Jos saisit valita yhden toiveen joka toteutuisi välittömästi
Kommentit (87)
Vihervasemmisto häviäisi Pohjois-Koreaan.
Rahaaaaaaa! Sillä kaikki pikkujutut hoituisivat.
Olisin maailman parasta juttuseuraa :)
Toivoisin kolme viikkoa sitten kuolleen ystäväni takaisin.
Haluaisin, että olisin yhtä terve ja kaunis, kuin parhaimmillani olen ollut. (n. 10 v sitten)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset vapauttaisivat lemmikkinsä ulos ja kuolisivat sukupuuttoon.
:D toivottavasti et usko että ne lemmikit enää selviytyisivät omatoimisesti villissä luonnossa.
Haluaisin olla raskaana (ja varmasti niin, että tuloksena olisi terve lapsi).
Ossta mulle anabolisia ja kasvuhormoneja kun mä en jaksa käydä apteeekkiakaan ryöstämässä.
Minä ja kaikki minulle rakkaat ihmiset saisivat elää ikuisesti nuorina ja onnellisina Maassa, joka ei koskaan tuhoutuisi.
Voittaisin eurojackpotin päävoiton
Että korona katoaisi maapallolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset vapauttaisivat lemmikkinsä ulos ja kuolisivat sukupuuttoon.
:D toivottavasti et usko että ne lemmikit enää selviytyisivät omatoimisesti villissä luonnossa.
Suurin osa ei mut ees pieni tsäänssi. En usko et sais toivoa niille loputtomasti raikasta vettä ja ruokaa ja sukupuuttoa ihmisille 🤭
Saisin mieheni takaisin. Hän kuoli onnettomuudessa, kun lähti töihin. Hulluinta tässä kaikessa on se, että hän sanoi pitkästä aikaa. Rakastan sinua ylikaiken ja en ole sanonut pitkään aikaan näin. Jos saan pyytää jos olet ennen minua kotona, niin teetkö lasagnea, koska se on niin hyvää. Ja antoi pusun halasi. Autosta soitti ja sanoi, että leffaa ja ruokaa. Olet tärkeä. Seuraavaksi poliisi oli ovella kertomassa uutista, jota en unohda ikinä ja se ruoka oli uunissa. Lasagnea en ole tehnyt sen jälkeen enkä syö ikinä. Jos saisin sen iloisen välittävän ihmisen takaisin, niin tekisin todella mitän vain. Jos saisin edes hänet 24h takaisin, niin se riittäisi. Meillä jäi kaikki kesken. Meillä tytär oli silloin 1v2kk ja nähny isäänsä kuvista ja onneksi viedoista. Mietin silloin itsemurhaa ja lähdem hänen luokse, koska se uskon siihen mitä menetin, niin saisin takaisin hänet jossain. Lapsen takia jaksoin, vaikka vaikeaa se oli. Uutta miestä en ole ottanut enkä harrastanut yhdenillan juttuja. Mies kuoli 15v sitten ja olen 47v.
Loputtomasti toiveita jotka toteutuisi välittömästi
Mie toivoisin tyttöystävän, joka välittää miusta ja haluaisi olla miun kanssa osa tiimiä. :) M25
Toivoisin tyttäreni takaisin. Kuoli alle 30-vuotiaana kolmisen vuotta sitten. Kaipaan häntä niin että kipeää tekee.
Haluaisin pariutua entisen työkaverini kanssa. Maailman ihanin mies, mutta se on jo huijattu naimisiin. :( Olisipa jokin keino millä voisimme olla yhdessä ilman että hänen lapsensa kärsisivät.