Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En siivoa koskaan...

Vierailija
27.10.2013 |

Mielestäni miehen kuuluu imuroida ja siistiä, koska mä hoidan lapset. Ottakaa muut opiksenne tästä. Eikä muuten ole Provo. Meillä toimitaan näin. En myöskään osallistu lainanlyhennyksiin enkä ruokaostoksia koska miten volisin pienemmillä tuloilla. Yritän säästää, jotta saan ostettua itselleni merkkivaatteita ja laukkuja, ja näin teenkin salaa. Ei mies tiedä onko laukku Miumiun vai Seppälästä, mutta mulle on iso merkitys. Vähän naurattaa että höynäytän miestäni näin ja pidän itteäni kevytkenkäisenä ostosten suhteen mutta ainakaan en elä veloissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas.

Vierailija
2/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Ootpa ihana. Meneekö teillä kuitenkin kivasti?

Vierailija
4/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, et siis asukaan siellä perheenä ja yhtenä tiiminä?

On vain sinun tiimi ja sitten joku muu?

Vierailija
5/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissika?

Vierailija
6/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin tänään! Imuroin, pesin osan lattioista. Pölyjä en pyyhkinyt. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa muutama kuukausi!!! Yksineläjämies.

Vierailija
7/16 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, se olikin eilen, kun tämä yksineläjämies siivosi. Menee ajantaju näin pikku jalluissa. Mutta myös siivoaminen luistaa paremmin.

Vierailija
8/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi naissika, ei kai siinä ole kuin kaksi vaihtoetoa: 1) palkkaa siivoojan, joka raivaa koko huushollin ja käy sen jälkeen esim. 2 kertaa kuukaudessa siivoamassa. Kai ne aikuiset lapsetkin haluaisivat käydä luonasi kumppaneineen? Tai 2) otat perunan kerrallaan. Eli siivoat joka päivä vartin verran, kunnes kaaos on hallinnassa.

Vierailija
9/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:53"]

Moi naissika, ei kai siinä ole kuin kaksi vaihtoetoa: 1) palkkaa siivoojan, joka raivaa koko huushollin ja käy sen jälkeen esim. 2 kertaa kuukaudessa siivoamassa. Kai ne aikuiset lapsetkin haluaisivat käydä luonasi kumppaneineen? Tai 2) otat perunan kerrallaan. Eli siivoat joka päivä vartin verran, kunnes kaaos on hallinnassa.

[/quote]

Just näin. Jostain on aloitettava, ettei käy niin kuin hamstraajat-ohjelmassa, jossa ihmisten kodeissa ei mahdu edes kävelemään ja on tosi likaista ja ötököitä. Ota itseäsi niskasta kiinnin ennen kuin on liian myöhäistä. Ei ole pakko alkaa tosi siistiksi vaan siivoa sen verran että kodissasi on iha n viihtyisää, ei tarvitse hävetä ja ei ole terveysongelmia. Ryhdistäydy!

Vierailija
10/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ylimääräiset lehdet keräyspisteeseen. Laita vanhat vaatteet joita et käytä kirpputorille tai anna keräyspisteisiin. Siisti pöytien tasot, ettei tavaraa loju joka paikassa. Anna kaapeista ylimääräiset kattilat ym roinat lapsillesi tai pyydä heitä hävittämään ne. Pyri minimalismiin eli pidä itselläsi niin vähän tavaraa ettei huusholli mene sotkuisen näköiseksi. Voit varmasti paremmin, kun koti on siisti. Tsemppiä, muista aloittaa pienistä siivoustuokioista, ettet läkähdy siivoukseen.

Vierailija
11/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi paha kaaos, niin vartin siivous on yhtä tyhjän kanssa. Sen tuloksen verran on tullut lisäsotkua seuraavaan päivään mennessä. Ei tarvitse kuin etsiä jotain, jonka raivasi parempaan talteen. Mutta pakko se on jotain tehdä. Paras apu on muutto, mutta sitä harvemmin tehdään muuta kuin pakon edessä.

Vierailija
12/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Onko siinä jotain väärää, että mies maksaa? Tuloni ovat pienet, kun olen kotona. Yksi lapsi saa vaikean atopian takia korotettua kelan tukea. Näitäkin rahoja olen sijoittanut, mm ostatin Chanelin laukun... Säästän tällaisiin tavaroihin, jotta voin olla onnellinen.

Vierailija
13/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei meillä toimitaan niin, että minä käyn töissä, lyhennän asuntolainaa ja syön miehen tekemää ruokaa (tekee mulle kasvisruokaa, mies on sekasyöjä). Mies on nyt kotona vuoden ikäisen poikamme kanssa, hän siivoaa kaiken, siis kaiken ja hoitaa poikaamme. Meillä toimiva järjestelmä, myös mieheni mielestä.

Vierailija
14/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairas ja niin huonossa kunnossa, että en pysty siivoamaan, vaikka haluaisin. Antaisin aika paljon, jos voisin siivota!

Vierailija
15/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
16/16 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5-kymppinen naissika. Lapset sain kunnialla huolehdittua aikuisiksi ja nyt sotku on karannut käsistä yksin asuessa. Enkä oikeasti tiedä mistä enää aloittaa. Ongelma on paha ja häpeän sitä enkä kehtaa enää kutsua tuttuja kylään. Olisin kiitollinen vinkeistä mutta toivon ettei tule enää haukkuja. Haukun jo itse itseni joka päivä.