Mieheni tappeli vuokseni, onko väärin että mielestäni seksikästä?
Mieheni ajautui nyrkkitappeluun viikonloppuna, kun vieras äijä tuli soittamaan minulle taksijonossa suutaan. Tämä oli ensimmäinen kerta kun näin mieheni menettävän täysin malttinsa. Nyrkki heilui ja vastapuolelta meni ns. nenä poskelle. Olen hyvin kasvatettu enkä ole koskaan hyväksynyt väkivaltaa. Kuitenkin tämä primitiivireaktio kiihotti minua suuresti. En oikein tiedä miten suhtautua tähän piirteeseen itsessäni.
Kommentit (23)
Mun mielestäni on seksikästä että mies puolustaa naistaan, tarvittaen vaikka nyrkein. Ahdistaisi olla suhteessa, jossa mies piileskelisi väkijoukossa kun joku humalainen k-pää loukkaa hänen daamiaan. Toivottavasti palkitsit miehesi kunnolla kotona. ;)
t: akateeminen ei-wt nainen
Sitä on vissiin sitten muutettava luolaan asumaan ja alkaa veistämään puunuijaa.
Juhani, 33
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:55"]
ap, kuten varmaan tiesit, niin tälläistä on turha tänne av:lle kirjoittaa.. Täällä tekopyhät, ah niin hurskaat kukkahattumammat teilaa sut välittömästi, kun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirvittävän kamalaa ja väkivaltaista jos mies puolustaa vaimoaan/naistaan... ;)
[/quote]
Niin, jonkun kommentin takia onkin ihan ok menettää malttinsa kokonaan. On myös todella "seksikästä" ja ihkuu kun mies on valmis satuttamaan toista ihmistä, ja lyömään nenän mäsäksi.
Sen jälkeen saa vielä rajuu seksiii!! Todella hienoo hei.