Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aloittanut suhteen tyttäreni aviomiehen kanssa.

Vierailija
25.10.2013 |

Olemme nyt tavanneet salaa pari kertaa perinteisesti hotellissa. Seksi on tämän nuoren miehen kanssa loistavaa. Olen lähes 60-vuotias nainen ja seksi nuoren miehen kanssa on hyvin antoisaa.

Aioimme tavata silloin tällöin ainoastaan seksin merkeissä ja emme aio jäädä kiinni. Halusin kertoa kaikille pienen guilty pleasure-tyylisen tarinan.

Nuori ies on atleettinen ja pukeutuu tyylikkäästi. Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä ne hetket, kun olemme hotellissa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini juotti poikaystäväni humalaan ja harrasti tämän kanssa seksiä. Jos olisin tuolloin teininä saanut tietää, olisin varmaan tappanut itseni. Nyt aikuisena sain tietää asiasta ja olisin tappanut äitini, mutta se piru ehti kuolla ensin. Että hyi vi**u!

Vierailija
42/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 06:14"]

Tarina on totta. Juuri kotiuduin hotellista. Ihanaa aikaa elän <3 Ihan sama uskotteko mutta minä uskon tähän hetkeen ja salaisiin tapaamisiin.

TAidatte vain olla kateellisia ..... suosittelen pientä seikkailua.

Älä valehtele. Koko yön olet taas näpytelly näitä omasta mielestäsi hyviäkin juttuja tänne.

[/quote]

Juu sairaan kateellisia, kun ei olla kuuskymppisiä... Oletko jokin eläköitynyt ilolintu, kun pitää hipsiä hotelleissa?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon höpö, sä sanot höpö, tää on ihan höpöhöpö!

Vierailija
44/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke?

Vierailija
45/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ontotta, olet luonnevikainen ihminen ja äitinä luuseri. Ongelmia varmaan muillakin elmäsi alueilla kuin seksissä.  Normaali ihminen ei nauti läheisimpiensä pettämisestä. Surkeaa elämää todellakin.

Vierailija
46/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas nuori mies, saa panna vaimoaan, vaimon siskoa ja vaimon äitiä. On teillä suku.

Vierailija
47/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä juttuja, MÄ EN JAKSA!!

Vierailija
48/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 10:29"]

Äitini juotti poikaystäväni humalaan ja harrasti tämän kanssa seksiä. Jos olisin tuolloin teininä saanut tietää, olisin varmaan tappanut itseni. Nyt aikuisena sain tietää asiasta ja olisin tappanut äitini, mutta se piru ehti kuolla ensin. Että hyi vi**u!

[/quote]

Oih. Kaikki äidit eivät ole kovin hyviä.

Mua kiinnostaisi tietää, mistä sait tietää asiasta?

Vierailija
49/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ne äiditkin on.

Vierailija
50/50 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on siis Pentti 68v joka fantasioi ja ahdistelee miniäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä