20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi
Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000
Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään
T: Ylijäämämies
Kommentit (596)
Luultavasti toi 85% suhteessa on lähempänä, eli sehän tarkoittaa että miehiä on deittimarkkinoilla tuplasti naisiin verrattuna :o
Ohhoh
Eli turha syytellä naisia ja nimitellä nirsoiksi, hypergamisiksi jne. MOT.
Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.
T: Naimisissa oleva nainen
Ei mikään ihme että miehet masentuvat ja syrjäytyvät, eivätkä jaksa olla osa yhteiskuntaa, kun kaikille ei vain yksinkertaisesti riitä naista.
Ja taistelu niistä harvoista naisista deittimarkkinoilla on armotonta sekä raadollista
Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?
-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.
Mun broidi on jättänyt vapaaehtoisesti seuranhaun. Kyseessä 20v. jätkä
Ei kuulemma halua ketään tai ole kiinnostunut perheestä. Joku muu saa nyt tulla hänen tilalleen hakemaan seuraa.
Niitä tilastoja jos vielä linkittäisit väitteesi tueksi, niin pikkuisen lisäisi uskottavuutta. Vaikka kyllä minulle sopii sekin, että todetaan että 100 000 suomalaista miestä jää naisettomaksi, jos se sitten lopettaa naisten haukkumisen ja nimittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?
-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana
Kaikki rippuu sun kriteereistä.. Kyllähän sun iällä ja 19 BMI:llä pitäisi riittää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei osata arvostaa. Siinä syy
Aloin saamaan Jenkeissä välittömästi mätsejä kertoessani olevani perhekeskeinen sekä uskovani arvoihin. Olen tyypillinen skandinaavi eli vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Miesten on syytä parannella ja kehittää itseään, jos riittävän kovasti haluavat perheen.
Nuorista aikuisista 66 000 on Me-säätiön mukaan syrjäytyneitä, ja näistä enemmistö miehiä. Nämä eivät sitten edes pääse sinne sinkkumarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Miesten on syytä parannella ja kehittää itseään, jos riittävän kovasti haluavat perheen.
Siinä ei mitkään parantelut auta; 100 000 jää silti ulos elleivät naiset ala ottaa kahta miestä kumppaniksi
Onko meillä varaa sataan tuhanteen pitkäaikaissyrjäytyneeseen mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n tilastot pitäisivät paikkansa niin eihän kaikki miehet saisi perhettä vaikka tekisivät mitä. Siis ainakaan suomalaisen naisen kanssa. Silti palstalla on ihan jatkuva itku ja poru naisten nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme että miehet masentuvat ja syrjäytyvät, eivätkä jaksa olla osa yhteiskuntaa, kun kaikille ei vain yksinkertaisesti riitä naista.
Ja taistelu niistä harvoista naisista deittimarkkinoilla on armotonta sekä raadollista
Näin eilen kuinka poika töni ja nälvi saman ikäistä tyttöä. Tyttö pääsi onneksi pakenemaan tilanteesta, mutta muistin tuona hetkenä itseni tuossa iässä. Muakin kohdeltiin samoin, enkä ole oikein vieläkään päässyt kiusaamisesta yli. Ehdottomasti vaadin tulevalta mieheltä kunnollista käytöstä, mutta katsotaan nyt päädynkö ottamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei mitkään parantelut auta; 100 000 jää silti ulos elleivät naiset ala ottaa kahta miestä kumppaniksi
Mitähän vaihtoehtoja on olemassa? Että naiset voivat avioitua kahden miehen kanssa?
Älä please jaksa heittäytyä lapselliseksi ja ehdottaa että yhteiskunta hakee miehille vaimot ulkomailta. Se on ihan puhdasta trollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet tarkoittivat, että kilpailu on kovaa vain instanaisista. Eivät he mitään tavallista korkeasti koulutettua hoikkaa naista halua. Sehän ei näytä missiltä, joten ei kelpaa heille. Vielä jos introvertti, eikä aina hassunhauska niin ei löydy miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vaihtoehtoja on olemassa? Että naiset voivat avioitua kahden miehen kanssa?
Älä please jaksa heittäytyä lapselliseksi ja ehdottaa että yhteiskunta hakee miehille vaimot ulkomailta. Se on ihan puhdasta trollaamista.
Sori, luin huonosti, ehdotit jo tuota kahden miehen kanssa pariutumista. En minäkään muita vaihtoehtoja näe kuin että
- osa naisista pariutuu kahden miehen kanssa - hyvin epärealistinen vaihtoehto
- ainakin osa naisettomaksi jäävistä miehistä lähtee hakemaan itselleen puolison ulkomailta - realistinen vaihtoehto työssäkäyville miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun broidi on jättänyt vapaaehtoisesti seuranhaun. Kyseessä 20v. jätkä
Ei kuulemma halua ketään tai ole kiinnostunut perheestä. Joku muu saa nyt tulla hänen tilalleen hakemaan seuraa.
Sinkkumiehistä vain 7 % haluaa olla sinkkuja, sinkkunaisista 23,6 %. Joten niitä suhteeseen haluavia sinkkumiehiä on prosentuaalisesti suurempi osuus sinkuista. (Lähde: Perhebarometri 2016)
Sitten taas jos ajatellaan että 85% 20-39-vuotiaista naisista seurustelee, eli on ulkona deittimarkkinoilta, saamme jäljelle jääneistä naisista ja miehistä luvut
Naisia: 97 500
Miehiä: 197 500
Eli tässä tapauksessa miehiä olisi deittimarkkinoilla jo hieman yli tuplasti naisiin verrattuna
Tämä varmasti auttaa ymmärtämään sitä miksi naisista on niin kova kilpailu nykyään
T: Ylijäämämies