Pahaa teki, kun telttailevaa perhettämme ei palveltu, mutta mökkiperheitä kylläkin
Sanoi leirintäalueen johtaja, että hän keskittyy niihin, jotka tuovat katetta. Häpesimme häntä ylitse kaiken.
Kommentit (15)
Kukaan ei usko sinus. Koska niistä telttapaikoista saa nykyään maksaa suht paljon. Ja telttapaikan ylläpito on lähinnä nurmikon ajoa. Toki yhteisiä vessa tiloja saa käyttää, mutta niin käyttää kaikki muutkin. Eniten rahaa ne mökit vie, niitä täytyy kuitenkin huoltaa yms
Miltä tuntui katsella lasten itkuntuhruisia silmiä?
Mitä palvelua te oisitte tarvineet? Teltanpystytysapua?
En usko aloitusta. Miksi kirjoitella täyttä skeidaa.
Hävettäis kyllä olla jossain teltassa! Kyllä mökki pitää olla jos leireillään.
Ihan täyttä soopaa. Olen telttailut paljon ja käynyt monilla leirintäalueilla. Ei siellä henkilökunta edes tiedä missä vieraat yöpyvät, kun porukka pyörii ympäriinsä ja käyttää palveluita. Jos menen siellä kuppilaan tai kauppaan, tai käyn infopisteellä, niin ei niitä kiinnosta kissan vertaa missä minä siellä yövyn. Olen asiakas siinä missä mökkiläiset ja karavaanaritkin.
Leirintäalueen johtaja. Mikä se semmoinen on? Pioneerileirillä oli johtaja ja varmaan partioleirilläkin. :D
Todella törkeää. Itse soittaisin poliisit paikalle.
Provo. Paras kate on juurikin telttapaikoissa joissa ei ylläpitokuluja.
Koskaan en ole maitoa juonut.
Enkä juo!
Koskaan en ole maitoa juonut.
Enkä juo!
Vierailija kirjoitti:
En usko aloitusta. Miksi kirjoitella täyttä skeidaa.
Osa huvittaa itseään trollaamalla netissä. Toiset nokkelammin, toiset heikommin. AP menee jälkimmäisene porukkaan.
Kyllä tällaista ylimielisyyttä valitettavasti esiintyy.
Nytkö te olette telttailemassa? Eikö kakarat pitäisi olla koulussa?
Ja hyvä, että tajusitte hävetä.