Moi naiset. Olen syrjäytynyt 33v mies ja istun tällä hetkellä kotonani koneella syöden meetwursti-voileipiä ja juoden kokista sekä musaa kunnellen
Istun koneella alasti ja välillä läpsyttelen käsilläni reisiäni musiikin tahtiin kuin mikäkin vam mainen :D
Kysy mitä vain!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Taas?
no TAAS Kun joku RUNKKARI poisti aloitukseni
Asia ei minulle kuulu mutta eikö kokis ja meetvursti ole aika karsea yhdistelmä?
Ihan perus. Ei erotu joukosta. Mun mies on töissä ja kouluttautunut ja syö tuota ja veikkaan, että hyvinkin voisi ja kuten sinä. Itsekin voisin. Ei ole koulutuksesta tai sukupuolesta kiinni.
Koneen ääressä syövä näppäilee näppäimiä rasvaisin sormin eli ala siistiksi senkin Jörö-Jukka.
Ei se ole meetwusrti vaan kissankielimakkara.
Syötkö ikinä muuta kuin meetwurstivoileipiä? Eipä sillä, hyviähän ne on.
Et, vaan olet pakkomielteinen lässyttäjä joka spämmää yhtä ja samaa päivästä toiseen.
Moi, minäkin olen nainen, aivan kuten sinäkin, ap. Itse asiassa minäkin juon cocista ja syön leipää, jännää että en ollutkaan ainoa. Minun leivässäni on tosin vain voita ja kurkkua, koska... No, en keksi ainuttakaan hyvää syytä skipata leikkeleen ostaminen. Siispä tein typerästi ja skippasin sen.
Kannattaa kokeilla lenkkimakkaraa ja jääkylmää täysmaitoa. Nam.
Moi syrjäytynyt 33 vuotias mies!
Miksi olet syrjäytynyt? Ja miksi et tee mitään tilanteesi parantamiseksi.
Tosin vaikutat ihan onnelliselta just tuollaisena kuin olet, kuuntelet musaa, herkkuttelet coca-colalla ja voilieivillä ja voit olla ilman vaatteita kotonasi.
Joten kaikki lienee kohdallasi ok, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Alasti?
Eikö tuu kylmä?
Ei tosiaan tuu...Oone se jolle tulee viimeisenä aina kylmä jo porukassa olen.
oon niin Kuuma! (ahahaha)
Taas?