Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Aika harvassa ovat ne miehet joiden mielestä naisen kämpästä löytyvä hieromasauva tai klitorispumppu ovat turn-off
Ihan tosi tarina: aikoinaan 20v tyttöystävä vei minut tyttökaverinsa uutta vuokrakämppää katsomaan.
Perinteinen Kallion yksiö jossa huonekorkeutta riitti isolle parvelle jonka alla oli vielä hyvä korkeus työpöydälle.
Kaveri kehui miten upea se parvi on kun siellä riittää korkeutta ja leveyttä "muuhunkin kuin nukkumiseen" ja viittasi hymyillen minua kiipeämään tikkaat ylös että näen itse.
Keskellä sänkyä lojui musta korostetun suonikas sauva jonka kokoluokka oli tuttu suomenhevosten tasoituslähdöstä. Se kiilteli limaisena ja minun oli ihan pakko kokeilla sormella. Oli vielä lämmin. Meitä oli selvästi odotettu.
Kaikkien aikojen anti-turnoff.
Kämppä haisi kissan kuselle ja miehen kissat oli kussut vähän joka paikkaan. Sit tietty haisevat ja likaiset petivaatteet. Yks mies oli pyyhkinyt räkää sängyn viereiselle seinälle, se oli kyl ällöttävintä mitä oon nähnyt. Hyi s**tana! Sit kannattaa se vessakin syynata vähän, ettei pönttö oo täynnä p*skaa ja kusta ja se käsipyyhekin vaihtaa et kehtaa kuivata käsiä siihen.
Tutustuin kerran erääseen muusikkoon baarissa ja juttu luisti sen verran kivasti, että lähdin tämän luo jatkoille. Asunto oli sekainen, mutta sellaista nyt saattoi odottaa sinkkurokkarilta.
Kun aloimme lähentyä sohvalla, sen takana olevalta ikkunalaudalta putosi päälleni ananassäilykepurkki josta oli ananakset syöty, mutta mehut lensivät kaaressa päälleni. Nousin ylös ja pyyhin hiuksiani, eikä ilmeeni ilmeisesti jättänyt tulkinnan varaa, koska mies sanoi: "Se tais olla siinä?"
Vastasin "jep" ja lähdin taksilla kotiin pesemään hiuksia.
Järjetön kissanku*en haju oli yksi pahimmista. Tykkään kissoista, mutta se loppui siihen vierailuun.
Vierailija kirjoitti:
Tulee tosi paha mieli näistä tarinoista laiminlyödyistä lemmikeistä ja siitä, kuinka yleistä se vaikuttaa olevan.
Samoin. Olen masentunut ja vaikka en saa itseäni suihkuun, niin kissanhiekat putsaan joka päivä.
Yhdellä oli tosi pieni penis. Purskahdin nauruun ja keräsin vaatteet lattialta. Nauraen juoksin ulos, en vaan pystynyt pitämään pokkaa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se sama hullu, joka jankkaa tietokonepeleistä?
Tietokonepelit on kyllä se karsein näky. Pelaava mies ei houkuttele ketään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden yhtäkään kirjaa koko asunnossa. Ja siihen päälle se, että kerto ylpeenä ettei ole lukenu yhtäkään kirjaa yli kolmeen vuoteen. Kaikki ei tietenkään ole lukijoita, mutta olla nyt ylpee siitä ettei lue yhtään mitään...
Miten tämä kirjojen lukeminen tekee ihmisistä yhtään sen parempia?
Ainakin miehenä ajattelen että sivistymättömän ihmisen kanssa voi kyllä panna mutta jos lukemisto koostuu seiskasta ja vauvasta niin keskustelu voi pidemmän päälle olla vähän raskasta. Yhteen aikaan kyllä kävin parilla deitillä yhden sievän tytön kanssa, mutta kun sen ainoa mielenkiinnon kohde oli elokuvat ja niistäkin vain ne kulloinkin suositut amerikkalaiset. Tunsi myös nuortenelokuvia. Se oikeasti seurasi tarkkaan. Tiesi ulkoa näytteljät ja niiden perhetilanteen. Kerroin tykkääväni eurooppalaisista leffoista niin toinen simpukoitui hetkeksi ja jatkoi sitten jostain jenkkipiirretystä! Ei ollut myöskään lukenut kuin koulussa, kotiin tuli seiska koska siinä on eniten filmitähtiä.
'Sivistymättömän ihmisen kanssa voi kyllä panna'...kertoo kyllä vähän sinunkin sivstystasostasi.
Mitähän sivistystä se lukeminen muka antaa. Tietokirjat ehkä.
mark kirjoitti:
Tilanne on varmasti ollut win-win jos suhde ennen alkamistaan jo kaatuu pelilaatikoihin hyllyssä ei siitä olisi kyllä mitään tullutkaan. Pelit on parempaa seuraa kuin niuhottava tiukkapipo tai jonkun sisustuskuvaston mukaan elävä kumppani. Pelikonsolit ja pelit ei ole enää lasten vaan myös aikuisten ajanvietettä jota voi verrata esim. elokuviin. Likaiset petivaatteet ymmärrän ettei houkuttele makaamaan siinä nekin voi tosin vaihtaa puhtaisiin. Äidin tekemät evää kaapissa? No mielummin hyvät kuin huonot välit äidin kanssa. Entisessä ammatissa kävin paljon ihmisten kodeissa tekemässä asioita niin siellä oli turn off asuntoja ja ne oli yleensä nuorten naisten. Vaatteet oli lattialla siivottu ei varmaan koskaan. Kissanhiekkalaatikko täynnä sitä itseään. Lattiat täynnä papereita ruuanjätöksiä ym roskia. Jos joku voidepurkki oli pudonnut maahan se jätettiin siihen valumaan eikä nostettu ylös. Koska kissanhiekkalaatikko oli täynnä siellä täytyy olla kusta ja paskaa lattiallakin koska kissa on siisti eläin ei mene likaiseen laatikkoon. Mietein monta kertaa että eivät ole varmaan häävejä eväitä saaneet kotoa lähtiessään tai muutenkaan elämänsä aikana. Mieleen jäi erityisesti että melkein kaikki tällaisissa läävissä asuvista oli nuoria naisia. Itse ajattelen suhteista niin että se ihminen on merkittävä ei hänen tittelinsä koulutuksensa tai millainen auto hänellä on tms. Ihminen ja halu olla sen ihmisen kanssa merkitsee eniten. Jos hänellä on joku ongelma niin varmaan jollain tavalla saisimme yhdessä sitä paremmaksi.
Ei kyllä ole pelit normaaliaikuisten ajanvietettä. Antaa hyvin nolon kuvan peliriippuvaisesta kakarasta.
Likainen vessa ja homeisia ruuanjätteitä lautasilla keittiössä on se pahin. Olin myös hieman epävarma eräästä joka näytti minulle 'aarrekätkönsä' komerosta. Se oli puolillaan punaviini pulloja ja yksi poikkisahattu haulikko. Oltiin kuitenkin sen verran tapailtu aina välistä että ajattelin ettei hän kuitenkaan ole ajatellut minua ampua..
Vierailija kirjoitti:
Järjetön sotku, mm ruokaa seinissä. Pahinta kuitenkin sen tajuaminen että sen sotkun keskellä asui 3v lapsi joka toinen viikko.
Tämä! Ollankohan me tavattu sama tyyppi..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olette kun miehellä liian siisti koti? Moderni musta- valkoinen. Keittiö kiiltää puhtautta.
Ihan kun ei olisi kokattu koskaan.Ehdottomasti parempi ainakin kuin sotkuinen ja haiseva läävä.
Mustavalkoinen on viime vuosituhannella. Nyt jotain uutta.
Ex tyttöystävästä alaston kuva maalaus seinällä ja hän kertoi sen maalanneensa.Melkein ensimmäisenä vei mut sen taulun luo että tän mä oon maalannu mun exästä.Myöhemmin kun suhde syveni hän heitti sen oma aloitteesti takkaan. Jotenkin näen sen maalaus tilanteen mielessäni kun katson Titanic leffaa.Mies kiemurtelee silloin tuolissaan joten hänkin varmaan ajattelee samaa.Ollaan oltu yhdessä jo 15.v
Kaikki nämä lemmikinvihaajat: kai te teitte ilmoituksen eläinsuojeluun? Kun ei se kissa/koira viihdy siinä paskassa, vaan ansaitsee kunnolliset olot. Ellette, niin ette ole eläimiä huonosti pitäviä parempia.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden yhtäkään kirjaa koko asunnossa. Ja siihen päälle se, että kerto ylpeenä ettei ole lukenu yhtäkään kirjaa yli kolmeen vuoteen. Kaikki ei tietenkään ole lukijoita, mutta olla nyt ylpee siitä ettei lue yhtään mitään...
Miten tämä kirjojen lukeminen tekee ihmisistä yhtään sen parempia?
Ainakin miehenä ajattelen että sivistymättömän ihmisen kanssa voi kyllä panna mutta jos lukemisto koostuu seiskasta ja vauvasta niin keskustelu voi pidemmän päälle olla vähän raskasta. Yhteen aikaan kyllä kävin parilla deitillä yhden sievän tytön kanssa, mutta kun sen ainoa mielenkiinnon kohde oli elokuvat ja niistäkin vain ne kulloinkin suositut amerikkalaiset. Tunsi myös nuortenelokuvia. Se oikeasti seurasi tarkkaan. Tiesi ulkoa näytteljät ja niiden perhetilanteen. Kerroin tykkääväni eurooppalaisista leffoista niin toinen simpukoitui hetkeksi ja jatkoi sitten jostain jenkkipiirretystä! Ei ollut myöskään lukenut kuin koulussa, kotiin tuli seiska koska siinä on eniten filmitähtiä.
'Sivistymättömän ihmisen kanssa voi kyllä panna'...kertoo kyllä vähän sinunkin sivstystasostasi.
Mitähän sivistystä se lukeminen muka antaa. Tietokirjat ehkä.
Jos olisit lukenut muutakin kun Aku Ankkaa, tietäisit
Vierailija kirjoitti:
Ja jos suihkussa todella käy vaan kerran viikossa niin se deodorantti ei siinä paljoa auta...
Onko käynyt mielessäsi että ne kainalot on helppo pestä lavuaarissa. Menikö tajuntaan.
Se, että mies (40v) asui äitinsä yläkerrassa.
kaks vuotta sitten viljeltiin kosolti anglismeja "turn off" miksei voi sanoa "inhottaa" tms