ei ole ruokahalua ja väsyttää,vaikka raskaana ja imetän
mua väsyttää kauheasti aina. silloinkin väsytti kun vielä söin ihan kunnolla. hemoglobiini on normaali ja otan d ja b vitamiini lisää sekä kalsiumia. olen raskaana viikolla 25 ja imetän vielä 8 kk ikäistä vauvaa. eei suostu otamaan tuttipulloa ja tämä on enemmän lohdutus-nukahatamis imetystä kuin tosiaan mitään runsasta maidon tuloa.toisaalta tyttö ei osaa nestettä ottaa nokkamukista ei lusikasta ei tuttipullosta joten kai multa sitte maitoo tulee kun kerran häneltäkin pissaa tulee....mutta siis miksi mua väsyttää näin paljon tai paremminkin NUKUTTAA. aamulla olen pirteä mutta nukuttaminen alkaa n. yhden jälkeen päivällä.sitten on pakko mennä sänkyyn vauvan kans. ja hän nukkuukin siihen toiset päikkärit sopivasti.syöminen ei huvita kun ei ole nälän tunnettakaan paitsi jano kokoajan vettä juon sitten.tekee mieli kyllä hirveesti omenaraastetta ja porkkanaraastetta. porkkanaa vältän koska siitä tulee taas kauhea jano.mikään suklaa ei tosiaan kyllä kiinnosta että herkkuihin ei mene mun ruokahalut.
Kommentit (4)
No en yhtään ihmettele sinua että olet väsynyt. Vartalosi on ihan vuoristoradassa, kroppasi yrittää valmistaa maitoa vauvalle ja vielä löytää kasvatusaineet toiselle kasvavalle vauvalle.
Nyt jos jotai sinun pitäisi tehdä, on syödä ja paljon. Proteiinia ja hiilareita, sopivasti rasvaa.. vedät vaan vaikkei mieli tekisi. Sä kannattelet nyt hengissä kahta vauvaa ja itseäsi. Tilaa vaikka pizzaa... eiks se ollu niin et raskaana saa syödä mitä vaan? :)
täytyy kai vaan yrittää.hedelmät menis kyllä kun jaksais mennä kauppaan.jos pyydän miestäni käymään.täytyy puhua tästä hänellekki ihan tosissaan.t.ap
Hedelmät menis? Ei riitä... leipää, maitoa , lihaa, kasviksia
jatkan vielä otan rautaakin eli flora vitalia päivittäin.t.ap