Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
41/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sellainen keittiö jonka läpikulku vaati navigointitaitoa. Ei oikeastaan pahempaa, sellaista kuivunutta tiskikasaa on tullut nähtyä.

Ohis mutta pahin pinttynyt siivo johon olen törmännyt oli vanhemman naisopettajan kämppä. Oli vielä muutenkin ikävä ihminen, kai mt.

Vierailija
42/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sisällä oli tupakoitu (kaamea tunkkainen röökinkatku)

- keittiön kaakelit oli viiden vuoden ruokapaskoissa. 

- vessan matto oli joskus ollut valkoinen. Se selvisi kun pistin maton pyykkiin. 

- amme oli ihanan likarantuinen hirvitys

- mies piti p*skalta haisevia jalkojaan sohvalla = koko sohva haisi joltain jalkasieneltä (ei ollut mikään perus jalkahienhaju. Vaan joku todella oksettava outo löyhkä)

- Kaapissa oli ex-tyttiksen kamoja

koska olin huonoitsetuntoinen raasu niin katselin tätä touhua VUODEN.

Siinä oli vuosi liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on mitään merkitystä, millaisessa läävässä toinen asuu jos tarkoituksena ei ole kuitenkaan asua saman katon alla kuten nykyään vaikuttaa olevan yleistymässä?

Vierailija
44/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25

Mä olen vähän vanhempi nainen, ja luen suurella ihmetyksellä tämän ketjun viestejä. Että 80 cm leveä sänky tai jotku pelipöydät, figuurit ja lautapelit ovat kauhistuksia tai osoitus lapsellisuudesta. Jos normaalin naisen haluaa, niin kannattaa vain laittaa kotia oman halun mukaan. Sermi kuulostaa kivalta.

Kiitos. :) Juu, vähän pelottaa, ku ei saisi olla mitään. :D M25

Vierailija
45/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tota että sanotaan ettei voi toista muuttaa, mutta kyllähän parisuhde muuttaa ihmistä aina. Ja jos toinen toivoo että välillä ois kiva jos toisit kukkia niin mies voi opetella siihen itse jos niin haluaa tehdä.

Ei se ole toisen muuttamista.

Saan varmaan taas miinuksia, mutta minäkin olen muuttanut itseäni parisuhteessa ja niin minun miehenikin haluaa muuttua, että olisi minulle kaikki mitä tarvitsen.

No toi on vähän eri asia, että muuttuuko toinen luonnostaan suhteessa omasta halustaan. Mutta siitä ei tule mitään, jos toisella on ominaisuuksia x, y ja z (esimerkiksi siivottomuus, haluttomuus huolehtia omasta elinympäristöstään) niin se ei tee kummallekaan hyvää, jos toista alkaa 'kouluttaa', eikä se myös ole kummankaan velvollisuus edes. 

Vierailija
46/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tota että sanotaan ettei voi toista muuttaa, mutta kyllähän parisuhde muuttaa ihmistä aina. Ja jos toinen toivoo että välillä ois kiva jos toisit kukkia niin mies voi opetella siihen itse jos niin haluaa tehdä.

Ei se ole toisen muuttamista.

Saan varmaan taas miinuksia, mutta minäkin olen muuttanut itseäni parisuhteessa ja niin minun miehenikin haluaa muuttua, että olisi minulle kaikki mitä tarvitsen.

Kyllä vain, olen havainnut muutamissa tyypeissä selviä muutoksia kun ovat jättäneet sinkkuilun ja alkaneet parisuhteeseen, tai vaihtaneet epätoimivasta suhteesta parempaan tai sinkuksi. Eivät ole läheskään niin kireitä ja kettuilevia, vaan heidän luonteensa jotenkin pehmenee ja rentoutuu.

Vierailija
47/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ap:lla antaa deittinsä numeroa tai osoitetta?

Kaverin puolesta kysyn.

Vierailija
48/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen koti.

Pinnat täynnä soopaa.

Oltiin seurusteltu miehen kanssa jo hetken ja oltiin aina mun luona, koska asuin keskustassa.

Pari kk jälkeen miehen piti äkkiä hakea kotoa jotain ja olin autossa, mentiin sinne.

Sanoin mä jään tänne, lähde viemään papereita.

Kun tuli takas 3 h päästä, oli keittiö siisti, kasat valmiina.

Oli perjantai-ilta, koti oli siisti la illalla.

Vierailija
49/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies, tyylikäs ja vaikutti muutenkin hyvältä ensi treffeillä. Kun mentiin hänen asunnolleen, oli vastassa totaalinen kaaos. Pizzalaatikoita, roskaa, käytettyjä vaatteita, likaiset ja läikkikkäät keittiötasot, jalat jäi kiinni tahmeaan lattiaan ja suihku suorastaan kasvoi herkkusientä. Tämä mies kehtasi naureskellen sanoa, että tarvitsisi kämpillään naisellista kättä. Hah! Eipä huvittanut alkaa hänelle siivoojaksi.

Vierailija
50/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25

Mä olen vähän vanhempi nainen, ja luen suurella ihmetyksellä tämän ketjun viestejä. Että 80 cm leveä sänky tai jotku pelipöydät, figuurit ja lautapelit ovat kauhistuksia tai osoitus lapsellisuudesta. Jos normaalin naisen haluaa, niin kannattaa vain laittaa kotia oman halun mukaan. Sermi kuulostaa kivalta.

Kiva kuulla. 

T. 80cm sängyn omistava mies :D

Vierailija
51/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan miehen viikon tiskit kolmelta yöllä. Kodinhoitajan duuni oli tarjolla. Se siitä Tinder-deitistä.

Vierailija
52/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eltaantuneen smegman haju on kyllä pahimpia turn offeja.

Mitä on smegma?

Vierailija
53/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois testata kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Japani on cool. Onko sulla futon?

Näissä asioissa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta jos homma on valunut weebiyden puolelle pahasti, niin homma on menetetty tapaus. Usein japanilaisteemaiset esineet ovat iso red flag sille, että hyllystä löytyy Hatsune Miku-figuureita tai lolifiguureita ja siinä vaiheessa mitään ei ole enää tehtävissä. Korostan vielä, että yksin sisustustyyli eikä mikään esine ei tee tätä, vaan se kokonaisuus. 

En mie oo weeb. :o Tai en ainakaan koe olevani. Mikä vika niis o? :o Miul on siis tuo sermi, pari katanaa, samuraimaski, sashimono, kehystetty furoshiki ja tekobambuja. :) M25

Vierailija
54/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä on tupakoitu, tupankansavu tuntuu vielä ja astioita ei ole tiskattu ehkä noin kahteen viikkoon. Lattialla on vuorotellen joku vaate, pölyä, sitten ehkä pari tyhjää tölkkiä jne, taas pölyä ja sitä rataa.

Vierailija
55/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju. Sellainen siivottoman ja pölyisen hajuinen, ei koskaan tuuletettu asunto. Myös mummoni asunto haisee siltä.

Vierailija
56/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen huusholli on sikainen, ei taatusti tapailu jatku. Ketään ei voi muuttaa, ja itse olen supersiisti ja järjestelmällinen.

Vakka kantensa valitkoon.

Vierailija
57/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa outoja miehiä deittailleet. Jos minä saisin tietää, että asunnolleni olisi joku nainen tulossa, niin siivoaisin oitis joka paikan lattiasta kattoon. M33

Vierailija
58/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus ja siivottomuus, pieni sekaisuus ei haittaa. Kyllä toi kapea sänky on minullekin vähän turn off, koska se kertoo, ettei miekkonen taida olla hakemassa parisuhdetta tai seuraa, jonka kanssa nukutaan yhdessä :) Sen sijaan pelit, atk-roippeet ja fantasiakirjat on oikein jees, itse en pelaa, mutta en näe sitä ollenkaan huonompana harrastuksena. Ja fantasiaa ja scifiä luen itsekin. Animeen suhtaudun hieman ennakkoluuloisemmin :P

Vierailija
59/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.

Mitä vikaa niissä on? Ei ole kovin ekologista ostaa jatkuvasti uusia.

Kyllä 15 vuotta on liian pitkä väli etenkin tyynyjen uusimiselle, sillä siinä vaiheessa tyynyn painosta on varmaan 2/3 pään eritteitä. Pelkkä pesu ei riitä. Onko liikaa vaadittu, että peitot ja tyynyt vaihdetaan 5 vuoden välein?

Mulla nimittäin vaihtuu myös aina, jos kumppani vaihtuu.

Vierailija
60/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois testata kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Japani on cool. Onko sulla futon?

Näissä asioissa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta jos homma on valunut weebiyden puolelle pahasti, niin homma on menetetty tapaus. Usein japanilaisteemaiset esineet ovat iso red flag sille, että hyllystä löytyy Hatsune Miku-figuureita tai lolifiguureita ja siinä vaiheessa mitään ei ole enää tehtävissä. Korostan vielä, että yksin sisustustyyli eikä mikään esine ei tee tätä, vaan se kokonaisuus. 

En mie oo weeb. :o Tai en ainakaan koe olevani. Mikä vika niis o? :o Miul on siis tuo sermi, pari katanaa, samuraimaski, sashimono, kehystetty furoshiki ja tekobambuja. :) M25

Se käsite on melko joustava. Riippunee vaan japanianimeroina-pakkomielteen tasosta. Monet voivat olla vaan kevyesti innostuneita tai kovastikin, mutta se ei vaikuta elämään kokonaisvaltaisesti ja se on täysin OK. Se pahempi ja ehkä pienempi osa weebeistä ei kasva obsessiosta koskaan ulos, ja meno vaan pahenee aikuisiällä, mutta ei se mitään jos viihtyy kaltaistensa seurassa. Kysymys nyt on siitä huonommasta weebiosasta jonka koko elämän ja sielunmaiseman on vallannut weebi**ska ja se näyttää vastenmieliseltä jos ajatellaan asiaa keskivertoaikuisen näkökulmasta parinvalintaa ajatellen (ks. ketjun aihe).  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi