Huuto.net -"etiketistä" kysyttävää!?
Osatin sunnuntaina Osta heti-hinnalla vaatteen. Laitoin myyjälle viestiä, että vaate maksettu. Myyjä ei ole vastannut mitään. Vakioviestissä ei ole mitään manintoja aikataulusta.
Aiemmin myyjät ovat aina kuitanneet saaneensa viestin ja myös kun ovat ostoksen postittaneet. Joko kehtaa kysellä perään onko saanut viestin? Vai olenko liian hätäinen?
Kommentit (24)
En enää osta Huuto.netistä juurikin tehomyyjien invaasion takia. Jos saakeli maksan jostain, oletan saavani tiedon, että maksu on tullut perille ja milloin paketti on lähtenyt postiin.
Halusiko nr. 22 vaan kehua myyntisummillaan ja sillä että ihan vastaa kaikille kahdelle ihmiselle kuussa tms.? Onhan siinä vaivannäössä nimenomaan eroa, jos postittaa 100 euron tuotetta tai yhden 100 euron tuotteen. Jos postittaa sata tuotetta kuussa, ei voi kaikkien kanssa viestitellä.
Kaikkien myyjien toki kannattaisi kertoa omassa kuvauksessaan ja vakioviestissä omat toimintatapansa, postitusnopeutensa jne.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:29"]
Olen tehomyyjä. Minulla on kolme lasta, joista yksi syntynyt kesällä. Vastaan joskus viesteihin ja joskus en. Lasten kanssa sattuu ja tapahtuu. Vakioviesti on käytössä juuri sen takia etten ehdi päivystää koneella. Ilmoitan postituksesta palautteen kautta. Saatan myydä 250-500 eurolla kuussa, joten postituksen katson olevan pääasia. En viestittelyn.
[/quote]
onko toi sun mielestä iso summa? Myyt ilmeisesti jotain sälää, vanhoja lastenvaatteita?
itse myyn lähes tuplasti tuolla summalla, mutta vain pari tavaraa, enkä todellakaan ole tehomyyjä. Ja vastaan kaikille!
[/quote]
Oot ihan ufo. On paljon myydä satasilla
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:29"]
Olen tehomyyjä. Minulla on kolme lasta, joista yksi syntynyt kesällä. Vastaan joskus viesteihin ja joskus en. Lasten kanssa sattuu ja tapahtuu. Vakioviesti on käytössä juuri sen takia etten ehdi päivystää koneella. Ilmoitan postituksesta palautteen kautta. Saatan myydä 250-500 eurolla kuussa, joten postituksen katson olevan pääasia. En viestittelyn.
[/quote]
onko toi sun mielestä iso summa? Myyt ilmeisesti jotain sälää, vanhoja lastenvaatteita?
itse myyn lähes tuplasti tuolla summalla, mutta vain pari tavaraa, enkä todellakaan ole tehomyyjä. Ja vastaan kaikille!