Mieletön nälkä synnytyksessä
Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysyä, että olenko ainoa joka kärsi hirveästä nälästä ja janosta koko synnytyksen ajan? :) Tai ei siitä kärsiä tarvinnut, kun ystävällinen kätilö kantoi huoneeseen tasaiseen tahtiin mehukeittoa, kasviskeittoa tai jogurttia. Kiskoin ilokaasua ja lusikoin aina välissä jotain noista. Etukäteen pelkäsin niin, että ilokaasusta tulisi paha olo...
Kommentit (7)
Minäkin muistan, että pitkään kestäneen synnytyksen aikana minulla oli ihan tolkuton nälkä, mutta enpä olisi pystynyt syömään mitään. Vasta jälkeenpäin ahmin kuin sika :)
Sitä olen monelta kuullut, ettei ruokaa kykene ajattelemaankaan. Siksi alkuun oikein ihmettelin supistuksien välissä, että hem*etti muriseeko minulla maha!? :) Nälkähän se oli...
-Ap-
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 18:22"]
Kyllä mulla oli nälkä. Rupes oikein vituttamaan se mehukeitto.
[/quote]Oisit huutanut, että EIKÖ TÄÄLLÄ SAA RUOKAA! Prkl.
Rupes oikein vituttamaan se mehukeitto.
Ihastuttava äitykkä. Lapsi on varmaan onnellinen.
Synnytyksen aikana en tuntenut nälkää, mutta heti synnytyksen ja nukutustoimenpiteen jälkeen olin nälkäinen. Huomaavainen kätilö oli varannut lämpimän ruuan, vaikka varsinainen ruoka-aika oli jo mennyt ohi. Söin hyvällä ruokahalulla, sen muistan vielä näin liki kahdenkymmenen vuoden takaa.