Ihmiset on oikeesti parempia kuin täällä
Onneksi ihmiset ei oikeassa elämässä ole yhtä ilkeitä kuin täällä. Täällä kun sanot mitä vaan, aina tulee ilkeilyä. Katsokaa vaikka tonne alapuolelle:.....
Kommentit (8)
No tottakai ovat.
Eihän elosta tulisi mitään jos kaikki olisivat oikeasti sellaisia kuin netissä :D
Mutta miksi täällä on pakko olla niin ilkeä? Ap
Niin, oikeassa elämässä ne vaan katsoo nokanvarttaan myöten, ja puhuvat pahaa sitten selän takana. Kyllä täällä vaan totuus tulee, mitä ne oikeasti miettii. Revi siitä.
No, mä olen ainakin iloinen ja ylpeä siitä, että mä en ole kusipää oikeassakaan elämässä edes selän takana. Että revitään nyt siitä vaikka kaikki yhdessä. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:58"]
No, mä olen ainakin iloinen ja ylpeä siitä, että mä en ole kusipää oikeassakaan elämässä edes selän takana. Että revitään nyt siitä vaikka kaikki yhdessä. Ap
[/quote]
Oletko varma? Useinhan se oma osuus unohtuu...
No ei mulle kukaan muukaan ole ilkeä oikeassa elämässä. Mun ympärillä on hyviä ja kivoja ihmisiä. Veikkaan, että seuraava viesti on ilkeiä :D. Ap
Ihmiset on oikeesti arempia kun täällä. Ehkä parempiakin. :P Kumma paikka tää netti, kai täällä on helppo anonyymisti purkaa suuria tunteitaan ja tuoksujaan.
No offense!
Valitettavasti opettajana törmään jatkuvasti siihen, että kun nykyteinit ovat kasvaneet netin maailmassa, he ovat samalla oppineen myös anonyyminä haukkumisen. Heillä se ei vain jää sinne nettiin vaan he murjaisevat päin naamaakin ihan mitä sattuu, koska se on heille ihan luonnollista ja jokapäiväistä. Sitten saa kaiket päivät selvitellä, miksi Minna sanoi niin ja näin bestikselleen. Aikuiset vielä ymmärtävät, että tämmöisellä palstalla voi sanoa jotain pahastikin mutta naamatusten täytyy sentään hiukan miettiä, pahoittaako juttukaveri mielensä.