Jos mies kertoo virnistellen että hänen ex oli 17v sinua nuoremp,
Kommentit (85)
Tapailen tällä hetkellä 25v miestä, joten ei minusta olisi mitenkään outoa jos hänen exänsä olisi ollut 23. Itse siis olen 40v. Ja ei, en ole etsimässä loppuiän aviopuolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en mitään virnuilijaa katselisi muutenkaan. Kysyisin varmaan oliko sillä tytöllä kaikki kotona kun otti niin paljon vanhemman. Itse tapasin mieheni kun olin 26 ja mies 30 ja minusta se oli suuri ikäero. Koin itseni parikymppiseksi ja mies oli kolmekymppinen. En todellakaan ymmärrä suurten ikäerojen suhteita ellei se nuori nainen hyödy siitä konkreettisesti.
Ei noin vanhaa saati virnuilijaa kukaan normaali nuori katso jollei ole jotain mt-ongelmia. Mt-ongelmaisetkin kuitenkin arvostaa kovaa erektiota, joten eihän se sitten kestänyt.
Oksettaisi. Ilmoittaisin myös poliisille asiasta. Vain pedofiili seurustelee 11-vuotiaan kanssa. Paitsi tietysti jos "mies" oli tuon suhteen aikana itsekin saman ikäinen.
Sanoisin, että vai niin ja muistelisin samaan syssyyn meihiä jotka saivat minut tulemaan minuuteissa koska eivät kuluttaneet hyvää aikaa seksiltä edellisten naistensa muisteluun. Höystäisin yksityiskohdilla. Jos tai kun mies tajuaa, niin kerro hänelle, että viisi vuotiaat kiristävät vanhempiaan kertomalla miten tarhakaveri Penalla on paremmat lelut ja eiköhän kummallakin ole olleet omat settinsä jotka joko jätetään taa tai erotaan.
Virnuilusta voi päätellä ettei mies ole vielä tajunnut että hänen viimeinen panonsa noin paljon nuoremman kanssa on takanapäin. No seuraavat 10 vuotta kuluukin sitten päätä seinään hakaten. Sen aikaa sinkun puumanaisen kannattaisi odotella rauhassa ja panna nuoria miehiä koska puumillahan ei ole mitään ongelmaa sitä seksiä saada vaikka kuinka nuorilta. Sitten kun mies on viimeinkin tajunnut ettei mikään määrä itsensä nolaamista ja juomien vastikkeetonta maksamista nuorisopaikoissa tule riittämään, hän palaa noyränä poikana takaisin astialle ja hänestä saa ihan kelpo kumppanin ikäiselleen naiselle, kuhan vaan hommataan niitä sinisiä pillereitä.
Eiköhän se tarkoita sitä, että mies oli exän kanssa parisuhteessa 17 vuotta sitten.
Reaktio riippuu ihan siitä minkä ikäinen tuo mies on.
Jos 30, häipyisin maisemista, paitsi jos seurustelustaan on kulunut jo tuo 17 vuotta eli olivat molemmat lapsia. En seukkaa alaikäisiin sekaantuvien ja siitä kerskuvien aikuisten miesten kanssa.
Jos 40, sanoisin että aha, entä sitten? Hiljaa mielessäni miettisin miten lapselliseen äijään olen taas kerran onnistunutkin tutustumaan ja että nyt tähän on lopultakin tultava muutos.
Vierailija kirjoitti:
Reaktio riippuu ihan siitä minkä ikäinen tuo mies on.
Jos 30, häipyisin maisemista, paitsi jos seurustelustaan on kulunut jo tuo 17 vuotta eli olivat molemmat lapsia. En seukkaa alaikäisiin sekaantuvien ja siitä kerskuvien aikuisten miesten kanssa.
Jos 40, sanoisin että aha, entä sitten? Hiljaa mielessäni miettisin miten lapselliseen äijään olen taas kerran onnistunutkin tutustumaan ja että nyt tähän on lopultakin tultava muutos.
Ei kai mies ole lapsellinen jos nuori naisystävä?
Joudun paniikkiin. Hengaan pedarin kanssa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon että joo ja mun eksällä oli 10 cm pidempi.
Eli toisin sanoen loukkaantuisit verisesti ja yrittäisit heti loukata takaisin? Tässä, hyvät naiset ja herrat, on mitä tyypillisin av-mamma.
Täh? Loukata? Totesin vain puhtaasti tosiasian kuten sinäkin.
En ole todennut mitään. Mutta kiva että kerroit nykyisellä miehelläsi olevan noin pieni muna. 😊
Edellinen mieshän oli 190 cm, 138 Kg ja ...
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon että joo ja mun eksällä oli 10 cm pidempi.
Eli toisin sanoen loukkaantuisit verisesti ja yrittäisit heti loukata takaisin? Tässä, hyvät naiset ja herrat, on mitä tyypillisin av-mamma.
En ole tuo jolle vastasit, mutta en ymmärrä miten tosiasian kertominen loukkaa? Jos keskustellaan ja avaudutaan niin eikö kaikki saakaan osallistua keskusteluun? Jos asia on noin, miehen eksä on ollut nuori ja naisen eksän kullikki on ollut pitkä niin se siitä, todetaan ja jatketaan matkaa. Eikö niin?
Jostain syystä se kumminkin on ex. Varmaan siitä syystä että heillä ei loppujen lopuksi ollut mitään yhteistä suuren ikäeron vuoksi. Hymähtele miehelle takaisin, ja sano että hän on sinulle liian vanha.
Ohjaisin ovelle.
Ihan vapaasti voi vaikka lampsia virnuillen sen 17v. nuoremman luokse, josko olis niin aivokuollu, että ottais takas, kun kerran aikoinaan kelpuuttikin, tai vaikka etsi toisen yhtä yksinkertaisen 17v. nuoremman, jolla vielä paha etsikkoaika itsensä kanssa.
Ideoita miten voisi sivaltaa takaisin?
Oon itse 32 ja tapailemani mies 40.
Joo, kyllä ottaisin hatkat jos sanois että edellinen oli 15-vuotias ja ilmoittaisin poliisille.
Puolustusvoimissa tapahtuvia asioita toivoisi nostettavan enemmän framille. Puolustusvoimista löytyy vaikka ja mitä, mutta kukaan ei uskalla lähteä penkomaan. Puolustusvoimat on poliisin ohella pyhä lehmä, jota ei saa arvostella edes vaikka laittomuuksia tai kyseenalaisia juttuja tapahtuisi.
Rmk koulun johtaja taluttelee vaihtuvaa kaartia nuoria tyttöjä kylältä punkkaansa, niin asiaa painetaan villasella. Kukaan ei uskalla puuttua pedo papan touhuihin.
Mä en mitään virnuilijaa katselisi muutenkaan. Kysyisin varmaan oliko sillä tytöllä kaikki kotona kun otti niin paljon vanhemman. Itse tapasin mieheni kun olin 26 ja mies 30 ja minusta se oli suuri ikäero. Koin itseni parikymppiseksi ja mies oli kolmekymppinen. En todellakaan ymmärrä suurten ikäerojen suhteita ellei se nuori nainen hyödy siitä konkreettisesti.