Miksi minua ohjaaja tuijottaa?
Mies on hän. Käyn joskus hänen bodypump tunneillaan. Olen vuosia treenannut ja tekniikka ym on kunnossa. En mene koskaan eturiviin, sen verran ujo olen. Mutta ohjaaja tuijottaa minua usein herkeämättä samalla kun ohjeistaa ryhmää. Tuntuu että ohjeet tulee vasn minulle.
Vaikea mennä välillä tunnille.
Kommentit (12)
Miettii hän, että elämämkoululainen on tuo. Katsoo hän, että reikä on housuissaan persiin kohdalla. Miettii hän tuo mies, sanoa jotain naiselle tulisi.
Harhakuvitelmia naisella myös olla voi.
Ei ole kuviteltua. En mä tyhmä ole, ja tuijotus alkaa jo ennen kuin tunti alkaa. Varsinkin jos katson itse häneen päin. En mä ole ruma mutta en kauneinkaan, mietin että onko joku muu syy. Ahdistavaa, olen miettinyt että lopetan koko salilla. Ehkä tuijottaa koska huomannut että olen ujo, mutta onko ujous sitten niin kummallista. Treenatahan siellä vaan pitäisi. Aviomies mulla kyllä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miettii hän, että elämämkoululainen on tuo. Katsoo hän, että reikä on housuissaan persiin kohdalla. Miettii hän tuo mies, sanoa jotain naiselle tulisi.
Harhakuvitelmia naisella myös olla voi.
Kun tätä lukee, tulee väkisin mieleen Yoda vastaamassa kärsivällisesti AV-palstan kysymyksiin.
Otappa yhteys omaan lääkäriisi ja pyydä, että Leponex annostusta nostetaan.
Jotenkin ihastumistakin epäilen.
Mietin jos itse tuijotan jotakuta, niin miksi teen niin.
Miksi te tuijotatte jotakuta toisia, tuntemattomia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otappa yhteys omaan lääkäriisi ja pyydä, että Leponex annostusta nostetaan.
Ok jos vielä kerrot mihin vaivaan sitä käytät? Niin katsotaan tarvitsenko sitä.
Ap
Ole iloinen että joku mies edes tuijottaa. Suurinta osaa naisista ei kukaan edes huomaa.
No mulle on käynyt niin että olen epätoivoisesti yrittänyt muistaa mistä jo. henkilö on tuttu. Työkaveri taas keskittyessään saattaa jäädä tuijottamaan vaikka ajatukset huutelevat muualla.
Eipä muilla näin outoja ohjaajia..
Ap