Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa A2 Islam-illan?

Vierailija
29.10.2013 |

Mukana ovat muun muassa imaamit Anas Hajjar,Ahmed Fadil ja Abbas Bahmanpour, Suomen Sisun puheenjohtaja, kansanedustaja Olli Immonen (ps), ex-ministeri Heidi Hautala, kaupunginvaltuutettu Wille Rydman (kok), perussuomalaisten nuorten puheenjohtaja Simon Elo, islamiin kääntyneet suomalaisnaiset Suaad Onniselkä ja Maryam Ratilainen-Elabbasy sekä hunnusta luopunut nuori bloggaaja Nimo Samatar.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:59"]

Heidi Hautala nyökkäili kun imaami kertoi että homot pitää tapaa.

Onko tämä Vihreiden virallinen linja.

[/quote]

Sanoiko se imaani oikeasti jotain tollasta? En jaksanut katsoa ohjelmaa kuin vain hetken.

Vierailija
22/25 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:05"]

[/quote]

Sanoiko se imaani oikeasti jotain tollasta? En jaksanut katsoa ohjelmaa kuin vain hetken.

[/quote]

Se sanoi, että sharia-lain mukaan homoseksiä harrastavat kuuluu tappaa.  Ja olihan siellä ainakin se yksi ällöttävä hihhuli, joka olisi halunnut sen lain suomeenkin. Nii ja toinen, jonka mukaan se olisi ihan ok katkoa varkailta kädet, jos nämä ihan ilkeyttään varastaisivat. Jos nälkäänsä, niin sitten ei tarttisi ehkä katkoa.

Mua kävi kyllä puistattamaan koko ilta, ja olihan se oikeasti kummallista, kuten se vissin itse(?) sanoi se persujen edustaja, että on se nyt kumma, että tuossa keskustelussa persu on se joka puolustaa homojen oikeuksia, kun kenestäkään muusta yltiösuvaitsevasta ei tuossa tilanteessa siihen sitten ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Miksi katsoisin jotain propaganda ohjelmaa johon Ylen tuottaja on ottanut vain hänen omaa kantaansa edustavia ihmisiä. Noissa Ylen illoissa vaan huudetaan ja puhutaan päälle. Ei mitään järkeä. Vähemmän henkilöitä ja enemmän aikaa puhua.

Vierailija
24/25 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:11"]

[/quote]

[/quote]

Se sanoi, että sharia-lain mukaan homoseksiä harrastavat kuuluu tappaa.  Ja olihan siellä ainakin se yksi ällöttävä hihhuli, joka olisi halunnut sen lain suomeenkin. Nii ja toinen, jonka mukaan se olisi ihan ok katkoa varkailta kädet, jos nämä ihan ilkeyttään varastaisivat. Jos nälkäänsä, niin sitten ei tarttisi ehkä katkoa.

Tuo on harvoja asioita mistä olen samaa mieltä muslimeiden kanssa. Pitää olla todella kovat rangaistukset. Ei ole IKINÄ mitään oikeutta rikkoa lakia. Varastaminen on väärin AINA. Miksi rikollisia pitäisi sääliä? Minulle rikollinen menettää ihmisoikeutensa kun hän rikkoo lakia.  

Mua kävi kyllä puistattamaan koko ilta, ja olihan se oikeasti kummallista, kuten se vissin itse(?) sanoi se persujen edustaja, että on se nyt kumma, että tuossa keskustelussa persu on se joka puolustaa homojen oikeuksia, kun kenestäkään muusta yltiösuvaitsevasta ei tuossa tilanteessa siihen sitten ollutkaan.

[/quote]

Vierailija
25/25 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:11"]

[/quote]

[/quote]

Tuo on harvoja asioita mistä olen samaa mieltä muslimeiden kanssa. Pitää olla todella kovat rangaistukset. Ei ole IKINÄ mitään oikeutta rikkoa lakia. Varastaminen on väärin AINA. Miksi rikollisia pitäisi sääliä? Minulle rikollinen menettää ihmisoikeutensa kun hän rikkoo lakia.  

[/quote]

[/quote]

Muistathan tämän kun oma kullannuppusi pöllii kaupasta teini-ikäisenä vaikkapa sitten eneriajuomatölkin. Ihan oikeutettua menettää kätensä.