*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***
Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.
Saffelson kp 1/26-28. Yk 5
Kommentit (425)
Ei meille elokuista tulekaan, ihan ajallaan täti tuli. tämä olikin sellainen ei oikea yritys, josta toki olisin ollut ihan onnellinen. En siis hyppää syyskuisiin. Toivotan kaikille jäljellä oleville plussatuulta ja elovauvojen odottajille ihanaa odotusaikaa!
pippuripää 28/28
Onnea ihan hurjan paljon kaikille plussanneille <3
Itsellä ei mitään oreita ole ilmaantunut jos ei lasketa pientä nipistelyä jota esiintynyt nyt muutamana päivänä. Kauhean toiveikkaana en siis ole :/ Mutta ei nyt vielä luovuteta, sitten vasta kun täti saapuu...
Ovatko ovistestiä käyttävät ottaneet sen heti alusta asti käyttöön vai vasta muutaman yk:n jälkeen? Voisi itse ensi kierrosta (yk5) ottaa kanssa käyttöön niin tietää tarkemmin. Joissakin kierroissa kyllä koen ihan selvästi oviksen tunteneeni, mutta joka kierrossa en.
Future Kp 23/27-31Yk 4
Jos nyt millään tavalla pystyn teitä kuumeilijoita psyykkaamaan ja lohduttamaan, niin vaikka tämä kuulostaa ihan tyhmältä ja mahdottomalta, niin yrittäkää vähän rentoutua ja rahoittua. Keksikää jotain muuta ajateltavaa :). Itse sanoin miehelle että jos ei nyt tärppää, niin sitten ostetaan koira ja unohdetaan nämä jutut hetkeksi. Tästä meni vaan hetki ja saatiin plussa. Nauroin miehelle että ei sitä koiraa varmaan tarvikaan hankkia.
Muutaman kuukauden ehdin itsekin kuumeilemaan ennen tuota plussaa. Ja uskokaa että joka kuukausi mulla oli vaikka mitä oireita. Kaikki tuli käytyä läpi! Mutta sinä kuukautena kun plussa saatiin, ei mitään! Oikeastaan vieläkään ei ole raskaus oireita ollut, kuukautiset vain jääneet pois.
Ehtoota!
Mun mielestä vauvakuume puoli on väärä paikka liittyä sitten kun plussa on jo saatu. Kannattais varmaan siirtyä suoraan jo raskautuneiden puolelle. Muutamiakin viestejä näkynyt eri kuukausien pinoissa, et liitympä minäkin tänne kuumeilijoiden joukkoon, tänään juuri plussasin. tms. Siinäpähän liittyvät, mutta itselläni ei positiivisen tuloksen jälkeen tulis mieleen liittyä pinoon jossa porukka jännittää kierron alusta loppuun et kuinka käy. Kaikki tietenkin tyylillään..
Carblanca:
Koita malttaa vielä pari päivää ja tee uusi testi. Eihän välttämättä dpo13 vielä testissä näy kun eikö se raskaushormooni oo vähän yksilöllinen juttu et toisilla sitä on enempi (ainakin alussa). Tällasessa ymmärryksessä itse olen :)
Mä mietin kans ihan tuota samaa, et oon vaan psyykannut itseni valeraskaaksi kun on muka kaiken maailman tuntemuksia alavatsassa ja välillä etovaa oloa ja mulla sentään vasta dpo6 :D
Itseeni jännittää vähän tärpin lisäksi, että onko 11-12 päivän luteaalivaihe riittävän pitkä? Ovis oli jotenkin aika myöhään..
Rianna : Mulla riitti pikkukakkoseen 7 päivää raskautumiseen kun kierto on 28 ja ovis oli silloin vasta kp21 :)
ON: Ovis bongattu eilen kp16 ja peittoa heiluteltu ja heilutellaan tässä nyt vielä tänään ja huomenna. Sitten on ainakin yritetty "tarpeeksi" :p
Riannan kanssa samoilla linjoilla että jo plussanneet ei kuulu vauvakuume-osastolle kun kyllähän täällä pinossa kuumeilleetkin vaihtaa ketjua plussan jälkeen. Eikös elokuisille odottajille tuolla joku pino jo olekkin?
ON: negaa testattu tänään kp 26 ja n. Dpo 14. Vähän harmittaa kun ei ees haamuile mut vielä pari päivää menkkojen alkuun. Kovasti kipuilee mahassa munasarjojen kohilta. Liekö kuukautiskipuja vaan. Pahoinvointikin varmaan flunssasta johtuvaa.
Anniw: Kiva kuulla, että lyhyemmälläkin luteaalivaiheella voi onnistua :)
Elokuu15: Kyllä munkin mielestä elokuisille odottajille on olemassa jo pinonsa. Just tuo mitä sanoit huvittaa eniten, kun täällä ollaan kuumeiltu ja tärppi käynyt, niin silloinhan he plussanneet ilmoittavat siirtyvänsä odottajien puolelle. Miksipä siis plussan jälkeen enään vauvakuumeilun puolelle :)
Lupasin itselleni, etten aloita testaamista kuin aikaisintaan keskiviikkona, mutta silti löysin tänään itseni vessasta pissimästä purkkiin. Selvää negaahan se näytti :/
Tosin kerran kun kääntelin tikkua olin huomaavinani jotin hentosta viivan tapaista, mutta se taisi olla ennemminkin hyvän mielikuvituksen tuotetta kun en löytänyt sitä enään toista kertaa :D
Tämä on niiiiin piiinaavaaa! :)
Hippulat vinkuu..!?
Täällä taas.
Totanoinnii.. Onko kellään kokemusta, että mitä tapahtuu ku viikkoa ennen menkkoja alkaa menkkajuilinnat (mulla yleensä vasta päivän sen jälkeen kun menkat alkaa) ja viikkoa ennen menkkoja tuli veriviiru valkovuodon seassa papwriin.. Siis tosi pieni ja hentoinen.. Mutta tuli kuitenkin..
Nyt kp24/29 ja veriviiru ja menkkajui
linnat alkoi siis kp21/29.
Viimekierrossa tuli myös tuo veriviiru samoihin aikoihin..mutta menkkajuilinnat qlko vasta puoltoistaviikkoo normaalin kiertopäivien yli.. Eli menkat oli sen verran myöhässä.. pari pv sen jälkeen alko menkat. Mutta nyt tässäkierrossa juilinnat alkoi jo..
Onko muilla tällsisia ollut?
Viimekierrossactein negatestin kun menkat olk viikon myöhässä :)
Tyhmä kysymys, mutta eikö niin että jos 21pv kävis tuuri ja menkat jäis pois, olisi mahku saada perheenlisäystä elokuuksi? :) Tuntuu että kaikki muut kuumeilijat tässä ryhmässä on jo tippuneet, plussanneet tai vähintään tällä viikolla jo testailemassa.
Esse: Laskelmieni mukaan juu :-)
ON: Mitäs helkkaria, ovistestiin tuli taas vahvempi viiva eilen. Oli jo kokonaan poissa pari päivää... En tajua. Hymynaamaa ei tullut, mutta viiva ihan selkeä, vain hieman haaleampi kuin testiviiva...
Voihan sitä tännekin tulla plussastaan iloitsemaan, ei se munulta ole pois. Ehkei vaan ihan saa täältä hakemaansa tukea sitten enää, kuin täällä kuumeillaan ja odotellaan testaamista jne ;-) Ja tosiaan, eikös ne plussanneitten ryhmätkin ole olemassa? En ole itse vielä sellaisiin päässyt...
Päivitetty 9.12.2013
*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***
Sohvia 40/35 (yk 2)
Carblanca 32/28 (yk 1)
Keivi/Kiova, 37/33-35 (yk 1)
Rima 34/30-46 (yk 11)
Khalemeon 24/28 (yk 4)
Rianna 31/35 (yk 4)
Bellapikkuinen 24/29
SointuOlivia 33/33-38 (yk 8)
Emotar 34v, 27/28-32 (yk 5)
Johanna 26/28-31 (yk 9)
Future 24/27-31 (yk 4)
Metsätähti88 22/29 (yk 11)
AnniW 18/28 (yk 2)
Esse 18/29 (yk 1)
80Emilia 19/28-30 (yk 4)
Saffelson 16/26-28 (yk 6)
Henriikka85 13/29-31 (yk 12)
Elokuu15 26/? (yk 1)
Pikkue ?/? (yk 1)
+++ Plussanneet onnekkaat +++
Larsku (yk 2)
Mocca82 (yk 1)
Narayan (yk 1-2)
Janskina (yk 2)
Marjamiini (yk 4)
Kiiu (yk 1)
Finola (yk 3)
Lila80 (yk 2)
Hopefullysoon (yk 6)
Helinäkeiju86
Jarnis (yk 5)
Vivian81 (yk 2)
Halalay
--- Tippuneet ---
Silmu89
Lapinnoita
Mangustiina
Yennaf
Pinjaminsiemen
Nipa87
Christabel
Junyun
Ellenwu
Tintti
Reksijakeittäjä
Elisabet81
Sonle
Vauvakuumeilija
Simpukka74
Pippuripää
? Kadonneet ?
Mago 45/26-30 yk 19
Yeena 44/26-32 yk ?
Zenyh 42/30 yk 2
Nyytimari 38/28 yk ?
Kristina 36/25-26 yk 5
Neitihuu 37/25-29 (yk 3)
Mitäs tänne?! Itse tässä mietin viime joulua: kuinka mietin silloin, että ensi jouluna sitten vietellään joulua oman pikkuisen kanssa. Ei se mennytkään ihan niin vaan tässä sitä edelleen vaan haaveillaan, jospa sitten vuoden päästä.... voivoi, saishan se plussa jo tulla.... meille kaikille...
Rima kp 34/30-46 yk 11
Bellapikkuinen: Ettei vaan olis kuule kiinnittymisvuotoa! Itse veikkaisin vahvasti sitä vaihtoehtoa :)
Esse : Listaa kun katsoo niin noin karkeasti voisi sanoa että 1/3 osa on pudonnut, 1/3 plussannut ja 1/3 vielä joutuu jännittämään testitulosta :)
Esse, on täällä muutama jännäilijä vielä:)
Carblanca ja Elokuu, mulla näkyi ekassa vasta kp 30/28, 28/28 oli vielä nega cb digillä. En kyllä tiä mitkä DPOt sillon ollu, mutta kuitenkin.
Siksipä en olekaan testannu vielä. Eikä ihme kyllä ole käyny mielessäkään, vaikka viime kierroilla olen suurin piirtein viikkoa ennen ollu jo ihan täpinöissä. Nyt ei vaan ole kiinnostanut kauheasti. Huomenna reissuun pariksi päiväksi, niin eipä tule kylästellessäkää testailtua. Jos sitä perjantaina, ellei menkkoja kuulu:)
Mutta sen verran täytyy aina kuulostella kroppaa, että aika samoja menkkaoireita on ja ei ole kuin aiemminkin. Tissit ei ole kipeät, finnejä ei ole tullu, kärtysyyttä puolestaan on. Maha ei oo kipeä yhtään. Oikeastaan ihan ihmeellisen tavallinen olo:D
Plussatuulia kaikille, kuinkas moni nyt testailee lähipäivinä? :)
Khalemeon kp 25/28
Rianna... sitä mietin itsekin... mutta viime kierrossa kun testasin negan kun kk oli myöhässä jo reilusti... Ja samat vaivat ja oireetoli.. meniköhän se sitten kiibkun jp aikasessa vaiheessa kesken? :)
Khameleon: näin mäkin oon yrittänyt järkeillä ja testaan huomenna kun menkkojen kai pitäis alkaa.
Jännää muidenkin puolesta kun moni näköjään lähiaikoina testailee :) Plussatuulia! !
Mulla oli eilen järkyttävät menkkapolttelut ja kivut ja yöllä näin unta että mebkat alkoi. Toissapäivänä näin unta varhaisesta keskenmenosta jossa wc-paperiin tarttui kolikon kokoinen ihmisen näköinen "sikiö" ja napanuora :D kamalia painajaisia.
Moiks..
Piti nuoleskella haavojaan taas hetki, ennenkuin uskalsi hypätä mukaan.. viimekierrosta tipuin vaikka olot oli jotenkin kuin olisin raskaana... tyhmä pää. Tässä kuussa ei sitten tunnu ei miltään.
Taustat pikana: minä 32, mies 30. Km 8/13 rv 8 (keskeytynyt, joka lääkkeellisesti vietiin loppuunsa). Minulla lapsetomuustausta, keskenmennyt oli onnellinen "vahinko" yk3. Km:n jälkeen oli taukokierto, sitten meni kierto ulkomailla ja nyt viimeiset kaksi siis aktiivista yritystä taas. Nyt kp 21/27-29. Mahdollinen la olisi 27.8.
Paljon on jo listassa plussanneita, onnea heille!! Ja piinistelijöille peukkuja!!
Siirryn syyskuisiin. Menkat alko.
Tein negatiivisen testin :( Nyt siis ilmeisesti dpo13, koska oli ovis niin myöhään. Luin sit eri löhteistä, että joka 4.tekis negat. testin noilla päivillä ja mahd. vielä olla raskaana 10%.. Toisaalta KU takana, jollon myös testi näytti negaa ja se tietty pelottaa.
Viimenen vaihtoehto on, että oon psyykannut itseni tähän tilaan, eli kehittänyt vakeraskauden ;) Mietin odottelisinko vai kävisinkö apteekista herkän testin?? Apua.
Sorry, tuli pelkkää omaa napaa.