Jere Karalahti on käynyt kauneusleikkauksessa - aika noloa :))
https://img.ilcdn.fi/8GIJAJ3C9Qx6tyQOiH5k6fxsASI=/full-fit-in/612x0/img…
Katsokaa, siinä kuuluisat hämmästyneet kulmakarvat joita näkee yleensä vanhemmilla näyttelijöillä, säveltäjille ym
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Siis en käsitä miten media ja Nanna glorifioi Jereä, joka on kivemman luokan narkkari, pettäjä ja vähät välittää siittämistään lapsistaan.
Miksi sanot ettei välittäisi lapsistaan :( Rakastaa heitä tietenkin. Olen nähnyt livenä kun hoitaa vauvaa, todella hellä oli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en käsitä miten media ja Nanna glorifioi Jereä, joka on kivemman luokan narkkari, pettäjä ja vähät välittää siittämistään lapsistaan.
Miksi sanot ettei välittäisi lapsistaan :( Rakastaa heitä tietenkin. Olen nähnyt livenä kun hoitaa vauvaa, todella hellä oli <3
Onhan Jerellä muitakin lapsia kuin vain vauva, mites ne kaikki muut, jotka eri naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Jerellä muitakin lapsia kuin vain vauva, mites ne kaikki muut, jotka eri naisille?
Juu ja se, että hoitaa yhtä lasta hellästi ei poista sitä faktaa, että Jere on käyttänyt rankasti niin viinaa kuin huumeita sekä pettänyt. Ihan kuin vauvan hoito pyhittäisi örveltämisen?
Ei se nyt näytä _kauneus_leikkaukselta. Edelleen kuin peikko.
No tuskinpa vain kukaan kohottaa kulmia eikä tee luomille mitään.