Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies vaan juo

Vierailija
26.10.2013 |

Meillä esikoinen nyt 2kk ja mies juopotellut tänä aikana seitsemänä viikonloppuna. Onkohan ihan normaalia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis ollut selvinpäin yhtenä viikkona lapsen syntymän jälkeen. Koska asia vaivaa sinua, siihen pitää tulla muutos. Puhu asiasta miehen kanssa. Kysy mieheltä, miksi hän juo niin usein. 

Vierailija
2/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole normaalia! 

Vierailija
4/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juopotteliko se ennen vauvan syntymää? Kuinka paljon mies juopottelee ja juopotteleeko kotona?

Vierailija
5/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies meni häitä seuraavana viikonloppuna maksullisiin, ja siitä 4 seuraava kuukautta joka viikonloppu joi. Häissä kastettiin meidän ainokainen. Ei kai tarvi kertoa, että häntä ahdisti kaikki ja erottiin.

Vierailija
6/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitti juopottelun raskausaikana

Vierailija
7/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki ja tekee ihan samaa. Kun lapsi oli 2-viikkoinen, jouduin hakemaan kännisen miehen kaupungilta, lapsi siis kyydissä. Olen vieläkin vihainen tuosta, vaikka toki olisin voinut jättää hakemattakin.

Nyt lapsi on vuoden ja miehen rellestys on lähtenyt ihan lapasesta, ja kohta lähden minäkin. Ihan turha ajatella, että "kyllä se muuttuu". No, jos rehellisiä ollaan niin edelleen toivon miehen muuttuvan... Mutta eihän sitä tule tapahtumaan. Todella surullista mutta minkäs teet.

Vierailija
8/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on täysin normaalia, sille miehelle.

Pitää tulla muutos ... on pikkuisen vaikea aika nyt alkaa muuttamaan kun on niin pieni vauva. Homma ei nimittäin muutu kuin miestä vaihtamalla.

Haluatteko tietää, kuinka monta kertaa minä olen jo kokeillut?

Vierailija
9/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö kirkkain silmin että oli niin kunnollinen ja raitis ennen lapsentekoprosessia?? Sitähän minäkin. 

Vierailija
10/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän. vauva pantiin alulle joulukuussa, helmikuussa mies meni "rankkaan" työhön joka kuulemma vaatii raskaat huvit. siitä se lähti. Tätä ennen otti alkoholia ehkä kerran kuussa jos silloinkaan ja baareissa kävi ehkä 3 kertaa vuodessa.

Vierailija
11/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 21:27"]

Ilmeisesti on täysin normaalia, sille miehelle.

Pitää tulla muutos ... on pikkuisen vaikea aika nyt alkaa muuttamaan kun on niin pieni vauva. Homma ei nimittäin muutu kuin miestä vaihtamalla.

Haluatteko tietää, kuinka monta kertaa minä olen jo kokeillut?

[/quote]

Ainako oot juopon vaihtanut toiseen juoppoon? Jos näin, niin katso pelistä itseäsi. sIeltä takaisin katsoo todella tyhmä naisimmeinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi