Mieheni on juuri nyt pettämässä minua.
Jossain, en tiedä missä, mieheni on pettämässä minua. Olen niin väsynyt ja surullinen. Mitään en voi tehdä. Life as I knew it...just ended.
Kommentit (14)
Mutta mistä sinä sen tiedät noin varmaksi? Oletko ihan varma ettet kuvittele omiasi?
Ei se pettämistä ole, jos tiedöt siitä. Se pitää sinun tieten sivusuhdetta. Hankis sinäkin oma, jos tuo on teidän elämäntapanne.
Ei ole meidän elämäntapamme. En tätä halua. Mutta ymmärrän tietysti, etten voi asialle mitään. Se mitä tapahtuu, tapahtuu. Mutta mun ei myöskään tarvitse hyväksyä sitä. Ja ainoastaan sillä, mitä teen nyt tämän jälkeen on merkitystä.
Mies vaihtoon...ei, semmoista en tee. En kyllä halua jäädä tähänkään liittoon löyhässä hirressä roikkumaan. Lähden ja unohdan itseni.
ap
http://www.e-kontakti.fi/kohdesivu/?A=471&gclid=CKD2582ttboCFUdZ3godcR0Avw
Siinä se uusi elämä on. Mitä yhdestä pettävästä siasta, jos maailma on avoin. Kukaan muu ei estele sinua kuin sinä itse. Lets do it ja lähde!
Ehkä miehesi hakee vähän normaalimpaa suhdetta, sinun kanssasi sellaista ei välttämättä tule ikinä. Miehesi haluaa pedata kaiken valmiiksi ennen kuin pistää sinuun välit poikki sitten hänen on helpompi lähteä. Tämä on varmasti teille molemmalle paras ratkaisu, ette tarvitse toisianne, ette ole enää ystäviä, ette ole "me".
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:38"]
Ei ole meidän elämäntapamme. En tätä halua. Mutta ymmärrän tietysti, etten voi asialle mitään. Se mitä tapahtuu, tapahtuu. Mutta mun ei myöskään tarvitse hyväksyä sitä. Ja ainoastaan sillä, mitä teen nyt tämän jälkeen on merkitystä.
ap[/quote]
Juuri noin, oikea asenne!
Ap, sinä selviydyt kyllä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:05"]
Ehkä miehesi hakee vähän normaalimpaa suhdetta, sinun kanssasi sellaista ei välttämättä tule ikinä. Miehesi haluaa pedata kaiken valmiiksi ennen kuin pistää sinuun välit poikki sitten hänen on helpompi lähteä. Tämä on varmasti teille molemmalle paras ratkaisu, ette tarvitse toisianne, ette ole enää ystäviä, ette ole "me".
[/quote]
viddu sä oot kipee. Mee hoitoon, vedät jo vertoja tanskalaiselle adoptioäidille sadistisuudessasi.
Miehesi on tytökäni parhiallaan lol
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:20"]
[/quote]
viddu sä oot kipee. Mee hoitoon, vedät jo vertoja tanskalaiselle adoptioäidille sadistisuudessasi.
[/quote]
AP ei ole ihan terve mieleltään
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:20"]
[/quote]
[/quote]
Mun mielestä vaikuttaa, että toi viesti(nro10) on ap:n kirjoittama. Outoa.
Mies vaihtoon. eipä siinä sen kummempaa.