Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pelkäätkö pesukoneen räjähtävän, kun se linkoaa?

Vierailija
26.10.2013 |

Kuinka vanha olet ja mistä pelko on tullut, jos pelkäät?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi pelkäisin? Jostain syystä pelkään aina sähkökiukaan räjähtävän jos käy liian kuivaksi ja kuumaksi (jossain rescue 911 -ohjelmassa muistan lapsena josks käyneen näin, syytä en tosin muista tai tiedä), mutta eipä ole ikinä tullut edes mieleen että linkous johtaisi räjähdykseen. Olen 28.

Vierailija
2/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo mutta nyt varmaan alan pelkään sitäki =D =D

Kaikenlaisia avauksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Tai siis pelkään että se linkoaa niin kovaa että se pesurumpu sinkoutuu ulos sieltä :DDD

Vierailija
4/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sattunut tosi huono tuuri pyykkikoneiden kohdalla. Kaksi kertaa eri pyykkikone on alkanut linkouksen aikana savuamaan ja rettelöimään. Kummallakin kerralla juoksin pääsulakkeen irti ja päivystin jonkun aikaa vaahtosammuttimen kanssa vieressä. Pelkään siis kyllä. Olen vähän herkkä noiden laitteiden kanssa. Lisäksi leivinpaperi syttyi kerran tuleen uunissa ja taas olin paniikissa. Mittään en voi vahtimatta jättää.. esim. käydä kaupassa sillä aikaa kun pesukone päälle.

Vierailija
5/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 12:29"]Minulla on sattunut tosi huono tuuri pyykkikoneiden kohdalla. Kaksi kertaa eri pyykkikone on alkanut linkouksen aikana savuamaan ja rettelöimään. Kummallakin kerralla juoksin pääsulakkeen irti ja päivystin jonkun aikaa vaahtosammuttimen kanssa vieressä. Pelkään siis kyllä. Olen vähän herkkä noiden laitteiden kanssa. Lisäksi leivinpaperi syttyi kerran tuleen uunissa ja taas olin paniikissa. Mittään en voi vahtimatta jättää.. esim. käydä kaupassa sillä aikaa kun pesukone päälle.[/quote]

Olethan poistanut koneista kuljetustuet?

Vierailija
6/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no totta kai olen poistanut! tai siis poistattanut.

Vierailija
7/11 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa märkä pyörivä massa saa detonaatiota aikaan... eli en pelkää.

Vierailija
8/11 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään juurikin sitä, että pesukone räjähtää lingotessaan. Pyykinpesu on mulle nykyään tuskaa kotona. Töissä se on niin kaukana, että pesen pyykkiä oikein erityisen mielelläni. Kotona se kone pitää liikaa ääntä tai siis herkistyn sille ahdistumalla...

Vierailija
9/11 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kaksi kertaa kone on singonnut katolle, mutta olen houkutellut koneen takaisin tahranpoistoaineella.

Vierailija
10/11 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummun laakeri petti kerran pyykkikoneesta kesken linkouksen, ei se siltikään räjähtänyt, mutta melkoinen kolinahan siitä vähän aikaa kuului, kunnes vetohihna kampeutui pois hihnapyörältä, moottori otti vähän kierroksia kun kuormitus loppui äkisti, mutta sitten tuli hiljaista :D

Se oli sen pyykkikoneen loppu, jopa nukkaloukkoon oli jollain ihmeen tavalla päätynyt jonkinlainen ikäänkuin ohut betoniliuskan kappale, vai mikä lie ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi