Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelimies sitten piirittää? Kertokaa te, joilla on kokemusta.

Vierailija
26.10.2013 |

Onko ne superitsevarmoja? 

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että näihin heikkoitsetuntoisiin ja uusista valloituksista riippuvaisiin pelimiehiin sortuvat sellaiset naiset, joilla itselläänkin on heikko itsetunto. He saavat pönkitystä siitä, että pelimies osoittaa heille huomiotaan, heidän mielestään se todistaa heidän paremmuuttaan, kun mies, joka saisi "kenet tahansa" osoittaa heille huomiotaan.

Vahvat, hyväitsetuntoiset naiset näkevät nopeasti pelimiehen lävitse.

Vierailija
22/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:34"] Onneksi omat lapseni ovat poikia.

T. Mies.

[/quote]

Meinaat, että tämän asian perusteella pojilla/miehillä on parempi elämä kuin tytöillä/naisilla?

[/quote]

En nyt aivan, mutta nuoria aikuisia naisia jahtaa sen verran moni seksinmetsästäjä, että tämän asian osalta nukun yöni poikien isänä huomattavasti paremmin.

T. Mies.

[/quote]

Minä kyllä uskon, että nuoret naiset, jotka ovat saaneet lapsuudestaan mukaansa terveen itsetunnon, eivät näihin pelimiehiin sorru. Minulla on tytär ja poika, enkä yhtään toivottavampana vaihtoehtona pitäisi sitä, että pojasta kasvaisi pelimies tai tulisi jonkun päällepäsmäröivän naisen tossukka.

Oivia pelimiehen uhreja ovat niiden naisten tyttäret, jotka tälläkin palstalla katsovat asiakseen arvostella muiden naisten ulkonäköä, kommentoivat, miten naisen pitää toimia pitääkseen mies tyytyväisenä jne. Ikään kuin nainen olisi olemassa vain ulkonäkönsä ja miesten kiinnostuksen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:47"]

Ikään kuin nainen olisi olemassa vain ulkonäkönsä ja miesten kiinnostuksen kautta.

[/quote]

Tämä on muuten totta. En siis tuosta kasvatuksesta tiedä, mutta juurikin siis naiset, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa miesten huomion lisäksi, tuntuvat sortuvan näihin pelimiehiin.

Eräs kaverini on juuri tällainen, tai no, tuttava kai nykyään. Jaksaa aina ihmetellä, että miten mulla voi olla ylipäätään miestä, kun olen ylipainoinen enkä edes erityisen nätti kasvoiltani. Ja samaan hengenvetoon ymmärtää sen siinä mielessä, että mun mies on tavallinen jörrikkä, joka kyllä puhuu ja pussaa, mutta ei osta kukkia eikä nosta mua jalustalle.

Tän tuttavan suhteet kestää aina parista viikosta puoleen vuoteen ja päättyvät aina kyyneliin, kun taas tällainen mies, joka palvoi häntä, osottautui pelimieheksi tms. Ja taas hän sortuu uuteen, koska ei ole mitään mieltä olla suhteessa, jossa ei ole palvonnan ja alituisen kehumisen kohde ja ellei mies osaa kaikkia korulauseita ulkoa ja muista kertoa päivittäin naiselle miten täydellisen ihana tämä on.

Niinpä niin.

Vierailija
24/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehiäkin on varmasti montaa laatua.
Itse näkisin nämä pelurit juurikin sellaisina sosiaalisesti taitavina tapauksina. Ei liikaa ilmeisiä kehuja, mutta kiinnostus tehdään selväksi. Osataan keskustella naisen kanssa, eli ei mennä "suoraan asiaan".

Mulla oli työkaverina tällainen, sanoisinko rajatapaus. Tykkäs hirveesti jutella meidän naisten kanssa (miesvoittoinen työpaikka) ja nimenomaan niistä asioista, mistä me puhuttiin. Keskustellessa tuli tosi lähelle. Oli kaikenkaikkiaan tosi kultaisen oloinen ihminen: vähän hölmö välillä, mutta toisaalta taas yllättävän fiksu. Ikäistään kypsemmän oloinen, oli nimittäin muutaman vuoden nuorempi. Tämähän jos mikä vetoaa naisiin ja myönnän pitäneeni hänestä kovasti. Ikinä ei tullut mieleen, että hän olisi iskeä yrittänyt, vaikka muuten pidin hieman hassuna tätä läheisyyttä muiden naisten kanssa miehen seurustelusta huolimatta.

Törmäsimme parin vuoden jälkeen sattumalta baarissa. Mies oli eronnut kolme vuotta kestäneestä suhteestaan hieman aiemmin ja menossa oli ilmeisesti tämä villi sinkkuvaihe. Vaihdettiin ensin nopeat kuulumiset ja jatkettiin iltaa tahoillamme. Myöhemmin tämä mies tuli kavereineen juurikin tuollaisen aiemmin mainitun "tekosyyn" varjella juttelemaan. Sinä iltana ei päädytty samaan sänkyyn, mutta myöhemmin pari kertaa kyllä. Tiesin koko ajan miehen olevan sitä sarjaa, että hän saa kenet haluaa, joten en edes odottanut sen suurempia. Otin sen lähinnä luksuksena, että on hetken ilo miehestä, joka osaa olla naisten kanssa ja muistelen tätä yhä hyvillä mielin. Hän ei oikeastaan edes antanut olettaa suurempia, joten sinällään pidän häntä reiluna pelurina. Sanoi lähestulkoon suoraan, että silloin kun on suhteessa, ei todellakaan muita naisia harrastella, mutta sinkkuna laitetaan menemään. Eli näkisin pelimiehet myös hyvänä asiana, mikäli kumpikin on perillä (ja samaa mieltä) "jutun" laadusta.

Ja siis, en laske tätä miestä ehkä toivottomiin pelureihin, koska hänellä on tosiaankin takana muutama pidempi suhde, joten seurustelu näemmä luonnistuu myös. Mutta tässä oli esimerkki mahdollisesta real-life -pelurista. Todella monella naisella taitaa olla heistä sellainen limainen, ilmiselvä kuva. Kaikkia ei kuitenkaan heti miellä pelimiehiin kuuluviksi.

Vierailija
25/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 14:06"]

Itse näkisin nämä pelurit juurikin sellaisina sosiaalisesti taitavina tapauksina. 

[/quote]

Itse en kutsuisi sitä sosiaaliseksi taitavuudeksi, vaan kyvyksi manipuloida ja löytää ne, jotka ovat manipuoloitavissa.

Vierailija
26/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pelimies alkaa pitää naisesta "huolta". Esimerkiksi työpaikan reissulla pelimies alkaa huolehtia kohteestaan siten, että jos ollaan ulkona, katsoo, ettei tämä palele, jos ollaan baarissa, katsoo että tällä on juotavaa jne. Pelimies ei kauheasti tee muuta kuin on siinä koko ajan hääräämässä ja huolehtimassa, niin että viimeistään parin reissun jälkeen nainen lankeaa :-)

-nainen, joka on monta kertaa tämän kokenut-

Vierailija
27/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies kertoo myös kuinka kotona on kurjaa ja vaimo on sellainen ja tälläinen. Se on hyvä keino saada naisia.

Vierailija
28/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 14:28"]

Pelimies kertoo myös kuinka kotona on kurjaa ja vaimo on sellainen ja tälläinen. Se on hyvä keino saada naisia.

[/quote]

Tässä olen eri mieltä. Pelimies ei yleensä ole naimisissa tai sitten kertoo miten arvostaa ja rakastaa vaimoaan huolimatta siitä että ehkä petipuolella ei kaikki pelaa enää. Miten sellaista miestä voisi vastustaa - noin ihana mies, palvoo ja arvostaa vaimoaan. Ihan vaan sattumalta ehtii toiseenkin petiin:)

Tai sitten minuun ei vain nuo marisija tehoa senkään vertaa

Vierailija
29/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on superihastunut yhteen kundiin. Kaveri sanoo itsekin että kaveri lienee aikamoinen pelimies mutta silti niin ihqu!

Vierailija
30/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailin yhtä pelimiestä. nautin huomiosta ja hyvästä seksistä ei siinä mitään. tunnistin hänet pelimieheksi eli paljastin pelikortit joten hän kertoi jipponsa. se on "puhu, puhu ja puhu"

tavismies ei puhu eikä pussaa, pelimies tietää mitä nainen haluaa eli huomiota ja huomiota ja huomiota...ja se on ihanaa! älkää vaan langetko OIKEASTI koska se on turhaa, pelimies vain pelaa, yleensä montaa pakkaa kerralla. pelimiehiä on paljon esim välimeren rannoilla pelaamassa :) minun pelimies oli upseeri, ihan suomalainen kylläkin.

Vierailija
31/93 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 11:41"]

Onko ne superitsevarmoja? 

[/quote]up

Vierailija
32/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:31"]

deittailin yhtä pelimiestä. nautin huomiosta ja hyvästä seksistä ei siinä mitään. tunnistin hänet pelimieheksi eli paljastin pelikortit joten hän kertoi jipponsa. se on "puhu, puhu ja puhu"

[/quote]

Ota huomioon, että kyseessä voi olla myös täysin normaali, puhelias savo-karjalainen mies, eikä pelimies ollenkaan. kun tällainen mies kohtaa esimerkiksi eteläpohjalaisen tuppisuunaisen, voi tilanne johtaa tällaiseen virhetulkintaan.

Vierailija
33/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:31"]

[/quote]

Ota huomioon, että kyseessä voi olla myös täysin normaali, puhelias savo-karjalainen mies, eikä pelimies ollenkaan. kun tällainen mies kohtaa esimerkiksi eteläpohjalaisen tuppisuunaisen, voi tilanne johtaa tällaiseen virhetulkintaan.

[/quote]

Onko pelimies siis joku joka siis sekoittaa enempää kuin yhtä pakkaa samaan aikaan?

Vierailija
34/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on pelimies. Tuo sana kertoo jo sen, että hän PELAA naisilla. Pelaa ihmissuhdepelejä ja metsästää naisten huomiota. Ei välitä kohteestaan kuin pelinappulana. Ei ole aidosti ihastunut saati rakastunut, vaan haluaa kaataa naisen ja saada pikkurillinsä ympärille.

On pelinaisiakin! Kaikille pelureille on varmaan yhteistä häiriintynyt tunne-elämä, eli eivät välitä kohteensa tunteista. Tai sitten paikkaavat vain jotain omaa kyltymätöntä rakkaudenkaipuutaan, kun äiti ei oikein kakarana huomioinut ja antanut syliä tarpeeksi. 

On toki olemassa myös muuten vain puheliaita miehiä ja aitoja, tuntevia ja empaattisia. Eli eivät kaikki tarinoitsijat ole pelureita.

Vierailija
35/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 16:38"]

On pelinaisiakin! Kaikille pelureille on varmaan yhteistä häiriintynyt tunne-elämä, eli eivät välitä kohteensa tunteista. Tai sitten paikkaavat vain jotain omaa kyltymätöntä rakkaudenkaipuutaan, kun äiti ei oikein kakarana huomioinut ja antanut syliä tarpeeksi. 

[/quote]

Olen juuri tällainen pelinainen. Nautin, kun saan miehen kuin miehen kieputeltua pikkusormeni ympäri. Tiedän, mikä tepsii minkäkinlaiseen mieheen. En ole mikään kaunotar tai edes laiha, mutta saan miehet lankeamaan, jos niin päätän. Olen naimisissa, joten en nykyään anna homman mennä liian pitkälle. Nautin vain tuosta tietynlaisesta vallantunteesta ja huomiosta tietysti.

Sitten keittiöpsykologiaa peliin: minulla ei ikinä ollut lapsena tunne, että minua rakastettaisiin varauksetta. Vanhempani saivat minut tuntemaan itseni kaikin tavoin huonoksi vähättelemällä ja joskus haukkumalla. Äitini on aina ollut hyvin etäinen. Perheessäni suosittiin selkeästi ja peittelemättä isoveljeäni, joka otti tilanteesta kaiken ilon irti. Itsetuntoni ei ole mitenkään tavattoman huono kuitenkaan. Mutta tästä yhdestä piirteestä minun on kyllä vaikea päästä eroon.

Vierailija
36/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet ovat hauskaa ajankulua! Terv. Pelinainen

Vierailija
37/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näkisin nämä pelurit juurikin sellaisina sosiaalisesti taitavina tapauksina. Ei liikaa ilmeisiä kehuja, mutta kiinnostus tehdään selväksi. Osataan keskustella naisen kanssa, eli ei mennä "suoraan asiaan".

Mulla oli työkaverina tällainen, sanoisinko rajatapaus. Tykkäs hirveesti jutella meidän naisten kanssa (miesvoittoinen työpaikka) ja nimenomaan niistä asioista, mistä me puhuttiin. Keskustellessa tuli tosi lähelle. Oli kaikenkaikkiaan tosi kultaisen oloinen ihminen: vähän hölmö välillä, mutta toisaalta taas yllättävän fiksu. Ikäistään kypsemmän oloinen, oli nimittäin muutaman vuoden nuorempi. Tämähän jos mikä vetoaa naisiin ja myönnän pitäneeni hänestä kovasti. Ikinä ei tullut mieleen, että hän olisi iskeä yrittänyt, vaikka muuten pidin hieman hassuna tätä läheisyyttä muiden naisten kanssa miehen seurustelusta huolimatta.

Törmäsimme parin vuoden jälkeen sattumalta baarissa. Mies oli eronnut kolme vuotta kestäneestä suhteestaan hieman aiemmin ja menossa oli ilmeisesti tämä villi sinkkuvaihe. Vaihdettiin ensin nopeat kuulumiset ja jatkettiin iltaa tahoillamme. Myöhemmin tämä mies tuli kavereineen juurikin tuollaisen aiemmin mainitun "tekosyyn" varjella juttelemaan. Sinä iltana ei päädytty samaan sänkyyn, mutta myöhemmin pari kertaa kyllä. Tiesin koko ajan miehen olevan sitä sarjaa, että hän saa kenet haluaa, joten en edes odottanut sen suurempia. Otin sen lähinnä luksuksena, että on hetken ilo miehestä, joka osaa olla naisten kanssa ja muistelen tätä yhä hyvillä mielin. Hän ei oikeastaan edes antanut olettaa suurempia, joten sinällään pidän häntä reiluna pelurina. Sanoi lähestulkoon suoraan, että silloin kun on suhteessa, ei todellakaan muita naisia harrastella, mutta sinkkuna laitetaan menemään. Eli näkisin pelimiehet myös hyvänä asiana, mikäli kumpikin on perillä (ja samaa mieltä) "jutun" laadusta.

Ja siis, en laske tätä miestä ehkä toivottomiin pelureihin, koska hänellä on tosiaankin takana muutama pidempi suhde, joten seurustelu näemmä luonnistuu myös. Mutta tässä oli esimerkki mahdollisesta real-life -pelurista. Todella monella naisella taitaa olla heistä sellainen limainen, ilmiselvä kuva. Kaikkia ei kuitenkaan heti miellä pelimiehiin kuuluviksi.

[/quote]

Miksi uskot hänen puheitaan?

Vierailija
38/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten ole yhtään teidän kanssa samaa mieltä tuossa pelimiehen tyylissä. Parhaimmat pelimiehet saa naiset roikkumaan perässään ja nöyrtymään ihan mihin vaan saadakseen tuon miehen. He ovat herrasmiehiä, pilke silmäkulmassa, ilmaisevat kiinnostusta ja antavat naisen ymmärtää olevansa spesiaali. Sitten nainen ottaa aloitteen ja mies vain peesailee. Suhteesta ei tule mitään ja mies pikkuhiljaa paljastaa luonteensa.

Vierailija
39/93 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 17:23"]

[/quote]

Miksi uskot hänen puheitaan?

[/quote]

Vierailija
40/93 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi