Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelimies sitten piirittää? Kertokaa te, joilla on kokemusta.

Vierailija
26.10.2013 |

Onko ne superitsevarmoja? 

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
82/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit nähdä kuivan unen :)

Tv. Pelimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet ovat hauskaa ajankulua! Terv. Pelinainen

taisit nähdä kuivan unen :) tv. Pelimies

ps. Pelinainen ei yllä puoliksikaan pelimiehen tasolle; )

Vierailija
84/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vielä lisää, että yleensä pelimies-sanalla on negatiivinen kaiku, mutta itse näin naisena tykkään siitä, että joku osaa hommansa. En voi sietää näitä "mitäs tytöt, käyttekö täällä usein?" -tyyppejä.

Pelimies-sanalla on negatiivinen kaiku siksi, että usein he ovat epäluotettavia. Siksi he ovat nimenomaan PELImiehiä. Esittävät jotain saadakseen haluamansa. Itse arvostan aitoja ihmisiä, en hyväksikäyttäjiä tai pelien pelaajia. Tietysti eri asia, jos molemmat tietävät missä mennään ja pelaavat samaa peliä, samoilla säännöillä.

Vierailija
85/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sitten pelimies vai mikämies, mutta ainakin osaa käyttää ihmisiä ja oikeutus omille teoilleen on aina olemassa. Tapasin miehen, jonka tunsin työn kautta vuosien takaa. Olimme fb-kavereita, niitä miehellä näkyi olevan lähes 2000 kpl. On aika paljon esillä julkisesti, nauttii huomiosta ja on esillä aina kuin mahdollista. Takana useampi avioliitto, pari pikaista kihlausta ja sanoo arvostavansa vain pitkiä parisuhteita. Kertoi julkisesti viimeisimmästä erostaan ja murheistaan, oli aivan lopussa. Kysyin sitten, että mikäli tahdot vaihtaa ajatuksia viestillä, voin yrittää olla avuksi.Itselläni oli vuotta aiemmin rankka ero, joten tarjosin vertaistukea.

No, aika pian mies ehdotti tapaamista, en suostunut. Yritti soittaa, en vastannut. En nähnyt tarvetta miellkään tiiviimmälle kanssakäymiselle. Vaihdoimme viestejä ja lopulta ajattelin, että voi kai sitä jutellakin. Juttelusta jäi tuntu, että olimme kuin vanhat kaverit. Siitä alkoi piiritys ja kalliitten lahjoen tuonti, keskustelut yhä syvällisempiä, kosketti henkisesti. Kehui, kiitti ja lupaili mukavia tulevia.

Sitten yllättäen haaleni ja kaikki tuntui olevan huonosti. En ollut enää kiinnostava ja en mitään. Kiitti henkisestä tuesta ja sanoi keskittyvän uraansa.

Ehken kehunut ja pönkittänyt tarpeeksi, pohjimmiltaan hänellä hauras itsetunto, väkivaltainen lapsuus, koulukiusaamista, huonot välit sisaruksiin, mielipiteet vaihtuvat laidasta toiseen aina perustellusti. Joitakin työskentelytapojaan ihmettelin suuresti, mutta ei minun onneksi tarvitse työelämässä hänen kanssaan olla tekemisissä ja tuskin muutenkaan. Tervehdin kyllä kadulla, toki. Mutta nyt näen hänen lävitseen aiempaa paremmin ja entistä enemmän varon vastaavia tapauksia. Seksiä ei onneksi tapaamisiimme kuulunut.

Vierailija
86/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vielä lisää, että yleensä pelimies-sanalla on negatiivinen kaiku, mutta itse näin naisena tykkään siitä, että joku osaa hommansa. En voi sietää näitä "mitäs tytöt, käyttekö täällä usein?" -tyyppejä.

Pelimies-sanalla on negatiivinen kaiku siksi, että usein he ovat epäluotettavia. Siksi he ovat nimenomaan PELImiehiä. Esittävät jotain saadakseen haluamansa. Itse arvostan aitoja ihmisiä, en hyväksikäyttäjiä tai pelien pelaajia. Tietysti eri asia, jos molemmat tietävät missä mennään ja pelaavat samaa peliä, samoilla säännöillä.

Sääntöjä ei näissä ihmissuhdepeleissä ole, on vain säätöjä. Kuka sitten voittaa kenetkin ja millaista on sitten laadukas elämä kenenkin kohdalla. Luotan vahvasti intuitioon  ja sen turvin olen välttynyt monelta hankaluudelta.

Vierailija
87/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree pysyä edelleen sinkkuna.

Vierailija
88/93 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällehän on psykologiassa oma nimityksensäkin: donjuanismi. Liittyy heikkoon itsetuntoon, jota pönkittää naisia iskemällä. Kuuluisin edustaja taitaa olla Casanova 1700-luvulta.

Vierailija
89/93 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
90/93 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne superitsevarmoja? 

Itsevarmoja ja luontevia naisten kanssa. Osaavat manipuloida ja saada haluamansa. Heillä on paljon kokemusta naisten kanssa toimimisesta, joten osaavat kääntää tilanteen kuin tilanteen edukseen. Kokemuksen tuoma itsevarmuus on siis avainasia. Jos lukee netistä vaikkapa Suomi24 Treffit kokemuksia, niin pelimiehet ovat löytäneet tiensä myös deittisivustoille.

Vierailija
91/93 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihmistuntemus, jotta osaa manipuloida ja epäempaattinen luonne, että ei välitä vaikka loukkaa. Ja tarve saada elämään jatkuvaa jännitystä ja säpinää, jotta tuntee olevansa elossa. Siinä pelimiehen ja pelinaisen luonne.

Vierailija
92/93 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan, jos tulee epäilyskään pelurista tai naistenmiehestä, se on totta. Sen kyllä vaistoaa, mutta eihän siihen tietenkää haluaisi uskoa.

Vierailija
93/93 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies, naistenmies, näitä on laidasta laitaan. Ei ole tiettyä toimintatapaa, mutta päämääränä kaikilla on saada useita naisia eikä todellista parisuhdetta. Osa pullistelivia machoja, mutta myös niistä ujoista naapurinpojistakin heitä löytyy, uskokaa vaan. Viattomankin kuoren alla voi olla pelimies! Itse nimittäin tämmöiseen haksahdin. Aavistelin kyllä näitä asioita hänestä, kunnes sain useita faktatietoa mikä vahvisti aavistukseni oikeaksi. Kylmän viileesti lopetin yhteydenpidon, en selitellyt tai syytellyt, käänsin selkäni ja kävelin pois taaksepäin katsomatta, näin vertauskuvainmollisesti. Hänhän möksähti, mutta kummasti onkin nyt taas aktivoitunut minua kohtaan. Tulkitsen tän omaksi voitokseni, sainpa näpäytettyä takas ja se jättäjä olinkin minä, ei hän! Koska hänellä on useita naisia, niin nostaahan se minun itsetuntoa kun perääni vielä kuitenkin kaipaa. Nyt vaan päätös pidettävä! Koska tämähän varmaan lisää hänen saalistusviettiään. Aiempi lähti liian aikasin. T.92 kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi