Olen flirttailleen miehen uhri
Eräs mies flirttaili minulle ja sen seurauksena sydämeni särkyi. Sain häneltä tätä flirttailua, jonka itse käsitin kokeiluyritykseksi, tykkäisinkö hänestä. Tykkäsin hänestä, mutta sainkin märän rätin naamaani, kun kerroin sen hänelle. Koen että olen tämän miehen uhri. Taas mua loukattiin, taas kerran mua loukattiin. En koskaan voi kokea rakkautta, koska olen menettänyt uskoni miehiin, mutta en ole lesbokaan. Olen nimittäin yleensä hyvin varovainen etten ihastu miehiin, vaikka he katsoisivatkin minua "sillä silmällä", koska minulla on pari huonoa kokemusta siitä, ettei se olekaan tarkoittanut mitään.
Vaikka yleensä tykkäänkin miehistä noin ihmisinä, niin nyt on pakko sanoa miessukupuolesta, että haistakaa iso pitkä paska!
Kommentit (25)
Mutta on tässä jotain hyvääkin, oon nyt ruvennu kelaamaan, että miksi mä suren moista asiaa niin kauheasti. Olen löytänyt syitä, jotka eivät oikeastaan liity mitenkään tähän mieheen. Hän vain tuli ja nostatti nämä mun eräät vanhat kokemukset esille. Ja mietin omaa arvoani, että mikä se on. Ilmeisesti aika vähäinen minulle itselleni, koska en kovin helposti lakkaa toivomasta, että tuollainen minut torjunut paska tulisi ja rakastaisi minut ehjäksi.
Nyt koitan ajatella, että entä jos mä vain (röyhkeästi) nyt keskittyisinkin itseeni muutenkin -ei vain hänen suhteensa - ja rakastaisin itse itseni ehjäksi. Oikeastaan se on mun velvollisuutenikin. <3 Pitää pystyä rakastamaan minua, tämä kurja mies ikään kuin näytti sen minulle. Häneltä jos/kun rakkautta en saa, niin tarvitsen silti rakkautta, eikä mulla ole sitä, se on aivan totta. Ei ole.
Se vain vituttaa, etten mä tiedä, miten mä sitä saan. Siksi oisin halunnu sitä häneltä. Mutta ainoa tie on kuten joku jo sanoikin, kunnioittaa itseä ja oikeasti ajatella itseään. Voi olla, että sinäkin, kiten minä, ajattelet itseäsi LIIAN VÄHÄN. Ansaitset parempaa elämää, vaikka sitten pitäisi taas vaan odottaa. Mutta sen odotusajan voi käyttää itselleen hyvää tekemiseen.
Ootte säälittäviä. Jos joku mies flirttailee "siinä mielessä", niin eiköhän hän osaa kertoa kiinnostuksestaan ihan suoraankin.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 00:24"]
Ootte säälittäviä. Jos joku mies flirttailee "siinä mielessä", niin eiköhän hän osaa kertoa kiinnostuksestaan ihan suoraankin.
[/quote]
Joo, ja tästä lähin saa luvan osata kertoakin. Ujot ja muut nynnyt painukoon hiiteen. (Vitsi)
Ap
Minulla oli tuollainen kokemus, PAITSI että se mies vielä sanoi olevansa ihastunut jne. Pari salaista suutelua ym ja sitten selvisikin että tää oli tehnyt ihan samaa useammankin naisen kanssa, sanonut ihan samat sanat jne. Ja tää oli sellainen naisten kanssa ujo tapaus. Meni maku täysin ja ihastus laantui totaalisesti. Ei ollutkaan ollenkaan se ujo poika joksi olin luullut vaan pleijeri.
Ei ole silti mennyt maku miehiin, hölmöä yleistää ja katkeroitua kun ihmiset on kaikki yksilöitä. Miehetkin.
Millaiseksi hän muuttui?
Mikähän noissa edesottamuksissa on takana... Tää "mun mies" on taas sellainen, joka esitteli itsensä ihmisaraksi ja ettei pärjää ihmisten kanssa ja blaa blaa. Ja sitten se flirttaili mulle oikein ihastuttavasti ja mä ajattelemaan, että no kai se minusta tykkää, jos kerran ihmissuhteet on vaikeita, eli oletin, ettei kiinnostuksen osoitus naisille ole jokapäiväistä ja että on vieläpä vaikeaa. (Joten mun ajatus meni näin: pienempikin flirtti = suuri tarkoitus. Ja tuo Berger-fiilis oli just. No, ei sitten haluakaan kuulemma mitään, kun tunteistani kerroin.)
No, itsepähän tietenkin oletin. En tiedä, mitkä miehellä on suhdekuviot, mutta mun kanssa ei etene mikään myöskään, eikä pidä mitään yhteyttä, vaikka mä "lähettelisin savumerkkejä". Enää en kyllä lähetäkään, mutta yhdessä vaiheessa ajattelin, että jos se tarvii vaan vähän rohkaisua.