Joko olet nähnyt kasvomaskin jollakin ihmisellä?
Näin koko korona-ajan ensimmäisen ihmisen, jolla oli kasvomaski. Tämä henkilö tuli vastaan prismassa. Oletko sinä nähnyt tänä vuonna yhtään ihmistä, jolla olisi ollut koronamaski.
Kommentit (26)
Vaikka kuinka monta. Taitaa suurin osa jo käyttää kotikulmillamme, fiksuja ihmisiä!
Olen itsekin käyttänyt kun kävin sairaalassa labrassa.
Ajattelin ensin, että joku on nostanut vanhan ketjun maaliskuulta. Missä ihmeessä asut?
Asun pk-seudulla ja kyllä noita ihan joka päivä näkee kadulla/kaupassa. Bussia käytin alkuviikosta ja suurimmalla osalla ihmisistä bussissa oli maski. Kaupassa ja bussissa käytän itsekin, mutta en muuten vaan ulkona käydessäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin käyttänyt kun kävin sairaalassa labrassa.
Sairaalassa minäkin näin maskin eteisen käsidesin ojentajalla. Muualla en ole yhtään maskia nähnyt.
Kyllä, kaupassa monellakin. Junassa toissapäivänä kaikilla, myös minulla. T. Savosta
No kyllä isommissa kaupungeissa tulee maskikasvoisia vastaan ihan koko ajan, etenkin joukkoliikennevälineissä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin, että joku on nostanut vanhan ketjun maaliskuulta. Missä ihmeessä asut?
Porissa en ainakaan ole nähnyt vielä yhtään maskia.
En ole nähnyt maskeja muilla kuin yhdellä teiniporukalla, joka selvästi pelleili niillä.
Jyväskylästä Helsinkiin matkanneessa Onnibussissa ainakin oli lähes kaikilla.
Täällä päin yksi kiinalainen opiskelija käyttää maskia. Mutta se käytti usein maskia jo ennen koronaa, joten en tiedä lasketaanko se koronamaskiksi?
Aika montakin, enkä mä edes pahemmin liiku missään, joten en näe hirveästi ihmisiä.
Olen nähnyt, vaikka asun maalla, enkä ole koronan aikaan käynyt Raumaa isommassa kaupungissa.
Mistä tuppukylästä kirjoittelet? Totta kai näen koko ajan ja itsekin käytän päivittäin junassa.
Eilen oli lähes puolella paikallisbussin matkustajista maski kasvoilla.
Ja usea heistä oli nuori opiskelija. Ilmeisesti suuri tartuntamäärä nuorten keskuudessa, on pistänyt monet ajattelemaan ja varomaan tautia.
Asun keskisuuressa kaupungissa, jossa on paljon opiskelijoita.
Viimeksi näin maahan heitetyn maskin Lidlin pihassa.
Ostin meille hienoja kangasmaskeja ja meinasin tukehtua muutamassa sekunnissa, aivan hirveitä käyttää, henki ei kulje ja silmälasit menee hetkessä huuruun.
ABC:llä tuli sellainen vastaan ja kaikki ihmiset kiersi kaukaa.
Täällä alueella ei ole ollut koronaa.
Asun Seinäjoella, joka on junttiloiden junttila. Ja täälläkin olen nähnyt maskeja käyttäviä ihmisiä jo huhtikuussa.
Prismassa minäkin olen nähny :D Vanhemmalla pariskunnalla oli.