Miten saan miehen lähtemään laavulle makkaranpaistoon?
Kommentit (37)
Tee henkilökohtaisia geokätköjä, joihin piilotat kaljaa ja makkaraa laavun läheisyyteen ja annat koordinaatit miehelle. Mies on luonteeltaan seikkailija ja haluaa metsästää itselleen ja naaraalleen.
Et mitenkään jos miestä ei kiinnosta. Suostuin kerran miehen mieliksi ja oli viimeinen kerta.
Ihme soijapojan olet mieheksesi valinnut jos se ei ehdota tuollaista mahtavuutta itsekin.
Käske jotain sen kaveria ehdottamaan luontoretkeilyä. Mä olen monta vuotta yrittänyt houkutella miestä retkeilemään yhdessä ilman tulosta, mutta sen kerran kun sen miespuolinen kaveri sitä ehdotti, oli tukka putkella menossa.
En muuten enää ehdottele yhteisiä tekemisiä. Menkööt kavereidensa kanssa, mä teen reissuni yksin koirien kaa.
Ihme ukko jos ei laavulle naisen kanssa lähde. Itsellä ex tykkäsi aina noista reissuista. Päivisin käytiin ja joskus oltiin yötä. Ihan huippua rentoutumista. Syyspimeässä nuotion loimussa oman rakkaan kanssa makkaraa paistella, keskustelle niitä näitä, juoda muutama kalja tai viiniä ja rakastella sit ennen nukkumaan menoa.
Näytä sille youtubesta Ali Leiniön kanavaa, on mieletöntä sisältöä aiheesta.
Jätä se. Miksi sä olet tollasen makkaraa syömättömän kusipään ottanut joka ei suostu laavulle?
Helposti?
M