Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1781/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa"

Äänestätkö silti sellaisia puolueita, jotka tekemällään politiikalla jatkuvasti lisäävät autoilun kustannuksia ?

Erityisesti vihreät, mutta myös vasemmisto mielellään korottaa kaikkia näitä:

Ajoneuvovero

Polttoainevero

Sekoitusvelvoite (tämäkin korottaa polttoaineiden hintoja).

Nyt tosin oikeistohallitus haluaa korottaa arvonlisäveroa... silloin kallistuvat niin polttoaine kuin myös auton huoltokustannukset.

Vierailija
1782/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleinen konsensus näkyy olevan, että likainen koti on mitä parhain erotiikan tappaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tyypillä oli alastomien naisten kuvia makkarin seinällä, lehtikuvia siis. Toisella oli hautakynttilä luomassa romanttista tunnelmaa.

Hautakynttilä luomassa romanttista tunnelmaa? Pisteet kekseliäisyydestä ja kyvystä soveltaa tilanteessa käsillä olevalla materiaalilla!

Musta toi on hyvä!

Hautakynttilöiden polttaminen sisätiloissa tosin voi olla varsin riskialtista ja se voi aiheuttaa palovaaran sekä huonontaa sisäilman laatua. Hautakynttilät on yleensä suunniteltu palamaan ulkotiloissa, missä paloturvallisuusriskejä ei ole niin paljon kuin sisätiloissa. Hautakynttilöiden sisätiloissa polttaminen voi johtaa myös hiilimonoksidimyrkytykseen, jos tilassa ei ole riittävästi ilmanvaihtoa.

Höpö höpö!

Kynttilä on kynttilä!

Hiilimonoksidi kynttilästä! Älä puhu paskaa!

Vierailija
1784/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylppäriin laitettu tekonurmea kokolattiamatoksi. Ei sentään suihkun alla mutta muutenhan tuollaista on mahdoton pitää puhtaana, hyi yrjö

Ihan kamala se tekonurmi eli muovihapsu! Paljon parempi laittaa kylppäriin naisellinen nukkamatto, joka imee liiat kosteudet ja muut mukavuudet tarjoten hyvän kasvualustan kaikelle kivalle.

Ne pehmeät kylppärin matot ovat konepestäviä. Itse laitan suihkun jälkeen kuivumaan ammeen reunalle ja pesen koneessa pari kertaa viikossa.

Vierailija
1785/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessassa ei ollut lainkaan vessapaperia tai käsisaippuaa eikä myöskään käsipyyhettä. 

Muslimi?

Mies voi olla muunkin uskonnon edustaja, vaikkapa kotoisin Sri Lankasta tai sieltäpän. Ei kaikkialla tuhlata paperia.

"Perse pyyhittävä parittomalla määrällä kiviä, mutta vähintään kolmella", määrää Matkamiehen suura.

Lisäksi, jos peräpään täytyy olla mekkaan päin, on ennen asiointia koottava kivistä määrätyn korkuinen valli näkösuojaksi...

Oliko pöntössä tai sen vieressä pieniä kiviä?

Vierailija
1786/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tällainen

Kulkutautisairaalan tiloja on koristeltu värikkäästi. Kuva: Juha Kokkala / Yle

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.5,c_fill,g_faces,h_424,w_63…

Vierailija
1787/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessassa ei ollut lainkaan vessapaperia tai käsisaippuaa eikä myöskään käsipyyhettä. 

Muslimi?

Mies voi olla muunkin uskonnon edustaja, vaikkapa kotoisin Sri Lankasta tai sieltäpän. Ei kaikkialla tuhlata paperia.

Juu. saatanan palvoja

Niin, niin - muslimiahan tuossa juuri veikattiin!

Vierailija
1788/1842 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25

Ei ole, mun mielestä tuo on kiva idea. Se, että mies osaa tehdä kodistaan käytännöllisen ja viihtyisän ei ole merkki siitä, että mies on naisellinen vaan pikemminkin merkki siitä, että mies on aikuistunut ja haluaa asua kivassa kodissa sikolätin sijaan.

Vierailija
1789/1842 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain ,että nainen voi sivellä hieman etuveitikkansa nestettä korvien taakse ja mies vastaavasti smegmaa. Tanssiessa kiihottaa partneria.

Kyllä, kyse on feromoneista.

Hajua ei edes huomaa, mutta se vaikuttaa tiedostamatta. 

Monet muutkin eläinlajit käyttävät samaa kikkaa eri tavoin hyväkseen. Joillakin on jopa myskirauhaset tai vastaavat kehittyneet evolutiivisesti ihan pelkästään tätä varten.

Vierailija
1790/1842 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä likaiset wc tilat,- pesuhuone + pyyhkeet, kielivät, ettei tyyppi itsekään pidä itseään puhtaana,

Tämä !

Vierailija
1791/1842 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha? 

Miehellä ei sänkyä, suihkutiloja, juuri mitään. Kaikki kalusteet on sukulaisten vanhoja, asunnossa ei ole mitään omaa. Kirjatkin on sedän vanhoja. Nukkuu sohvalla. Suihkutila löytyy rivarin saunasta. Paikka oli siisti, pyykit pesty ym. ja osti minua varten uuden tyynyn, peiton ja pyyhkeen. 

Selkeästi vaatimaton, perussiisti. Lähinnä mietityttää aikuisten oikeasti sängyn ja omien tavaroiden puuttuminen.

Mitäs tuosta!

Jaappanissakin ne nukkuvat futonilla lattialla, käärivät sen aamulla rullalle ja nostavat päiväksi kaappiin! Samalla ne nostavat täkit parvekkeen kaiteille tuulettumaan. Koko kylä liputtaa aina aamuisin!

Ja minullakin on wanhoja Cirioja - vanhimmat 1600-luvun lopulta!

Noin vanhoja kirjoja hyllyssä ja arvatenkin vielä tylsistä aiheista! Ooksä joku köyhä vai?

Trv. Regina

Vierailija
1792/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa

Vierailija
1793/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo

Vierailija
1794/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Onneksi mulla on 90 cm sänky ja vielä moottorilla, niin asentoihin saa uusia ulottuvuuksia! Joo, sitten nukutaan kyllä naiseni kanssa laatupatjoilla lattialla. 3x3 metrin alueella. Tietty jos ei sulle kelpaa niin ei mahda mitään.

Vierailija
1795/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äänestätkö silti sellaisia puolueita, jotka tekemällään politiikalla jatkuvasti lisäävät autoilun kustannuksia ?"

Suomessa ei liene yhtään sellaista puoluetta joka olisi joskus ollut hallituksessa ja joka ei olisi omalta osaltaan nostanut autoilun kustannuksia.

Jostain päästä on saatettu jotain joskus alentaa mutta sitten otettu toisaalta.

Vierailija
1796/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskit pesemättä, tunkkainen haju kun ei raaski tuulettaa kun jos sähköä menee hukkaan, kauhea kasa jtn merkkikenkiä eteinen täynnä, sänky sekasorron jäljiltä 

Vierailija
1797/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Onneksi mulla on 90 cm sänky ja vielä moottorilla, niin asentoihin saa uusia ulottuvuuksia! Joo, sitten nukutaan kyllä naiseni kanssa laatupatjoilla lattialla. 3x3 metrin alueella. Tietty jos ei sulle kelpaa niin ei mahda mitään.

Jännä että kapean pedin omaava mies ei kelpaa. Minä opin kantapään kautta että he eivät juuri ole nks pelimiehiä joita kannattaa vältellä.

Vierailija
1798/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain seksikirjallisuutta jätetty esiin näkyvälle paikalle.

Ei se sitä miestä muuta, oli ne näkyvillä tai ei.

Vierailija
1799/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käynyt suihkussa koko viikonloppuna ja puki herätessään samat, lattialla mytyssä olleet vaatteet päälleen kolmena aamuna. Kiva mies, mutta ällötti.

Vierailija
1800/1842 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25

Ihan fiksua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän