskausvitamiineja, jotka sisältää runsaasti foolihappoa. Eli saattaa nää positiiviset oireet johtua niistäkin.

7/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin muistaakseni kesä-heinäkuussa yhden kuurin. En tullut siitä kierrosta raskaaksi, mutta seuraavasta sit tärppäsikin, sillon kyl ei edes yritetty ja oli muutenkin vauvakuume vähä laskenut.. Tää tosin meni kesken sitten valitettavasti :/ en tiedä oliko mulle noista geleistä mitään apua, en ainakaa kokenu et olisi ollu mitään sen suurempaa vaikutusta kropassa, meillä nyt muutenki raskautuminen hankalampaa ollut, esikoista yritettiin 3 vuotta. Mulla tainnu eniten auttaa se että oon luovuttanu ja lopettanu kuumeilun, ei tosin oo helppoa, tuon km jälkeen olI Ihan kauhee vauvakuume taas. :D nyt kyl taas hieman hiipunu, kun esikoinen uhmailee ja menee kaikki energia siihen. 

Tintti