Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihervasemmisto miettii voisiko tietullit elvyttää Helsingin keskustaa

Vierailija
11.09.2020 |

Hehheh ja kaupunkibulevardit kanssa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskusta kuuluu kerjäläisille ja sekopää narkkareille. Ei sinne enää kukaan vapaaehtoisesti tule.

Vierailija
2/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietullit? Eikö ne tekisi juuri päin vastoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se elpyy, jos sinne ei tule ihmisiä ja kaupat lopettavat. Ehkä Helsingin keskustasta voisi sitten tehdä luonnonsuojelualueen.

Vierailija
4/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaania elämää.

Vierailija
5/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullit? Eikös sit Hesa vois perustaa oman, intersektionaalisen valtion, feminist is future?

Vierailija
6/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietullit? Eikö ne tekisi juuri päin vastoin?

Genius

Vierailija
7/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah keskusta kuolee jo nyt. Lisää vauhtia keskustan tappamiseen. Kantakaupungista lähiö

Vierailija
8/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullit? Eikös sit Hesa vois perustaa oman, intersektionaalisen valtion, feminist is future?

Tonni vetoa että opit intersektionaalisuus-sanan kuukausi sitten, mutta et vieläkään tiedä, mitä se tarkoittaa, vaikka olet käytttänyt sitä joka päivä siitä saakka palstaillessasi.

Vierailija
9/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonni vetoa että opit intersektionaalisuus-sanan kuukausi sitten, mutta et vieläkään tiedä, mitä se tarkoittaa, vaikka olet käytttänyt sitä joka päivä siitä saakka palstaillessasi.

Intersektionaalinen marxilainen feminismi -ideologia on pakko olla jo kaikille kristallin kirkasta. Mitä höpiset?

Vierailija
10/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa sellaista puoluetta kuin "vihervasemmsmisto".

Vierailija
11/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto - vihreät ja vasemmisto joiden jalat ovat tukevasti irti maasta

Vierailija
12/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis parkkeeraus on jo käytännön tietulli

Vierailija
13/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät, SDP ja Vasemmistoliitto

Vierailija
14/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspuolueet haluavat tehdä saman koko suomelle mitä vihervasemmistolainen kaupungin johto jo pitkään Helsingille.

Helsingistä halutaan normaalit keskituloiset ja varakkaat lapsiperheet pois ja kaupunki suljetaan ituhipeille ja afrikan ja lähi-idän 16 - 35 vuotiaille lapsipakolaispojille. Kaupungin rajoille tullit joilla myös satunnaiset ohikulkijat käännytetään.

Kun veronmaksajat ovat kaikonneet Helsingistä, niin sitten hallitus varmaan alkaa painaa itse rahaa, niinhän se ei lopu ikinä ja talous kasvaa.

Sama juttu toteutetaan nyt isommassa mittakaavassa koko suomessa. Hallituspuolueet tuntevat syvää vihaa ja kateutta normaaliin sekaravintoa syövään autoa käyttävään työssäkäyvään suomalaiseen. Sehän on se tyyppi, joka on vastuussa maapallon lämpiämisestä, eläinten kaltoinkohtelusta muualla maailmassa, orjuudesta, sodista, lapsityövoimasta, ja siitä että oma lapsuus oli köyhä ja rikkinäinen. On aika kostaa.

Minä en ole siinä mielessä itsestäni enkä perheestäni huolissani, että ahkerasti opiskelleena, työtä tehneenä ja talouteni järkevästi hoitaneena minulla on jo rennommassa ja demokraattisessa lämpimässä paikassa toinen asunto. Olemme tässä pikkuhiljaa siirtämässä varamme, tulomme (verot) ja kulutuksemme sinne, hulluhan tänne enää jää jos muualle pääsee. Säälin oikeasti niitä joilla ei ole mahdollisuus lähteä, toivon että moni työkykyinen ymmärtäisi jättää tämän uppoavan laivan. Muualla saman tai paremman elintason, koulutuksen ja turvallisuuden saa samalla tai halvemmalla.

Vierailija
15/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Vierailija
16/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keneltä kysyit, mutta minä kuulin sanan ensimmäistä kertaa joskus kesän aikana. En tiedä mitä se tarkoittaa vaikka olen koittanut sitä ihan netistä selvittää, mutta mitään hyvää se ei ainakaan vähävaraiselle ole tuonut. Päin vastoin levottomuuksia on levinnyt ympäri maailmaa tuon aatteen saattelemana.

Vierailija
17/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos pistäisivät piikkilankaa, panssariesteitä ja telamiinoja kaikki sisään- ja ulosmenotiet täyteen niin varmaan se keskusta siitä elpyisi. Kyllä varmaan elpyisi, minulla on vahva tuntemus siitä että näin kävisi. Näin siis tehdään, nyt se on päätetty.

Vierailija
18/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli viime hallitus ja Bernerin työryhmä puheenjohtajanaan Jorma Ollila, joka nämä tietullit ja tienkäyttömaksut esitti. Siihenhän kytkeytyisi autoverouudistus.

Vierailija
19/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nykyään Keskusta.

Vierailija
20/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituspuolueet haluavat tehdä saman koko suomelle mitä vihervasemmistolainen kaupungin johto jo pitkään Helsingille.

Helsingistä halutaan normaalit keskituloiset ja varakkaat lapsiperheet pois ja kaupunki suljetaan ituhipeille ja afrikan ja lähi-idän 16 - 35 vuotiaille lapsipakolaispojille. Kaupungin rajoille tullit joilla myös satunnaiset ohikulkijat käännytetään.

Kun veronmaksajat ovat kaikonneet Helsingistä, niin sitten hallitus varmaan alkaa painaa itse rahaa, niinhän se ei lopu ikinä ja talous kasvaa.

Sama juttu toteutetaan nyt isommassa mittakaavassa koko suomessa. Hallituspuolueet tuntevat syvää vihaa ja kateutta normaaliin sekaravintoa syövään autoa käyttävään työssäkäyvään suomalaiseen. Sehän on se tyyppi, joka on vastuussa maapallon lämpiämisestä, eläinten kaltoinkohtelusta muualla maailmassa, orjuudesta, sodista, lapsityövoimasta, ja siitä että oma lapsuus oli köyhä ja rikkinäinen. On aika kostaa.

Minä en ole siinä mielessä itsestäni enkä perheestäni huolissani, että ahkerasti opiskelleena, työtä tehneenä ja talouteni järkevästi hoitaneena minulla on jo rennommassa ja demokraattisessa lämpimässä paikassa toinen asunto. Olemme tässä pikkuhiljaa siirtämässä varamme, tulomme (verot) ja kulutuksemme sinne, hulluhan tänne enää jää jos muualle pääsee. Säälin oikeasti niitä joilla ei ole mahdollisuus lähteä, toivon että moni työkykyinen ymmärtäisi jättää tämän uppoavan laivan. Muualla saman tai paremman elintason, koulutuksen ja turvallisuuden saa samalla tai halvemmalla.

Nyt tuli erittäin tarkka analyysi vihervasemmiston motiiveista. Olen itsekin arvellut että jotain tämän tapaista siinä on taustalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän