Palstan miehet, mitä mieltä tästä naisesta?
Kommentit (21)
En ole mies, mutta vakiolesbon ominaisuudessa vastaan silti. Ei sytytä, tulee mieleen pumpattava barbara.
Antavan näköinen. Keskittyy antamaiseen, suukin valmiiksi auki että voi valita reiän.
Onneksi edes mustavalkoinen. Sellaisenaankin liian meikattu. Ja luultavasti photoshopattu aika raskaasti.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:24"]
Onneksi edes mustavalkoinen. Sellaisenaankin liian meikattu. Ja luultavasti photoshopattu aika raskaasti.
[/quote]
Miesten vastausta kysyttiin..
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:34"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja mies vastasi. Minusta _sängyssä_ ei olla meikit päällä. Tai ainakaan sellaisissa tyynyliinoissa, joiden peseminen on minun vastuullani.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:34"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja mies vastasi. Minusta _sängyssä_ ei olla meikit päällä. Tai ainakaan sellaisissa tyynyliinoissa, joiden peseminen on minun vastuullani.
[/quote]
Ei mies vastaa noin.. eikä katso tai valita onko photoshopattu.
Joo, vähän liian "täydellisen" näköinen ollakseen seksikäs. Nätti kyllä joo.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:43"]
Ei mies vastaa noin.. eikä katso tai valita onko photoshopattu.
[/quote]
"En saanut haluamaani vastausta, joten et ole mies". Asia selvä. Onneksi ei sinulle tarvitse ollakaan.
Steriili. Pitää olla jotain särmää vaikka olisi kauniskin. Tämä ei ole edes kaunis korkeintaan nätti.
Todennäköisesti olen liian vanha, 47.
Tuossa kuvasa näkyy hyvin se ihmeellinen naisten ilmiö, kun pidetään kuvaa otettaessa silmiä vähän normaalia enemmän auki. :p Siitä ja paksuista ripsistä huolimatta kaunis tyttö.
Valokuvan perusteella mä en osaa vielä murskaavaa luonneanalyysiä tehdä, sorry (:
-Mies
Muuten sievä, mutta suun ansiosta näyttää ihan typerältä kalalta. Jos olis pienemmät huulet ja suu kiinni niin tosi kuuma ;)
???