Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Onko ap se sama hullu, joka jankkaa tietokonepeleistä?
Vierailija kirjoitti:
Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25
No ei ole. Japani on cool. Onko sulla futon?
Vierailija kirjoitti:
Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25
Mä olen vähän vanhempi nainen, ja luen suurella ihmetyksellä tämän ketjun viestejä. Että 80 cm leveä sänky tai jotku pelipöydät, figuurit ja lautapelit ovat kauhistuksia tai osoitus lapsellisuudesta. Jos normaalin naisen haluaa, niin kannattaa vain laittaa kotia oman halun mukaan. Sermi kuulostaa kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Mitä vikaa niissä on? Ei ole kovin ekologista ostaa jatkuvasti uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietokonenurkkaus jossa pöytäkone ja kaikkein pahin ällötys... pelituoli!
Julisteet seinällä. Keräilyfiguurit. Kaikki tuollainen mieslapseiluun viittaava.
Kuvailit minun työhuoneeni! Tosin pelituoli-inhoa en ymmärrä, sopii loistavasti lyhyelle ihmiselle, on pirun mukava ja ergonominen istua ja naurettavan halpa vastaavan tasoisiin ergonomiatuoleihin verrattuna.
N31
Pelituolit vauhtiraitoineen on yhtä tyylikkäitä kuin sellainen urheiluauton näköinen sänky joita joillain pikkupojilla on.
Jääkaappi täynnä äidin tekemää ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Ei haittaa, jos niitä (sänkyä lukuunottamatta) on pesty ja vaihdettu lukuisia kertoja, petivaatteita vähintään kerran kuukaudessa. Mitä sitä ehjiä juttuja roskiin heittämään.
Vierailija kirjoitti:
Likaiset lakanat eivät houkuttele peuhaamaan.
Eli nyt kaikki radalle lähtevät miekkoset, jotka toiveikkaasti ajattelevat, että pesääkin pitäisi tänään saada: vaihtakaa ne lakanat!
Eikä puhtaita pyyhkeitä (huom. useita) ja kylppärissä puhtaat matot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa niissä on? Ei ole kovin ekologista ostaa jatkuvasti uusia.
Imago
Vierailija kirjoitti:
Vaatekaapista lattialle romahtanut real doll.
Niin, koska miesten itsetyydytys ja seksivälineet ovat likaisia ja noloja. Naisilla vastaavat ovat ihailtavia.
Onneksi mies välttyi parisuhteelta kaltaisesi tiukkapipon kanssa. Taisi väistää luodin.
Puhtaatkaan lakanat eivät auta jos ovat pesty 90-asteessa ja ovat kivikovat ja ryppyiset
Vierailija kirjoitti:
Julisteet seinällä. Keräilyfiguurit. Kaikki tuollainen mieslapseiluun viittaava.
Hei ap! Pitäisiköhän sinun hakea apua tuohon pakkomielteeseesi? Ei ole tervettä jankuttaa joka päivä monen ketjun verran samaa asiaa.
Menin kivan miehen kämpille ja pestessäni veskissä käsiä katsahdin avonaiseen pönttöön. Sieltä katseli takaisin ihan hirveät paskaraidat. Meni maku romantiikkaan..... :-P
Mä en ymmärrä tota että sanotaan ettei voi toista muuttaa, mutta kyllähän parisuhde muuttaa ihmistä aina. Ja jos toinen toivoo että välillä ois kiva jos toisit kukkia niin mies voi opetella siihen itse jos niin haluaa tehdä.
Ei se ole toisen muuttamista.
Saan varmaan taas miinuksia, mutta minäkin olen muuttanut itseäni parisuhteessa ja niin minun miehenikin haluaa muuttua, että olisi minulle kaikki mitä tarvitsen.
Vois testata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä asioissa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta jos homma on valunut weebiyden puolelle pahasti, niin homma on menetetty tapaus. Usein japanilaisteemaiset esineet ovat iso red flag sille, että hyllystä löytyy Hatsune Miku-figuureita tai lolifiguureita ja siinä vaiheessa mitään ei ole enää tehtävissä. Korostan vielä, että yksin sisustustyyli eikä mikään esine ei tee tätä, vaan se kokonaisuus.
Vois testata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Mie häpeen tuota tietyllä tasolla, vaikka tykkään siitä, ku erottaa mukavasti nuo kaksi tilaa toisistaan. Futonia ei oo eikä tuu. Aina on ollut sänky, niin en ala kokeilemaan tuollaisia. En ole kokeillu, mut luulen, et olisi epämukavampi kui sänky. M25
Vierailija kirjoitti:
Vaatekaapista lattialle romahtanut real doll.
Ei tuollaiset miehet ole naisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit minun työhuoneeni! Tosin pelituoli-inhoa en ymmärrä, sopii loistavasti lyhyelle ihmiselle, on pirun mukava ja ergonominen istua ja naurettavan halpa vastaavan tasoisiin ergonomiatuoleihin verrattuna.
N31
Pelituolit vauhtiraitoineen on yhtä tyylikkäitä kuin sellainen urheiluauton näköinen sänky joita joillain pikkupojilla on.
No en minä sitä tuolia tuijottelekaan, vaan istun siinä päivän pitkät tekemässä töitä ja muun aikaa on työhuoneen ovi kiinni :D
Kahvilassa käynnin jälkeen päätimme tehdä sen. Menimme miehen asunnolle katsomaan nettiteeveetä ja juomaan kaakaota. Tuoksuvat tuikut paloivat, oli ihanaa käpertyä miehen kainaloon viltin alla. Asiat siirtyivät seikasta toiseen ja jakson loputtua pussailimme ja tanssahtelimme heleästi kohti makuuhuonetta. Ovi aukeni huoneen naristen. —Sinne meni olohuone, mies sanoi ja tarttui käteeni. Tässä on sitten mun ma—”