Lue keskustelun säännöt.
Vinkit pinoon: Miten pysyt pirteänä syksyn pimetessä?
28.10.2013 |
Nyt kaivataan hyviä vinkkejä siihen, että pysyisi energisenä eikä vaan nuokkuisi tuonne jouluun asti kahvin voimalla.
Kaikki ideat jakoon, kiitos!!!
Kommentit (23)
En pysy. Nukun enemmän ja juon enemmän kahvia ja teetä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahdollisimman paljon lenkkimakkaraa ja sinappia. Vuodenajat eivät vaikuta mitenkään vireystilaani.
Kaksi viikkoa paikassa, jossa on aurinkoisempaa ja valoisampaa kuin Suomessa, auttaa jaksamaan. Reissu kannattaa ajoittaa marras-joulukuun taitteeseen. Ei tarvi olla mikään ns. aurinkolomakohde vaan vaikka Rooma.
Mua tämä ns. normaaliaikaan siirtyminen ei auta. Pikemminkin se on kamalaa. Tänään oli klo 17.30 jo ihan pimeää ja mulle tuli heti sellainen olo, että kello on varmaan jo lähempänä yhdeksää, nyt kotiin ja nukkumaan. En jaksa lähteä liikuntaharrastukseen enää, nythän on pimeä ja tuli yö.
Mä en yritä väkisin olla pirteä. Luonto hiljenee, miksen minäkin. Vetäydyn sohvannurkkaan, luen, polta kynttilöitä. Juon paljon teetä. Annan valon vähenemisen vaikuttaa itseeni, en vaan jaksa juosta ja touhuta ja olla niin tehokas ja harrastaa ja tehdä täysillä töitä kuin valoisampaan aikaan.
Tähän pimeyteen on vaan pakko sopeutua. Annan rauhassa pimeyden ympäröidä minut. Painaudun siihen. En yritä laittaa vastaan. Työtehoni laskee, minkäs teet. Harrastukset jää, ei voi mitään. Niiden aika on taas helmikuun jälkeen.