Miksi nelikymppinen nainen ei saisi näyttää hyvältä/seksikkäältä? Tai viisikymppinen?
Mikä on tämä asenne, että keski-ikäinen nainen ei saa olla seksikäs? Pitäisikö siinä olla jotain hävettävää, että näyttää vielä hyvältä tuossa iässä, ja kroppakin on kunnossa? Enkä puhu nyt nuoria miehiä metsästävistä naisista, vaan ihan tavallisista naisista.
Ei elämä ole ohi kolmekymppisenä!
Kommentit (67)
Joo, lyhyt tummanvioletinpunaiseksi värjätty polkkatukka on sexy. Lisää.
Kenellä tuollainen asenne on ? Itse näytän nykyään 50+vuotiaana paremmalta kuin miltä näytin teininä tai kolmikymppisenäkään.
Rintavakoa ei saa näyttää ja niin edelleen. Kananptukka mainittiinkin jo. Liialliset korut ovat naurettavia.
Mikä on sinun mielestäsi seksikästä?
Minkälainen pukeutuminen on seksikästä?
Miten pukeutuisit esimerkiksi töihin, ruokakauppaan, koiran ulkoilutuskävelylle tai auton katsastusreissulle?
Onhan se vähän säälittävän näköistä, jos 50v eukko yrittää olla seksikäs. Eiköhän parasta ennen päiväys ole jo meidän ikäisiltämme mennyt. T. 51v nainen.
Miksi vain negatiivisia ja asenteellisia kommentteja?
Läheskään kaikilla 40/50-vuotiailla ei ole lyhyttä saati ns kananpersetukkaa tai edes värjättyä. Tai valtavaa koruarsenaalia yllään. Vielä löytyy luonnonkauniita keski-ikäisiä jotka oikeasti ovat viehättäviä ja seksikkäitä, jopa enemmän kuin nuorempana.
Ei mua ainakaan ole kukaan kieltänyt.
Kuka sanoo ettei saisi olla?
More power to the seksikkäät 40+ leidit!
Juu ja ei se seksikkyys tarkoita aina avohalkiopikkareita ja verkkosukkia. Jotkut osaa näyttää seksikkäiltä ihan normaalistikin pukeutuneina, heistä säteilee vain sitä jotain (no toki sillä on merkityksensä että huolehtinut vartalonsa yleiskunnosta)
M
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän säälittävän näköistä, jos 50v eukko yrittää olla seksikäs. Eiköhän parasta ennen päiväys ole jo meidän ikäisiltämme mennyt. T. 51v nainen.
Miksi pitäisi yrittää olla? Eikö aito seksikkyys ole jotain joka joko on tai ei, ei sitä pysty tekemällä tekemään.
Kuka väittää niin? Joku huutelija av:lla, vai?
Kasvata itsetunto.
Kuka sitäkin muka arvostelee? Kyllähän se on enemmän niin että syyllistetään ja haukutaan niitä joilla ei kroppa ole enää niin "kunnossa".
Nämä on taas näitä juttuja joita iltapäivälehdissä on tasaisen väliajoin. Joku kitisee kun häntä muka arvostellaan kun hän on kaunis, käy salilla, pukeutuu paljastavasti tms. Ja kuinka äiti-ihminen ei saa näyttää hyvältä, hoikalta jne. Luulevat olevan jotenkin erilaisia..
Paljon on seksikkäitä ja hyvä kroppaisia keski-ikäisiä eikä kukaan heitä arvostele siitä eikä he itsekään siitä tee mitään numeroa, normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävän näköistä? Riippuu aika paljon omasta tyylistä, ja vartalon muodosta. Jos on hyvässä kunnossa, niin ei ole mielestäni säälittävän näköistä. 50- vuotias kantaa kroppaansa aivan eri lailla kuin epävarma kaksikymppinen. Ja miten niin parasta ennen päiväys mennyt? Nelikymppinen naisen seksuaalisuus on huipussaan, joten en näkisi että viisikymppinenkään olisi vielä toinen jalka haudassa? Taidat itse vaan olla huonossa kunnossa, tai tupakoit ja käytät alkoholia liikaa, se näkyy ulkomuodossa. Juuri sinun kaltaistesi asenne ihmetyttää minua suuresti. Elämästä vielä puolet jäljellä, ja ajattelet itsestäsi noin?
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole! Kyllä minä olen hyvän näköinen kun viitsin laittaa itseni. Ja tämän olen kuullut muiltakin kuin omalta mieheltäni :D
T. toinen 51 v.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, mutta älä yleistä!
Jaa-a.. riippuu siitä mikä sitten koetaan seksikkääksi. Itsellä ainakin näkemys siitä on muuttunut sitten teini-vuosien. Supertyrkky-pukeutuminen kaikilla tekolisäkkeillä.. no jaa miksei jos tykkää. Eiköhän sitä jokainen saa pukeutua niin kuin lystää tämän päivän Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sen kanapersetukan leikkaa.
Leikkaa miten? Kai se kuuluu kasvattaa pois?
Mun kroppani on nyt 47-vuotiaana paljon seksikkäämpi kuin nuorena tyttösenä, jolloin olin todella kaunis. Nyt olen upea!
Saa näyttää, mutta seksikästä on minusta kylläkin huoliteltu olemus, hoidettu iho, iloisuus, itsevarmuus, normaali paino, sopivat vaatteet niin ettei ole ääripäitä, siis ei makkarankuoria mutta ei myöskään säkkejä vaan istuu hyvin eikä liikaa paljasta pintaa.
Ei napapaita tai leopardikuvio ole automaattisesti sexyjä..40-50-vuotiaalle vielä vähemmän todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikilta ole mennyt ohi eikä kysymys ole mistään pukeutumisesta. Uimahallin suihkutiloissa huomaan, että on kannattanut pitää kroppansa kunnossa. Säälittäviä ovat isomahaiset kaksikymmenkesäiset.
Kunhan sen kanapersetukan leikkaa.