Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jere Karalahti on käynyt kauneusleikkauksessa - aika noloa :))

Vierailija
10.09.2020 |

https://img.ilcdn.fi/8GIJAJ3C9Qx6tyQOiH5k6fxsASI=/full-fit-in/612x0/img…

Katsokaa, siinä kuuluisat hämmästyneet kulmakarvat joita näkee yleensä vanhemmilla näyttelijöillä, säveltäjille ym

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa vain kukaan kohottaa kulmia eikä tee luomille mitään.

Vierailija
22/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en käsitä miten media ja Nanna glorifioi Jereä, joka on kivemman luokan narkkari, pettäjä ja vähät välittää siittämistään lapsistaan.

Miksi sanot ettei välittäisi lapsistaan :( Rakastaa heitä tietenkin. Olen nähnyt livenä kun hoitaa vauvaa, todella hellä oli <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en käsitä miten media ja Nanna glorifioi Jereä, joka on kivemman luokan narkkari, pettäjä ja vähät välittää siittämistään lapsistaan.

Miksi sanot ettei välittäisi lapsistaan :( Rakastaa heitä tietenkin. Olen nähnyt livenä kun hoitaa vauvaa, todella hellä oli <3

Onhan Jerellä muitakin lapsia kuin vain vauva, mites ne kaikki muut, jotka eri naisille?

Vierailija
24/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Jerellä muitakin lapsia kuin vain vauva, mites ne kaikki muut, jotka eri naisille?

Juu ja se, että hoitaa yhtä lasta hellästi ei poista sitä faktaa, että Jere on käyttänyt rankasti niin viinaa kuin huumeita sekä pettänyt. Ihan kuin vauvan hoito pyhittäisi örveltämisen?

Vierailija
25/25 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt näytä  _kauneus_leikkaukselta. Edelleen kuin peikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän