Ostin itselleni beaniepipon ja mies sanoi nauraen
"Muuten hyvä, mutta pitäisi olla 20 nuorempi."
Siis ei 38-vuotias? Meninkö metsään hattumuodissa? Ihan tavis musta beanie ilman mitään erikoisuuksia se pipo oli.
Tupsupipoko vaan nelikymppiselle? Vai saako sitäkään käyttää?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:29"]
Linkkaa malli. Sopiiko muu vaatetuksesi pipoon?
[/quote]
Mulla oli ulkoiluvaatteet. Kuoritakki jne. En ajatellut käyttää sitä muulloin kun lasten kanssa ulkoillessa.
Linkkaa malli? Siis laita lyttyyn takaraivolle? Niin tein, jos se nyt tuota tarkoittaa. :D
ap
Repesin tuolle "linkkaa malli" ja "siis laitan lyttyyn takaraivolle?" kommenteille :'D
Mikä on beaniepipo? Pipohan on englanniksi beanie.
"Linkkaa malli" tarkoittaa sitä, että linkitä tänne kuva pipostasi tai samankaltaisesta piposta.
Ap, aiempi kommentoija pyytää sua linkittämään kuvaa piposta :)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:50"]
"Linkkaa malli" tarkoittaa sitä, että linkitä tänne kuva pipostasi tai samankaltaisesta piposta.
[/quote]
*reps kops*
ap
Ps. Vieläkö tuota termiä käytetään?
Pps. (vielä kerran) Ehkä mun ei kannata käyttää tuota pipoa, kun olen näin pihalla. :D
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:26"]
"Muuten hyvä, mutta pitäisi olla 20 nuorempi."
Siis ei 38-vuotias? Meninkö metsään hattumuodissa? Ihan tavis musta beanie ilman mitään erikoisuuksia se pipo oli.
Tupsupipoko vaan nelikymppiselle? Vai saako sitäkään käyttää?
[/quote]
Olipas ajattelamaton heitto mieheltä. Etköhän jätä hänen mielipiteensä huomiotta, jos itse piposta tykkäät. Miksiköhän hän nyt tuolleen tölväisi sinua?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:48"]
Repesin tuolle "linkkaa malli" ja "siis laitan lyttyyn takaraivolle?" kommenteille :'D
[/quote]
No niin minäkin kun tajusin mitä tuossa pyydettiin ja mitä vastasin. :D
Voi maanantai...
ap
Jos tarkoitat semmoista hassua pitkää teinipipoa niin ymmärrän miehesi kommentin :)
Eikö teilläpäin löydy kaupoista mitään muuta talvipäähineitä kuin tupsupipo ja teini-beanie-pipo?
Minulla ei ole kumpaakaan mallia, mutta erityyppisiä pipoja omista silti useita. Nettikaupoista voisi sinullekin löytyä kivoja ihan aikuiseen tyyliin sopivia vaihtoehtoja.
Vaan voithan sinä tietysti uutta pipoasi käyttää jos siitä tykkäät :)
Mullakin on sellainen takaraivolle rytättävä pipo, Oakleyn valkoinen. Käytän sekä ulkoillessa että joskus työmatkalla, jos se sopii muuhun vaatetukseen. Olen 37 enkä ole ajatellut olevani siihen liian vanha :D
Ihan kivahan tuo on :) mun äitikin pitää tuollaisia pidempiä, ikää äidillä 47v. Teineillä on nyt muodissa sellaiset mitkä ei kunnolla peitä korvia ja ovat väriltään oransseja, ruskeita ym. Beaniet on jo out :)
Miehesi on oikeassa, ei tuollainen trikooviritys ole oikein aikuisen ihmisen hattu...
Meandi on mammamuotia, voit hyvin pitää sitä.
Mäkin ostin beanien, tosin neulotun. Mie sanoi seksikkääksi :)
t. Mamma 44v
Linkkaa malli. Sopiiko muu vaatetuksesi pipoon?