Onks teiän miehet koskaan mustiksia aihe vapaalle? :D
Kommentit (15)
Ei, me nauretaan yhdessä kun luen ääneen näitä idiotismin kukkasia
Ei oo miestä koska olen itse mies. Vaimon kanssa trollaillaan ja naureskellaan täällä yhdessä, ei tää mikään naisten foorumi ole.
Ei, kun mä olen se mies. Tosin vaimo pitää mua vähän tärähtäneenä kun jaksan tätä palstaa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen mustasukkaisuus ei ole naurunasia.
Ja tosiasia on se, että useimmat miehet ovat aina pikkasen mustasukkaisia kumppanistaan.
Että turhaa siinä on nauraa räkättää, sillä se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kommentilla todistit juuri oman idiotismisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen mustasukkaisuus ei ole naurunasia.
Ja tosiasia on se, että useimmat miehet ovat aina pikkasen mustasukkaisia kumppanistaan.
Että turhaa siinä on nauraa räkättää, sillä se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Mitä sä höpiset? Ei saa nauraa palstan jutuille miehen kanssa koska se on jostain pikkusen mustis?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo miestä koska olen itse mies. Vaimon kanssa trollaillaan ja naureskellaan täällä yhdessä, ei tää mikään naisten foorumi ole.
Totta, pahoittelen. Miksei mieskin voi olla av-mamma. :)
emäntä on mustis, pelkää että löydän täältä ihanan naisen. Nauran aina sille.
Kaikkein mustasukkaisimpia ovat ne miehet, jotka kieltävät mustasukkaisuutensa kokonaan.
Ja naisten on tosi helppo nähdä, milloin mies on mustasukkainen, vaikka miehet eivät sitä itse tajuakaan.
Kummasti just tähänkin aloitukseen tuli vastauksia juuri pareilta ja miehiltä, ja kaikki vastaaukset olivat tietenkin kielteisiä.
Kukaan ei pysty julkisesti myöntämään että on mustasukkainen, sehän olisi aikamoista heikkoutta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kommentilla todistit juuri oman idiotismisi.
Kyllä nyt kukkahattu ja nuttura tutisee kun kiukku ja paheksunta puskee pintaan
Vastaus