Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te, jotka ette ole aiemmin olleet vakavassa suhteessa

Vierailija
10.09.2020 |

käsittelette mielessänne sen, että toinen on? Kaipaan siis vinkkejä miten myös tunteella, eikä vain järjellä hyväksyä, että puoliso on jo aiemmin tavannut jonkun, jota luuli ”oikeaksi”, meni naimisiin ja oli jopa vuosikymmeniä yhdessä. Ja miten uskoa, että tilanne tällä kertaa on jostain syystä toisin?

Sanon vielä ennen kuin palstan kiusankappaleet tulevat ilkeilemään, että olen kyllä kiva kumppani ja meillä on aidosti mukavaa, eikä mustasukkaisuutta tms. Haluan vain saada oman pään sisuksen tasapainoon :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny tuli liian vaikea kysymys. :o Mie en oo siis ikinä seurustellut, mut jos nainen olisi ollut vakavassa suhteessa, niin ei se miuta haittaisi. Hänellä olisi menneisyys, ja syystä tai toisesta, se ei mennyt niin, kui olisi halunnut. Miust ei ollu ny yhtään apua, niin hiljenen. :D M25

Vierailija
2/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny ku mietin, niin ehkä siun pitäisi jutella kumppanin kanssa siitä, että miksi hänelle tuli ero. Asia voi olla toisin, jos se syy ei olisi sellainen, mikä olisi teille nyt este. En mie tiiä. Paha mieli tuli, ku en voinu auttaa. :/ M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ny ku mietin, niin ehkä siun pitäisi jutella kumppanin kanssa siitä, että miksi hänelle tuli ero. Asia voi olla toisin, jos se syy ei olisi sellainen, mikä olisi teille nyt este. En mie tiiä. Paha mieli tuli, ku en voinu auttaa. :/ M25

Tämä ei liity aiheeseen, mutta olen lukenut viime päivinä useamman kirjoittamasi kommentin tältä palstalta. Ainakin oletan niiden olevan samalta kirjoittajalta, koska allekirjoitus ja kirjoitustyyli ovat samanlaisia. Niistä tulee usein hyvä mieli. Olet empaattinen, välittävä, avoimen ja avarakatseisen oloinen ihminen. Keskustelutyylisi on sen mukainen. Toivon että kaltaisiasi kirjoittajia olisi palstalla enemmänkin. 

N42

Vierailija
4/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liity aiheeseen, mutta olen lukenut viime päivinä useamman kirjoittamasi kommentin tältä palstalta. Ainakin oletan niiden olevan samalta kirjoittajalta, koska allekirjoitus ja kirjoitustyyli ovat samanlaisia. Niistä tulee usein hyvä mieli. Olet empaattinen, välittävä, avoimen ja avarakatseisen oloinen ihminen. Keskustelutyylisi on sen mukainen. Toivon että kaltaisiasi kirjoittajia olisi palstalla enemmänkin. 

N42

Hei. Juu, mie oon ny kirjoitellut täällä viikon tai pari. Ja kyllä, mie kirjotan ja puhun tällee vähä eri tavalla. :D Mie sanoin jo tänään toises keskustelus, et ku kuka tahansa voisi esiintyä miuna, niin oon miettiny lopettaa tääl kirjottelun. Kiitoksia kauniista sanoista. :) Netissä o miust ihan liikaa ilkeitä tektstejä ja ihmiset tuntuvat käyttäytyvän eri tavalla netissä. Sanotaan asioita, mitä ei sanottaisi kasvotusten. Avoin mie oon, mut todella ujo. Netissä on helpompi puhua asioista, joista olisi todella vaikeaa puhua muiden ihmisten kanssa. Mukavaa päivän jatko siulle. :) M25

Vierailija
5/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa ainoa oleellinen seikka on se, miltä se kummastakin sillä hetkellä tuntuu. Itselläni on nyt yli viisikymppisenä muutama suhde takana, ja erilaisia ovat olleet kaikki. Osa on alussa tuntunut taivaan lahjalta, mutta suhteen edetessä tilanne on kuitenkin kääntynyt kohti katastrofia. Ja osa on taas kypsynyt suhteen edetessä laimeasta alusta joksikin paljon paremmaksi.

Vierailija
6/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Hei. Juu, mie oon ny kirjoitellut täällä viikon tai pari. Ja kyllä, mie kirjotan ja puhun tällee vähä eri tavalla. :D Mie sanoin jo tänään toises keskustelus, et ku kuka tahansa voisi esiintyä miuna, niin oon miettiny lopettaa tääl kirjottelun. Kiitoksia kauniista sanoista. :) Netissä o miust ihan liikaa ilkeitä tektstejä ja ihmiset tuntuvat käyttäytyvän eri tavalla netissä. Sanotaan asioita, mitä ei sanottaisi kasvotusten. Avoin mie oon, mut todella ujo. Netissä on helpompi puhua asioista, joista olisi todella vaikeaa puhua muiden ihmisten kanssa. Mukavaa päivän jatko siulle. :) M25

Älä nyt ihmeessä lopeta. Tällä palstalla käy tukuittain miehiä, jotka saisivat sinusta hyvän esimerkin siitä, miten viehättävä mies käyttäytyy. Voisit vaikka rekisteröidä itsellesi nimimerkin, niin kukaan ei voi esiintyä sinuna.

Ujouteenkin voi saada apua nettikirjoittelusta. Joku päivä uskallat jutella tosielämässäkin samalla tavalla kuin täällä. Sinusta tulee silloin todella pidetty ihminen.

t. Sama

Vierailija
7/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa kun on ollut edes jotain suhteita, vaikka ei vakavaa. Itse on vielä raikas eikä ole painolastia vanhoista suhteista.

Vierailija
8/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tapailemani miehet ovat jo seurustelleet..Ehkä jopa katkeroituneet. Itse olen elänyt vapaana ja koen nämä miehet usein raskaiksi..

N23

Vierailija
9/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keskustelemaan kumppanin kanssa syyt jotka johti eroon. Voi helpottaa kummasti. Ei se vähennä puolisosi rakkautta sinua kohtaan, että on joskus luullut jonkun toisen olevan se oikea. Nyt se olet sinä. :)

Vierailija
10/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin sen merkkinä siitä, että ihminen osaa suhtautua alkavaan ihmissuhteeseen toiveikkaasti ja uskoa sen onnistumiseen. Kaikkihan ovat joskus ihastuneet, monet seurustelleet ja jotkut ehtineet pidempäänkin vakavaan parisuhteeseen. Kaikki normaalit etenevät samaa polkua niin pitkään kuin se toimii. Pilalle siitä ei mene, vaikka traumoja voi huonosta suhteesta tullakin. Pahempaa olisi jos toinen ei ole ikinä nähnyt potentiaalia mihinkään vakavaan vaikka olisi ollut mahdollisuus.

Vierailija
11/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemushan on hyväksi, tietää paremmin mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi