Jos mies kertoo virnistellen että hänen ex oli 17v sinua nuoremp,
Kommentit (85)
Sanon että joo ja mun eksällä oli 10 cm pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja musta, namskis!
Oma exä oli 29 vuotta nuorempi, mutta ei ole tarvetta virnuilla.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen loukkaantuisit verisesti ja yrittäisit heti loukata takaisin? Tässä, hyvät naiset ja herrat, on mitä tyypillisin av-mamma.
Totean mielessäni, että nytpä sattui pikkuisen erikoinen juttukumppani ja toivotan hänelle hyvät illan/päivän jatkot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen loukkaantuisit verisesti ja yrittäisit heti loukata takaisin? Tässä, hyvät naiset ja herrat, on mitä tyypillisin av-mamma.
Täh? Loukata? Totesin vain puhtaasti tosiasian kuten sinäkin.
Sanoisin sen olevan hyvä todiste siitä, että ison ikäeron suhteet eivät toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi minulle on etsiytynyt lapsellinen ja kenties lievästi kehitysvammainen mies, mistä yleensä mieltymys reippaasti nuorempiin kertoo. On siis miehen jättämisen aika.
Minä taas en pysty edes kuvittelemaan, että olisin jo sitoutunut parisuhteeseen miehen kanssa tietämättä tuon kaltaisia perusasioita hänen historiastaan. Ajatus siitä, että olisin jo kuukausia tapaillut miestä ja tapailu olisi edennyt seurusteluksi ja sitten yhtäkkiä hänestä paljastuisi virnuileva trolli... ei, ei mene ymmärrykseen. Eiköhän se eksän ikäkin olisi tullut ilmi jo aiemmin kun on keskusteltu elämästä, töistä, parisuhteista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole todennut mitään. Mutta kiva että kerroit nykyisellä miehelläsi olevan noin pieni muna. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole todennut mitään. Mutta kiva että kerroit nykyisellä miehelläsi olevan noin pieni muna. 😊
Millä nykyisellä? Kun on noin isoa maistanut niin ei hevillä tyydykään pienempään 😋.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nykyisellä? Kun on noin isoa maistanut niin ei hevillä tyydykään pienempään 😋.
Sinulla on heikko itsetunto, joten en viitsi jatkaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on heikko itsetunto, joten en viitsi jatkaa enempää.
Heikko itsetunto? Tässähän vain puhtaasti jaetaan puolin ja toisin kiinnostavaa informaatiota kumppaneille.
Jaahas, aloimme olemaan mieheni kanssa silloin kun hän oli 25 vuotias, joten 17 vuotta nuorempi exä olisi alakoululainen.
Kysyisin oliko liian lapsellinen kenties, vai oliko muuta vikaa? Kun kerran on exä. Oletan ettei mies huonompaan vaihtaisi, joten voin olla tyytyväinen että päihitän 17v nuoremman miehen silmissä!
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin oliko liian lapsellinen kenties, vai oliko muuta vikaa? Kun kerran on exä. Oletan ettei mies huonompaan vaihtaisi, joten voin olla tyytyväinen että päihitän 17v nuoremman miehen silmissä!
Niin sehän ei ole mitenkään mahdollista että nainen olisi jättänyt sen lapsellisen miehen...
Ei kukaan noin sano.
Taas joku hihasta vetäisty aihe.
Eksiin vertaaminen on iso no no. Sanoisin, että aijaa ja katoaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sehän ei ole mitenkään mahdollista että nainen olisi jättänyt sen lapsellisen miehen...
Toki, mutta silloin mies ei varmaan tuollaiseen sävyyn asiasta puhuisi! Eikä ainakaan minulle!
Kertoohan se että laadukas mies