Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sitä Krista Siegfridsiä riivaa?

Vierailija
28.10.2013 |

Olenko minä ainoa, joka on sitä mieltä, että nainen on latvastalaho. On tainnu Kristalla jäädä lääkkeet ottamatta. Oikeesti, hei, eikö nainen osaa pysyä paikalla paria minuuttia. Luulisi sen kiemurtelun, pomppimisen, huudon, hääräämisen, ja kikattelun pelottavan lapsia. Ja mkä se juttu on, että pienien lapsien pitäisi laulaa englanniksi? Selvästi se tyttökin pelkäsi sitä englantia. Ja ei se lisää painajaisia kaipaa, kun saa siitä hullusta akasta tarpeeksi. Mulla on kaksi 5- ja 7v lasta, jotka aidosti kysyy multa, että: "Äiskä, onko tuo nainen kunnossa?" Ei tuo tollanen hullu hyvää mainosta ohjelmalle. Elastinen osaa aidosti käsitellä lapsia toisin, kuin se Outo-Krista. Se pitäisi heittää ulos ohjelmasta, ennen kuin katsoja luvut kärsii! Mitä mieltä te ootte?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä riehumista kestä katsella, joten en katsokaan. Ihankuin olis jossain maniassa. 

Vierailija
2/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ainoastaan ne ohjelman mainokset joita tulee mainostaukojen yhteydessä, ja pelkästään niiden sekuntien perusteella olen jättänyt koko ohjelman katsomatta kun tämä yksi huutaa ja kiljuu siellä kurkku suorana ja pomppii kymmenessä paikassa samanaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KS haluaa lyödä itsensä läpi Suomessa. Hän haluaa näkyä ja kuulua.

Joka maassa on oma paikallinen "Ke$ha".

Vierailija
4/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti se euroviisubiisikin oli vaan sellaista outoa ja tekoteennäistä kiemurtelua, pomppimista, kapinahuutamista eli niin kaukana tyylikkäästä LAULUESITYKSESTÄ kuin vaan voi olla.

Vierailija
5/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta on ihana että on eloisa ja positiininen ihminen. Kyllä niitä perustylsiä ja jäykkiä on meillä ihan tarpeeksi jo ennestän. Pisteet Kristalle. Meidän tyttöjen suosikki.

Vierailija
6/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on iloinen, positiivinen, eloisa, hauska, pirteä, hyväntuulinen jne. Miksi pitää olla masentava, negatiivinen, tylsä, jäykkä, huonotuulinen?

Vierailija
7/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä juttu se oman biisin änkeminen joka paikkaan on! Ensin pisti lapset laulamaan sitä ja sitten joka lauseessa sanoo "mä oon ihan ding dong". Tosi noloa.

Vierailija
8/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän. Ei sellanen käytös oo ihan TV-tasoa.

Vierailija
9/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:36"]

Hän on iloinen, positiivinen, eloisa, hauska, pirteä, hyväntuulinen jne. Miksi pitää olla masentava, negatiivinen, tylsä, jäykkä, huonotuulinen?

[/quote]

Just. Ihankuin tekopirteän maanikon vastakohta olisi nuo mainitsemasi asiat?

Vierailija
10/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tylsä se kyllä on.

Vierailija
13/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa Kristalla on aloitteleville muusikontaimille kun itsekin on uralla vasta alussa. Kahden kappaleen artisti, eikä edes hyvä sellainen.

Vierailija
14/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sanoi että pitää laulaa englanniksi?

Vierailija
15/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:42"]

[/quote]Tylsä se kyllä on.

[/quote]

No se on vaan yksi mielipide, kyllä hän minusta on kaukana tylsästä ihmisestä.

Vierailija
16/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:40"]

[/quote]

Tekopirteä maanikko oli sinun mielipiteesi, joten en sellaista hänestä sanonut. Ihmeellistä haukkua nuorta kaunista laulajaa, joka on poikkeus suomalaiseen juroon kansaan. Tällaiset ihmiset ovat positiivisia valopilkkuja muuten niin jäykässä kansassa.

Vierailija
17/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin se hilluminen rasittaa, muttameidän 9v. tytöstäKrista on ihan paras!

Vierailija
18/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on lasten ohjelma, joten saa olla kannustava jne. Mutta ei tartte mennä liiallisuuksiin. Nehän menee hämilleen jos "hullu-täti" siellä pomppii ja huutaa. Ja just ittensä markkinoiminen ja omasta biisistä jankkaaminen on rasittavaa. Ne tähdet on ne lapset siinä ohjelmassa. Ei Krista. Se pitäis tajuta!

Vierailija
19/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei tarvitse olla huonotuulinen ja masentava, mutta ei maaninenkaan. Esim. Elastinen on positiivinen ja kannustava, mutta ei silti tollainen sekopää. Ela osaa pitää hauskaa, mutta ei hänen ei tarvitse pomppia tuolilla ja hinkata pylvästä.

Mielestäni Ela ja Mira ovat koko ohjelman ajan olleet lähinnä kiusaantuneita ja vaivaantuneita tuon yhden kirkumisesta.

Vierailija
20/31 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista on meidän lasten ja heidän kaveriensa suuri suosikki ja idoli. Eikös ole pääasia, että lapset tykkää eikä se että mamma ärsyyntyy =) Krista on kaunis nuori nainen, pirteän eloisa. En pysty ymmärtämään miten se voi jotain häiritä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi