Näin kohta viisikymppisenä naisena
On helppoa kun ei tarvitse enää ikinä olla raskaana eikä synnyttää. Kokeeko joku muu näin? Ja mulla oli helpot raskaudet ja synnytykset (2 kpl).
Kommentit (7)
En ole koskaan kokenut painetta olla raskaana tai synnytää. Yksi tuli kuitenkin tehtyä. Ikä sinänsä ei tuo helpotusta mihinkään.
N50
Vierailija kirjoitti:
Eikä kärsiä kuukautisista.
N55
Mä kärsin niistä vielä ja jopa monesti kaksi kertaa kuukaudessa. ap
Tajusin jo synnytyksessä, ettei enää koskaan. Ja olin silloin 30-vuotias.
T. Nainen, 40v
Mielestäni tämä on todella helppo ja mukava vaihe elämässä. Tosiaan kiva, että se raskaus/vauva/ yöheräilyvaihe on kaukana takanapäin. Lapset ovat isoja ja itsenäisiä, heidän kanssaan on mukava jutella ja viettää aikaa. Kukaan ei roiku lahkeessa eikä tarvitse edes kuljettaa minnekään, kulkevat itse. Talolainat on kohta maksettu, on aikaa omille harrastuksille, terveys on hyvä kun ei vielä ole vanuuden vaivoja. Kuukautisten loppumista vielä odottelen. Koen eläväni todella hyviä vuosia :)
Helpot oli raskaudet ja synnytykset ja lapsetkin. Ja nyt eronneena 50+ naisena tunnen itseni jotenkin, niin...en tiedä...lapsilla on asiat hyvin ja itselläni uusi rakkaus, jotenkin vaan nautin tästä elämästä, vaikka raha tilanne on tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Muuaahhaahhaaahahahaahhaaajajaajaajaaajahahahaaa jaaa haaa hhHHAAAAAAAARRRRRR HAAAAAAARRRR HAAAAAAAARRRR HAAAHHAAAAHAAAHAAAHAAAHAAAHAAHAA JAJAJAJSJAJAJAJAJAJAJAJAJA SHAAAAAARRRHHHRRRRAAAAAAAAA AAH HAAA HAAA HAAA
t. Mies
Pentu sinä olet, etkä mikään mies!
Eikä kärsiä kuukautisista.
N55