Kuka noita urposti käyttäytyviä miehiä kasvattaa?!
Vai olenko mä joku urpomagneetti?
Seurusteli puolitoista vuotta ihan normaalin, työssäkäyvän, mukavan suomalaisen miehen kanssa. Sitten alettiin keskustella yhteen muutosta. Mies asui vuokralla, minä velattomassa omistusasunnossa. Ajateltiin muuttaa mun asuntoon. Ehdotin, että tehdään yhteinen tili, jonne kumpikin laittaa tietyn summan rahaa kuukaudessa asumismenoihin (vastike, vesi, sähkö, ruoka, yms).
Mies nosti kamalan äläkän. Ei kai hän nyt ala maksaa mulle siitä, että muuttaa mun omistamaan asuntoon! Sanoin, että ei tarvi maksaa mitään vuokraa, vaan että molemmat osallistuu ELÄMISEN aiheuttamiin kustannuksiin.
Ehdotin myös miehelle, että voisi halutessaan ostaa asunnosta puolet siitä hinnasta, jonka itse maksoin. Hän olisi voittanut kaupassa, sillä kiinteistövälittäjän mukaan asunnon hinta on noussut 30-40 000 euroa. Mies oli ihan kauhuissaan, että hän maksaisi mulle. Ottaisi lainaa ja maksaisi mulle rahaa!
Noh, suhde kaatui sitten tuohon, ei sillä ollut tulevaisuutta.
Nyt olen sitten yrittänyt löytää uutta kumppania. Toivotonta. Sinänsä ok miehiä, mutta...
...viime talvena oltiin kolmansilla treffeillä. Meillä oli autot samalla parkkiksella. Oli koiranilma, lunta tuprutti, tuuli, autoni oli ihan lumiukko. Miehellä oli autossa jokin lämppäri, joka piti sen sulana. Mies hyppäsi autoonsa, vilkutti mulle sieltä lämpimästä autosta ja ajoi virnistellen tiehensä. Jätti mut yksin, pimeään talviyöhön harjaamaan autosta lumia. Ja ihmetteli kovin, kun ei sitten tullut neljänsiä treffejä.
...yhden miehen kanssa oltiin jo päätetty, että kokeillaan seurustelemista eikä tapailla muita enää. Kuukauden päästä mies jäi kiinni feikkiFB-profiilista, jolla kalasteli naisia. Mies oli ihan äimänä, kun halusin tämän vuoksi lopettaa suhteen.
...yksi mies teki lähes heti selväksi, että naisen pitää hoitaa sitten kotityöt. Hän tekee sitten muita hommia. Niin, naisella pitää olla myös hyvät tulot, hyvä kroppa, hyvä auto, tyylikäs, rahaa. Itsellään sillä oli alkava kalju ja vatsakumpare, vuokra-asunto, vanha kosla ja monta kallista kelloa.
Mistä näitä sikiää? Missä ne kunnolliset 35+ -miehet on?!
Kommentit (24)
Katkerat aidit pistavat vahingon kiertamaan. Kun omalle kohdalle on sattunut varsinainen sika niin ei siita pojastakaan tarvitse parempaa kasvattaa.
Naisethan niita lapsia kasvattaa, naisten vika.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:27"]
Miksi halusit yhteisen tilin? Olisit sanonut, että molemmat maksavat omat kulunsa eli mies on hyvä ja jättää sinun ostamasi ruuat - sinun maksamassasi jääkaapissa sinun maksamallasi sähköllä kylmässä säilytetyt - syömättä ja ostaa omat.
[/quote]
Joo ja tuohan toimisi todella hyvin ja olisi ennustettavissa hyvä jatko tuollaiselle parisuhteelle.
[/quote]
Ai sinusta ap:n systeemi toimi paremmin?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:54"]
Mä voisin väittää että mussa ei ole mitään prinsessamaista mutta kyllä mä katsoisin vähän oudoksuen miestä joka ei auttaisi tossa tilanteessa, jos itsellä webasto pitää ikkunat auki.. joiltain miehiltä se vaan tulee luonnostaan. Esim. meillä mies käy aina laittamassa mun auton piuhaaan ja harjaa lumet vaikkei itse olis edes lähdössä mihinkään, enkä ole alunperin sitä pyytänyt moista tekemään.
[/quote]
Tulee luonnostaan.
Kuten joiltain naisilta tulee ruoanlaitto luonnostaan.
Joiltain ei.
21 on siis 6, ei 9.