Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Xenialla on jo masukuvat :D

Vierailija
29.10.2013 |

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:48"]

Costume tykkää! 

[/quote]

Mä en lue enää Costumea jos se on tollanen mammalehtipaikka! Ja jonka parikymppiset bloggaajat pukeutuu sellaisiin mammojen vaatteisiin ja asusteisiin kuin mitä yli 40-vuotiaat. Paitsi että olen nähnyt nuorekkaampia 50:siäkin...

Vierailija
42/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:38"]

Oli ostanut uuden autonkin. Maasturin

[/quote]

Olipas ekologinen valinta... not! :-o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kuitenkin tulla av:lle blogiaan mainostamaan.

Vierailija
44/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun yli 20t maksavan maasturin :)

Vierailija
45/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhohhoo! Kyllä kuulkaa Suomessa naiset kyselevät ja arvostelevat kaikkea ihan suoraan. Minäkin olen moneen kertaan fiksusti vastaillut uteluihin ja keskustellut asioista. Kun on hyvä omatunto ja tietää mitä on tehnyt niin ei tarvitse piilotella itseään silloin kun muilla on kysyttävää. Mä vähän epäilen että Xenialla on vaikeuksia selittää asioita mitenkään päin järkevästi kenellekään. Olen saanut sellaisen käsityksen että hänen vanhempansa eivät juuri kyseenalaista mitään...kaikki on ok niin kauan kun siitä tienaa. Sellaisen kuvan tuosta hommasta nyt saa. On tuosta Xenian blogista ollut hyötyäkin. olen ripittänyt poikiani siitä että vaikka tyttö kuinka sanoo ja selittelee että on hoitanut asiat niin että ei voi raskautua niin kondomia on käytettävä. Jo pelkästään ihan sukupuolitautien pelossa ainakin puoli vuotta suhteen alkamisesta. Täytyy sanoa että Xenia ja hänen poikaystävänsä ovat...hmmm...mitenkä sen nyt kauniisti sanoisi...no, järkyttävää ettei tuon enempää oman kehon terveys kiinnosta vaan alusta asti lähdetään paljailla puuhamaan. Hyi olkoon! Ja itsepä on seksiasiansa tuonut julkisuuteen kertomalla hormooninsa ja raskautumisensa lyhyen suhteen alkuun

Vierailija
46/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä xenian pitäisi vastata tällaiseen kritiikkiin? Joo, anteeksi, teen abortin ja perun talokaupat. ilmotan miehelle että sori sori, joku anonyymi kommentoija oli oikeessa, ei voi tehdä näin montaa elämänmuutosta kerralla, ehkä meidänkin olis parempi erota ja miettiä vuoden kuluttua uudelleen? 

Vierailija
47/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maasturi on nähty?

Vierailija
48/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:22"]

Missä maasturi on nähty?

[/quote]

Kommenttiboksissa sanoi, että ovat hankkineet kyseisen auton

Vierailija
49/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:14"]

Hohhohhoo! Kyllä kuulkaa Suomessa naiset kyselevät ja arvostelevat kaikkea ihan suoraan. Minäkin olen moneen kertaan fiksusti vastaillut uteluihin ja keskustellut asioista. Kun on hyvä omatunto ja tietää mitä on tehnyt niin ei tarvitse piilotella itseään silloin kun muilla on kysyttävää. Mä vähän epäilen että Xenialla on vaikeuksia selittää asioita mitenkään päin järkevästi kenellekään. Olen saanut sellaisen käsityksen että hänen vanhempansa eivät juuri kyseenalaista mitään...kaikki on ok niin kauan kun siitä tienaa. Sellaisen kuvan tuosta hommasta nyt saa. On tuosta Xenian blogista ollut hyötyäkin. olen ripittänyt poikiani siitä että vaikka tyttö kuinka sanoo ja selittelee että on hoitanut asiat niin että ei voi raskautua niin kondomia on käytettävä. Jo pelkästään ihan sukupuolitautien pelossa ainakin puoli vuotta suhteen alkamisesta. Täytyy sanoa että Xenia ja hänen poikaystävänsä ovat...hmmm...mitenkä sen nyt kauniisti sanoisi...no, järkyttävää ettei tuon enempää oman kehon terveys kiinnosta vaan alusta asti lähdetään paljailla puuhamaan. Hyi olkoon! Ja itsepä on seksiasiansa tuonut julkisuuteen kertomalla hormooninsa ja raskautumisensa lyhyen suhteen alkuun

[/quote]

wtf?? ainakin mun tuntemien nuorten aikuisten piireissä on täysin normaalia käydä suhteen alettua sukupuolitautitesteissä ja sen jälkeen voi vaikka "lähteä paljailla puuhaamaan" jos siltä tuntuu. Testeissä käyminen ei tarkoita, että on hullu seksihurjastelija mutta kun koskaan ei voi toisesta olla varma, kuten itsekin painotit.

Huhhuh, mitä porukkaa tällä palstalla liikkuu. Toivottavasti tajuat edes hävetä.

Vierailija
50/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisiko ehkä mitenkään mahdollisesti olla kyse siitä, että joka ikinen Xenian lukija EI ole innoissaan blogin muuttumisesta mammalandiaksi? Kyllä, blogi muuttuu kirjoittajansa mukana ja aihepiirit siinä ohessa. Mutta MINÄ olen sitä mieltä, että rajansa kaikella. MINUN mielestäni hössötys on mennyt jossain määrin överiksi. Ymmärrättekö, puhun vain itsestäni, minun mielipiteistäni mutta luulen että en ole yksin. <33333 vaan kaikille!

Vierailija
51/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:52"]

Mäkin haluun yli 20t maksavan maasturin :)

[/quote]

Voin lohduttaa että minulla on yli 80 000 euroa maksanut maasturi, mieheni minulle ostama koska se on hänen mielestä turvallinen koska on iso ja koska hänellä on vähän sellaista näyttämisen halua, mutta enpä tunne itseäni sen onnellisemmaksi ihmisenä vaan tuollainen "voimakasa" ahdistaa pikemminkin koska monet kyttäävät sitä kieroon, en mahdu pysäköimään sitä useaan ahtaaseen parkkihalliin tai parkkiruutuun ja pelkään että joku vahingoittaa sitä tahallaan naarmuttamalla. Kuulen monesti huutoa ja kommentteja tuntemattomilta esim. parkkipaikoilla, että saastutan sillä kamalasti luontoa, vaikka on uusi ekologisempi diesel eikä bensakone. Haluaisin mieluummin vielä ekologisemman ja helpon, näppärän hybridi- tai sähkötila-auton.

Vierailija
52/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:26"]

No voisiko ehkä mitenkään mahdollisesti olla kyse siitä, että joka ikinen Xenian lukija EI ole innoissaan blogin muuttumisesta mammalandiaksi?

[/quote]

Minua on kiinnostanut ne hänen jutut, ei todellakaan ne vaatekuvat eli todella keski-ikäistyyliset takit ja laukut (lähinnä keski-ikäisvaatemerkit kuten Chanel ja Burberry jollaisia 56-vuotias äitini käyttää) ja joita mallaa aina joka kuvassa, mutta nyt ei kiinnosta enää hormonihuuruissa kirjoitetut mammajututkaan joten hyvä syy jättää blogin lukeminen kokonaan.

Vierailija
53/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:14"]

[/quote]

wtf?? ainakin mun tuntemien nuorten aikuisten piireissä on täysin normaalia käydä suhteen alettua sukupuolitautitesteissä ja sen jälkeen voi vaikka "lähteä paljailla puuhaamaan" jos siltä tuntuu. Testeissä käyminen ei tarkoita, että on hullu seksihurjastelija mutta kun koskaan ei voi toisesta olla varma, kuten itsekin painotit.

Huhhuh, mitä porukkaa tällä palstalla liikkuu. Toivottavasti tajuat edes hävetä.

[/quote]

Onhan tuo aika typerää lähteä uuden seksipartnerin kanssa, vaikka testit olisi tehty heti leikkimään ilman kondomia. Normaalisti kun niitä seksipartnereita on vielä siinä suhteen alussa toisella puolella useampiakin eivätkä kaikki sukupuolitaudit näy testeissä heti. Häpeä itse! Huomaa ettei seksuaalikasvatus ole tässä maassa juuri mennyt perille. Se että kaverit tekee niin ei tarkoita että itse tarvitsee olla tyhmä. Näin ajattelee aika moni omalla osaltaan mokannut. Kaikki sukupuolitaudit eivät todellakaan näy testeissä heti vaan hyvä turva-aika on juurikin puoli vuotta. Silloin kannattaa testata vielä ja jos mitään ei ole ja muita seksipartnereita ei kuulu kummankaan systeemiin niin voi aloittaa yhdynnät ilman kondomia melko turvallisin mielin.

Vierailija
54/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lapsen isä on? Luulin että X erosi.

Vierailija
55/57 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän alkaa lukemaan sitä xenoan blogia kun sitä täällä kokoajana mainostetaan? Ja mikä se toinen mungo bloki oli...

Vierailija
56/57 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa miksi blogissaan nyt yhtäkkiä hölisee kaikkea, kun pitkään oli (ennen raskauttakin) aika jolloin blogi junnasi samaa rataa päivästä toiseen. Mitä ihmettä nuo "Xeni lopeta!" kiekaisutkin on, aivan kuin lukisi välillä jotain melko "kummallista" blogia... Ja ei tosiaan kaikkia kiinnosta mammajutut, varsinkaan jonkun mahakuvat, kertoilut kierrosta, kohdusta, arvista, pissahädästä... Miksi ei sitten luettele samalla poikaystävänsäkin intiimiasioita, varmaan yhtä korrekteja ja kiinnostavia? Ei se raskaus tee yhtään haluttavammaksi kuulla tai "oikeammaksi" kertoa omia intiimiasioitaan mutta jos hän niin haluaa tehdä niin antaa palaa vaan. Näköjään on saanut raskaudestaan lähtien kommentteja paljon ja jatkaa samalla lörpöttelylinjalla, mammalukijoita näköjään blogiin paljon eksynyt. Ilmeisesti on kannattavampaa pitää vauva-aiheita kuin muotiblogia, Xenialla on ehkä enemmän lahjoja sitten sillä saralla. Toivon kyllä Xenialle vaan hyvää, mutta nuo blogitekstit on muuttuneet aika ärsyttäviksi.

Vierailija
57/57 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses perhana, nyt Xenttu rauhoitu! Tällaista tekstiähän sieltä voi lukea joka päivä ihan bloggaajan omasta suusta. 

Tavallaan kiva että ennen niin hajuton ja mauton on muuttunut, mutta jonkun rajan vois kuitenkin pitää edelleen. Mutta ehkä <3-lukijat ovat niin innoissaan että heittävät pökköä pesään ja sehän vaan lisää vauhtia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän