Miten saan miehen lähtemään laavulle makkaranpaistoon?
Kommentit (37)
Hauskoja vastauksia :D
Ei sitä vaan huvita. Paistaa makkarat mieluummin grillissä. Ap
Poskihoito. Ja lupaat antaa kakkoseen ja ykköseen ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
No vittuako kyselet jos miestä ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vaan huvita. Paistaa makkarat mieluummin grillissä. ApNo vittuako kyselet jos miestä ei huvita.
No mua huvittaisi.
Miust laavulla olis romanttista paistella makkaroita ja höpistä kaikenlaista. :3 Siun pitää vaikka raahata se siun mies sinne. Sen jälkeen ei tarvii raahata, ku se pyytä siuta iha itse. :) Pitäkää hauskaa! M25
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, kuka haluaa laavulle kun on olemassa grilli?
Mikäs sen mukavampaa...tai no aika monikin asia mutta kyllä mä lähtisin.
Oispa mulla neito, jonka kanssa mennä laavulle vaikka koko yöksi. Ei vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vaan huvita. Paistaa makkarat mieluummin grillissä. ApNo vittuako kyselet jos miestä ei huvita.
No mua huvittaisi.
No mene sinne laavulle ja paista siellä itsellesi makkara.
Ihme avuton.
Minä olen ottanut käyttöön suoran lähestymistavan. "Kulta, vaatteet niskaan, nyt lähdetään laavulle makkaraa paistamaan. On niin kaunis kelikin." Kertaakaan ei ole kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vaan huvita. Paistaa makkarat mieluummin grillissä. ApYmmärrän, kuka haluaa laavulle kun on olemassa grilli?
Laavuissa on romanttista erämaan tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miust laavulla olis romanttista paistella makkaroita ja höpistä kaikenlaista. :3 Siun pitää vaikka raahata se siun mies sinne. Sen jälkeen ei tarvii raahata, ku se pyytä siuta iha itse. :) Pitäkää hauskaa! M25
Lähde mun kanssa laavulle M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde mun kanssa laavulle M25 <3
Tänään ei onnistu, ku söin iha liikaa riisiä päivällä. :D Lähetään huomenna. :) M25
Sano että Korona tuli eteiseen. Pakko lähteä Nuuksioon turvaan. Otetaan makkaraa evääki
Laita makkara housuihin reiden kohdalle ja sano sille että tätä ois luvassa jos lähdet.