Mitä tekisit jos miehesi kertoisi sinulle olevansa transnainen?
Kommentit (29)
Rehellisesti sanottuna avioliittomme ei tulisi jatkumaan. Olen hetero enkä kykenisi kiihottumaan enää miehestäni seksuaalisesti, mikäli hän korjaisi sukupuoltaan naiseksi. Romanttiset tunteeni myös kuolisivat varmasti. En itseasiassa usko, että pystyisin olemaan enää edes hänen ystävänsä, sillä kokisin itseni niin petetyksi. Niin pitkä aika yhdessä ja mies olisi kantanut sisällään noin valtavaa salaisuutta kaikki nämä vuodet... Ei. Se olisi ihan hirveää. Ihan kuin olisi naimisissa ventovieraan kanssa. Ja tavallaan olisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli juttu kerran lehdessä, äijä oli hakenut thaikuista muijan ja se olikin ollut mies. Oli siis teipannut vehkeen mahaansa ja äijä sai vaan peppua pimeässä. Oli tietenkin ruotsalainen.
Ja miten tämä liittyy alkuperäiseen keskusteluun??
Taas ollaan joukolla kuvittelemassa jotain , hyvin kaukana kirjoittajien arjesta olevaa , jotain sellaista mistä kenellekään täällä ei kuitenkaan ole mitään kokemusta (eikä tule omassa parisuhteessaan sellaista kokemusta koskaan olemaankaan)...
Eli siis:kunhan vaan pohditaan olemattomia ja puretaan siinä samalla sen kummemmitta (ja sen kuvitelman avulla ja kautta) sitä kaiken tällaisiin ketjuihin osallistumisen takana olevaa, kollektiivisesti koettua yhdistävää , 'radikaalifeminististä' miesvihaa .
Kimpassa meikattaisiin ja ostettaisiin kivoja mekkoja kirppikseltä.. 💃
Kollektiivinen psyyke kirjoitti:
Taas ollaan joukolla kuvittelemassa jotain , hyvin kaukana kirjoittajien arjesta olevaa , jotain sellaista mistä kenellekään täällä ei kuitenkaan ole mitään kokemusta (eikä tule omassa parisuhteessaan sellaista kokemusta koskaan olemaankaan)...
Eli siis:kunhan vaan pohditaan olemattomia ja puretaan siinä samalla sen kummemmitta (ja sen kuvitelman avulla ja kautta) sitä kaiken tällaisiin ketjuihin osallistumisen takana olevaa, kollektiivisesti koettua yhdistävää , 'radikaalifeminististä' miesvihaa .
Kyllähän tällä palstalla kirjoitetaan monista muistakin hypoteettisista skenaarioista.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna avioliittomme ei tulisi jatkumaan. Olen hetero enkä kykenisi kiihottumaan enää miehestäni seksuaalisesti, mikäli hän korjaisi sukupuoltaan naiseksi. Romanttiset tunteeni myös kuolisivat varmasti. En itseasiassa usko, että pystyisin olemaan enää edes hänen ystävänsä, sillä kokisin itseni niin petetyksi. Niin pitkä aika yhdessä ja mies olisi kantanut sisällään noin valtavaa salaisuutta kaikki nämä vuodet... Ei. Se olisi ihan hirveää. Ihan kuin olisi naimisissa ventovieraan kanssa. Ja tavallaan olisinkin.
Aivan kuin minun kynästäni. Pyrkisin tukemaan miestä lastenkin takia, mutta se voisi olla vaikeaa, vaikka transsukupuolisuus on ihan tuttu asia sinänsä. On kuitenkin eri asia, jos pitkän avioliiton jälkeen tuollainen salaisuus paljastuisi.
Ei haittaisi tippaakaan. Vierasta miestäkin saisi kokeilla, kunhan suojautuu taudeilta.
Eli olisi käytännössä valehdellut minulle liki 15 vuotta. En usko, että voisin jatkaa suhdetta sen jälkeen.
Aika moni autogynefiili on hetero, eli transbian.