Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni ei tule lapseni syntymäpäiville

Surku
10.09.2020 |

Siskoni ilmoitti, ettei hänen perheensä pääsekään 3-vuotiaan lapsemme synttäreille, joka on sovittu jo aikoja sitten. Syynä oli ei-pakollinen meno ja muitakin tekosyitä yritti keksiä.. Juhlat pidetään kerrankin hienossa juhlapaikassa. Olimme juuri hänen lapsensa juhlissa, jossa autoimme juhlien järjestämisessä, ostimme kalliin lahjan ja kukat. Meillä on hyvin harvoin juhlia ja ollaan hyvin pettyneitä tästä. Harmittaa myös sen vuoksi, ettei meillä ole muita tuttuja joilla on yhtä pieniä lapsia, joten olisi senkin takia ollut ihanaa kun lapsemme olisi saanut leikkikaverin. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tällä hetkellä tuntuu etten minäkään halua enää ikinä mennä mihinkään heidän järjestämiinsä juhliin..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke itsesi uneen läski.

Vierailija
2/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä pitää 3-vuotissyntymäpäivät hienossa juhlapaikassa?

Ei ihme, etteivät vieraat oikein jaksa. Noin pienen synttärit voi juhlia ihan omalla perheellä. Leikkikavereiden kanssa sitten vähän vanhempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sen kanssa?

Vierailija
4/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde-etu, paikka on ilmainen

Vierailija
5/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu sen kanssa?

Mikä neuvo toi nyt oli?

"Puhu sen kanssa?"

Kuulostaa ihan liian järkevältä perus av mammalle!

Vierailija
6/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itke itsesi uneen läski.

Oho. Kerros nyt meille kaikille miksi sulla on noin paha olla, että pitää kiukutella muille? Kiusataanko sua koulussa? Vai oletko kenties vain kroonisesti kusipää?

Vierailija
7/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto mikä provo, ylittää kaikki muut tämän päiväiset tapaukset.

Vierailija
8/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 3-vuotiaan synttärit pidetään "hienossa juhlapaikassa"?

Ehkä siskosi on ensimmäinen, joka kyllästyy tähän teidän mukulan juhlimiseen, josta pitää sopia vähintään puoli vuotta ennen juhlapäivää. 

Vierailija
9/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että siellä tekosyiden takana saattaa hyvinkin olla hyvin henkilökohtainen oikea syy.

Harmillistahan tuo on, mutta ei siinä auta muu kuin pitää juhlat ilman siskon perhettä ja mennä elämässä eteen päin.

Vierailija
10/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, nyt ette saakaan vastinetta siitä ostamastanne hienosta ja kalliista lahjasta. 

Vierailija
11/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sanoisit sille, että sua hämmentää tää tilanne ja kysyisit, että mistä on kyse? Jos ihan puhuisitte suoraan, niin ei sitten jäis mitään epäselvyyksiä mielen päälle hiertämään.

Mulla meinas jäädä mun siskon kanssa hiertämään, kun mä en uskaltanut sanoa sille oikeaa syytä, miksi en voinut mennä hänen lapsensa juhliin. Onneksi saatiin asia puhuttua. Olin lapsettomuushoidoissa silloin ja en vaan pystynyt, ja kun sain sen suustani ulos, mua ymmärrettiin ja ei jäänyt mitään skismaa.

Kaikelle on syynsä, rehellisyys kannattaa.