Nyt Xenialla on jo masukuvat :D
Kommentit (57)
54 kirjoitti hyvin ja kiteytti asian. Todellakin. Vasta kun lapsi on syntynyt ja alkaa olemaan siinä kahden- kolmen ikävuoden kieppeillä voidaan tarkastella tilannetta uudelleen. Silloin uudessa kodissa ollaan asuttu sen verran, maksettu lainoja ja lapsenkin tuomat kustannukset ja ennnenkaikkea se työ mikä siinä on - alkaa näkyä.. Siihen asti täytyy vain antaa ajan kulua. Kyllä se arki sieltä väistämättä tulee heidänkin eteen. Älkää nyt sitä pelätkö! Tällähetkellä asiat tapahtuu nopeast, suhde on uusi ja rakautta riittää. Kaikki on mahtavaa. Vauva on vielä masussa ja kuvtelmat tulevasta voi olla TODELLA epärealistiset.. mutta, mutta.. noh, aika näyttää.
Minä toivon vilpittömästi että lapsi muuttaa asennetta maanläheisemmäksi ja pehmeämmäksi eli rauhoittaa sitä logomerkki keskeistä pinnallisuutta mikä välittynyt lukijoille blogista kauan.
Xenia ei julkaise yhtäkään negatiivista/kyseenalaistavaa kommenttia. Ei myöskään omaa kommenttiani, joka oli silti asiallinen, mutta kyseenalaistava (lyhyen tuntemisen jälkeen miehensä kanssa hankitaan lapsi, talo ym.). Mitenhän pärjää tulevana äitinä, kun ei taida yhtään kestää mitään vastoinkäymistä, maailmaa vaan katsellaan vaaleanpunaisten lasien läpi, ja aivoja taitavat eniten rasittaa pohdinnat mm. sohvan väristä ja joulukoristeiden paikasta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:54"]
Xenia ei julkaise yhtäkään negatiivista/kyseenalaistavaa kommenttia. Ei myöskään omaa kommenttiani, joka oli silti asiallinen, mutta kyseenalaistava (lyhyen tuntemisen jälkeen miehensä kanssa hankitaan lapsi, talo ym.). Mitenhän pärjää tulevana äitinä, kun ei taida yhtään kestää mitään vastoinkäymistä, maailmaa vaan katsellaan vaaleanpunaisten lasien läpi, ja aivoja taitavat eniten rasittaa pohdinnat mm. sohvan väristä ja joulukoristeiden paikasta.
[/quote]
no kuka fiksu edes viitsii (ilmeisesti) anonyyminä arvostella toisen, itselleen tuntemattoman ihmisen ratkaisuja? Tuo kyseenalaistamisesi on äärimmäisen moukkamaista - jos bloggaisin niin en minäkään moista kommenttia julkaisisi, vaikka noin yleensä minulla ei ole ongelmia itseeni kohdistuvasta kritiikistä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:57"]
[/quote]
no kuka fiksu edes viitsii (ilmeisesti) anonyyminä arvostella toisen, itselleen tuntemattoman ihmisen ratkaisuja? Tuo kyseenalaistamisesi on äärimmäisen moukkamaista - jos bloggaisin niin en minäkään moista kommenttia julkaisisi, vaikka noin yleensä minulla ei ole ongelmia itseeni kohdistuvasta kritiikistä.
[/quote]
No, koska hän itse levittelee elämäänsä kaikkien nähtäville, luulisi että aikuinen ihminen osaa tällöin ottaa myös kritiikkiä vastaan, mutta ei. Suodattimen läpäisevät ainoastaan hehkutus-ihannointikommentit monilla sydämmillä höystettynä <333 No, hauskaa luettavaa blogi nykyään on, olen monet makoisat naurut saanut :p
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
No, koska hän itse levittelee elämäänsä kaikkien nähtäville, luulisi että aikuinen ihminen osaa tällöin ottaa myös kritiikkiä vastaan, mutta ei. Suodattimen läpäisevät ainoastaan hehkutus-ihannointikommentit monilla sydämmillä höystettynä <333 No, hauskaa luettavaa blogi nykyään on, olen monet makoisat naurut saanut :p
[/quote]
kritiikkiäkin on monenlaista: on eri asia kritisoida ihmisen jotain sisustusvalintaa kuin elämää. Yksikään normaalit käytöstavat omaava ihminen ei kokisi asiakseen arvostella toisen valintoja esim. raskaudesta tai parisuhteen kestosta ja ajankohdasta perheenlisäykseen..
Tuskin se sinulta on pois jos joku sinulle vieras bloggaaja on onnellinen ja myös kertoo sen. Vai mitä sinä siinä menetät?
Minusta tuota blogia on hauska lukea nykyisin, siitä hehkuu sellainen iloinen ja aito onnellisuus ja odotus :)
Epäasiallinen komentti voi olla muutakin kuin nimittelyä ja kirosanoja. Tämä sinun asiallisuuden verhoon puetti komenttisi oli nyt sellainen. Jos tuttavasi kertoo sinulle saavansa lapsen hyvin lyhyen tuttavuuden kanssa, niin onko sun mielestä silloinkin ok laukoa sun asiallisia, mutta kärkeviuä toista loukkaavia kommentteja sillä perusteella että "no kun se kerto mulle. Olis pitäny omana tietonaan".
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:22"]
Epäasiallinen komentti voi olla muutakin kuin nimittelyä ja kirosanoja. Tämä sinun asiallisuuden verhoon puetti komenttisi oli nyt sellainen. Jos tuttavasi kertoo sinulle saavansa lapsen hyvin lyhyen tuttavuuden kanssa, niin onko sun mielestä silloinkin ok laukoa sun asiallisia, mutta kärkeviuä toista loukkaavia kommentteja sillä perusteella että "no kun se kerto mulle. Olis pitäny omana tietonaan".
[/quote]
[/quote]
Sohaisinpa nyt ampiaispesään. Anteeksi, luulin, että tämä oli keskustelupalsta. Minulla ei ole mitään X:aa vastaan. Olen vain pistänyt merkille, että hän ei julkaise mitään muuta kuin kehuvia ja lässynlää-kommentteja. Ette varmaan voi olla eri mieltä asiasta? Hänellä toki on oikeus olla julkaisematta niitä, en ala siitä kiistelemään. Toisekseen, blogin nykyinen sisältö joulupalloineen ja raskausarpi-aiheineen ei miellytä MINUA, saan varmaankin olla sitä mieltä, ja ilmaista mielipiteeni?
Pidän Xenian tyylistä, ja siksi luen edelleen blogia, ja jatkan sen lukemista, vaikka välillä ärsyttääkin. Kiitos, ja ennen kaikkea ANTEEKSI! :D Jessus sentään.
Yksikään tuntemistani odottavista äideistä ei missään vaiheessa ollut noin maaninen, sen oloinen on Xenia että kohta poksahtaa pää! Kollega jonka pyysin lukemaan blogia ekaa kertaa ei millään uskonut että tämä nainen ei ole lähiöliisa, ja se että kerroin Xenian olevan oikiksessa (kollegani on oik.kand.) vei hänet hysteerisen naurukohtaukseen.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
kritiikkiäkin on monenlaista: on eri asia kritisoida ihmisen jotain sisustusvalintaa kuin elämää. Yksikään normaalit käytöstavat omaava ihminen ei kokisi asiakseen arvostella toisen valintoja esim. raskaudesta tai parisuhteen kestosta ja ajankohdasta perheenlisäykseen..
Tuskin se sinulta on pois jos joku sinulle vieras bloggaaja on onnellinen ja myös kertoo sen. Vai mitä sinä siinä menetät?
Minusta tuota blogia on hauska lukea nykyisin, siitä hehkuu sellainen iloinen ja aito onnellisuus ja odotus :)
[/quote]
Oli ostanut uuden autonkin. Maasturin
"
Sohaisinpa nyt ampiaispesään. Anteeksi, luulin, että tämä oli keskustelupalsta. Minulla ei ole mitään X:aa vastaan. Olen vain pistänyt merkille, että hän ei julkaise mitään muuta kuin kehuvia ja lässynlää-kommentteja. Ette varmaan voi olla eri mieltä asiasta? Hänellä toki on oikeus olla julkaisematta niitä, en ala siitä kiistelemään. Toisekseen, blogin nykyinen sisältö joulupalloineen ja raskausarpi-aiheineen ei miellytä MINUA, saan varmaankin olla sitä mieltä, ja ilmaista mielipiteeni?
Pidän Xenian tyylistä, ja siksi luen edelleen blogia, ja jatkan sen lukemista, vaikka välillä ärsyttääkin. Kiitos, ja ennen kaikkea ANTEEKSI! :D Jessus sentään.
"
Älä välitä, täällä on muutama Xentun kaveri plus näitä pikkulapsia jotka sinne Costumeen nuoleskelee. Koko ilmiö on hulvatonta seurattavaa. :D Vedonlyöntejä tuon Xenian mielentilan pysyvyydestä on varmaan tehty jo satoja. Koska tulee musta alho tuon mielipuolisen kohelluksen jälkeen.
Mä aion seurata tilannetta sillä nämä impulssipäätökset ovat monta astetta entisiä vakavampia eikä niistä pääse noin vain eroon sitten kun ei enää huvita. Naisten kannattaa, nuorten varsinkin muistaa huumassaan että vaikka se moraalisesti väärin onkin niin miehen on helppo vaan astua perhe-elämästä ulos siihen kyllästyttyään, naiselle se ovi ei niin vain enää aukene. Oli sitten kyse kaljalle lähtemisestä, pikku extremematkasta kavereiden kanssa tai lopullisesta erosta.
Kyllähän tuossa vilkkaalle miehelle on hommia kun pitää laittaa taloa asumiskuntoon, kasata Ikean kalusteita ja leikkiä uudella autolla, ehkä hieman vaellella Suomen kauniissa luonnossa, talvi varmasti tulee olemaan mielenkiintoinen. Ja koirakin pitää opettaa tavoille! Mutta entä sitten kun kaikki on kertaalleen tehty? Mitä tekee extreme-mies? Kun jo nyt on paniikissa kun Ikean koottavat kalusteet loppuu käsistä? Normaali mies sanoisi että jes, hakisi kaapista kaljan ja istahtaisi sohvalle tyttiksen viereen ehdottelemaan intiimiä kanssakäymistä eikä pelästyisi että kokoamiset loppuu kesken:) Voihan se kuulostaa huvittavalta ja suloiselta mutta noh....hassu pari. Kuinkakohan kauan riittää mielenkiintoa kuvata tyttöstävän asuja:)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:40"]
"
"
Älä välitä, täällä on muutama Xentun kaveri plus näitä pikkulapsia jotka sinne Costumeen nuoleskelee. Koko ilmiö on hulvatonta seurattavaa. :D Vedonlyöntejä tuon Xenian mielentilan pysyvyydestä on varmaan tehty jo satoja. Koska tulee musta alho tuon mielipuolisen kohelluksen jälkeen.
[/quote]
siis tuota, en ole kyseisen bloggaajan tuttu, en lue costume-lehteä ja ikääkin on kertynyt keski-iän verran, silti katson, että tuon yhden jankkaajan kommentit olivat moukkamaisia. Mielestäni tuota blogia on ihan kiva lukea.
[/quote]
Tuollaiset äidit tuntuvat pärjäävän oikein hyvin, kun voivat lässyttää siitä, kuinka lapsi on heitä kasvattanut ihmisinä jne., vaikka ihan sama kulutushysteria ja pinnallisuus jatkuu kuin aiemminkin. Ei äitiys ole mitään rakettitiedettä.
Musta on kiva että masukuvat näkyy ja nyt jo laitettu. Uskon kyllä että kaikkia kiinnostaa millasella tahdilla masu kasvaa :) Xeniasta tulee varmaan ihana ja herttainen äiti joka ainakin antaa turvallisen ympäristön ja lapsuuden pienokaiselleen :)
Miksi pitää koko ajan noin hössöttää?
Sehän nimeonmaan uusimmassa kirjoituksessa tarkoitti sitä, että ne koottavat kalusteet voisi jo loppua kesken. ;)
Mitä sitten? Saa kai raskaudestaan iloita? :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:24"]
Tosi kiva blogi nykyään! Oon jäänyt koukkuun!
[/quote]
samaa mieltä. Ennen blogi oli äärimmäisen tylsä, mutta on nyt muuttunut paljon aidommaksi ja monipuolisemmaksi.