Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan samanlaisen elämän kuin Kalastajan vaimo

Vierailija
29.10.2013 |

Ihana juttu Kodin kuvalehdessä. Olen pakahtua kateudesta. Kalastajan vaimolla on kaikki mitä ikinä haluan. Miten pääsen kateudestani eroon? Onko hänessä mitään vikaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita rentoutua ja miettiä että oma elämäsi on yhtä hyvää, julkisuuteen kun näytetään vain parhaat puolet.

Vierailija
2/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän varakas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko myös miehen joka haisee kalalle

Vierailija
4/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juttu luettavissa verkossa?

Vierailija
5/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:51"]

Ihana juttu Kodin kuvalehdessä. Olen pakahtua kateudesta. Kalastajan vaimolla on kaikki mitä ikinä haluan. Miten pääsen kateudestani eroon? Onko hänessä mitään vikaa?

[/quote] Mita olet tehnyt etta saat haluamasi elaman? Vai istutko kotona odottamassa etta se elama sattuu tulemaan kohdallesi?

Vierailija
6/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkkaan ottaen kadehdit hänen elämässään?

Vierailija
7/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on aivan ihana elämä kaikin puolin. Sellainen elämä mikä on todellakin hänelle täydellistä. Minun elämäni on aivan jotain muuta mutta se on juuri sellaista kuin minä haluan. Minulle täydellistä. Siksi en osaa kadehtia häntä.

Vierailija
8/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo on oikeassa elämässä hyväntahtoinen hölmö. Ei siis penaalin terävin kynä, ei lähellekään.

Vierailija
9/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin nämä kommentit luettuani etten kadehdi enää. Ihan vähän vain kaikkia jutskia (hänen käyttämä sana) mitä saa blogin kautta ilmaiseksi. Joku kysyi onko juttu luettavissa verkossa, niin tietääkseni ei. Pitää mennä kirjastoon lukemaan tai sitten ostaa toi 4,90e maksava lehti. Siinä selvisikin että on tavannut miehensä Kanarialla 7 v sitten, eikä Norjassa.

Vierailija
10/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 19:45"]

Kalastajan vaimo on oikeassa elämässä hyväntahtoinen hölmö. Ei siis penaalin terävin kynä, ei lähellekään.

[/quote]

No jopas pomppas. Bloginsa perusteella hänestä ei tule mielikuvaa hölmöstä! Mielikuva hyväntahtoisesta ihmisestä tulee kylläkin ja se on vain hieno asia! Varmasti sydämellinen, aito ihminen!

Vierailija
11/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa Kalastajan vaimossa on sitten niin erityistä? Yritin vähän lukea blogia, mutta en saanut oikein juonen päästä kiinni. Hyvännäköinen keski-ikäinen nainen hän toki on. Onko varakas? Itse en varsinaisesti haluaisi olla kenenkään perusduunarin vaimo, en näe siinä mitään erityisesti tavoittelemisen arvoista. Toki varmasti ovat onnellinen perhe jne.

Vierailija
12/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä jotka sanotte, että sen elämä on täydellistä ja ihanaa. Mistä te sen tiedätte? Se, että blogissa ja jossain lehdessä annetaan kuva täydellisestä ja ihanasta elämästä, ei tarkoita sitä, että elämä olisi vain täydellistä ja ihanaa. Sitä vähemmän täydellistä ja vähemmän ihanaa ei vaan blogissa ja muualla tuoda ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme