Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko säästäneet pahan päivän varalle :)

Vierailija
25.10.2013 |

Oletteko onnistuneet säästämään pienistä tuloista?

Jos niin paljonko on säätössä?

Itse olen säästänyt mukavan summan vaikka perhe on aika iso ja mies opiskelee... emme elä köyhyydessä mutta emme revittele pitkin kyliäkään :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuhat euroa kasassa riihikuivaa rahaa, seuraavaa tonnia tässä yritetään saada aikaiseksi.

Vierailija
2/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi niinkin sanoa. Meillä on Etelä-Helsingissä kaksi sijoitusasuntoa (arvot 330 000 ja 400 000 euroa). Arvopapereita meillä on vajaan 300 000 euron edestä. Lastemme sijoitusrahastot ovat kooltaan 43 000 ja 35 000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään töissä Seura -lehdestä ns. köyhyydestä. Isä jolla oli 7 ja 10 vuotiaat lapset. Lapset vuoroviikoin vanhemmilla. Isä pätkätöissä. Töiden vastaan ottamista esti mm.syy että ei ollut kenkiä !!!

Pienilläkin tuloilla voi elää kohtuullisesti kun katsoo mitä tekee :)  Itse matalapalkka alalla ja säästössä on sen verran että saa uusittua kodinkoneet käteisellä jos menevät rikki tms.

En ymmärrä miten joku voi olla noin köyhä että ei edes kenkiä ole vara ostaa ?

Kierrätyspaikkoja on Suomi pullollaan ja muutamalla eurolla voi saada uudet kengät.... jopa kaupasta :)

Vierailija
4/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "turvarahasto" kymppitonni. Siltä varalta että kodinkoneet hajoaa tai haluaa matkalle yllättäin. Sen enempää en viitsi säästellä, haluan kuluttaa rahani nyt kun olen vielä hengissä ja terve. Ei niitä hautaankaan saa mukaan.

Vierailija
5/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:23"]

Luin tänään töissä Seura -lehdestä ns. köyhyydestä. Isä jolla oli 7 ja 10 vuotiaat lapset. Lapset vuoroviikoin vanhemmilla. Isä pätkätöissä. Töiden vastaan ottamista esti mm.syy että ei ollut kenkiä !!!

Pienilläkin tuloilla voi elää kohtuullisesti kun katsoo mitä tekee :)  Itse matalapalkka alalla ja säästössä on sen verran että saa uusittua kodinkoneet käteisellä jos menevät rikki tms.

En ymmärrä miten joku voi olla noin köyhä että ei edes kenkiä ole vara ostaa ?

Kierrätyspaikkoja on Suomi pullollaan ja muutamalla eurolla voi saada uudet kengät.... jopa kaupasta :)

[/quote]Joo, kannattais kyllä käydä vähän kirppareilla tai uffilla katsomassa, yhden tuopin hinnalla pitäis irrota useampikin siisti kenkäpari.

Vierailija
6/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi niinkin sanoa. Meillä on Etelä-Helsingissä kaksi sijoitusasuntoa (arvot 330 000 ja 400 000 euroa). Arvopapereita meillä on vajaan 300 000 euron edestä. Lastemme sijoitusrahastot ovat kooltaan 43 000 ja 35 000 euroa....

LOL

Vierailija
7/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kestolotto vetämässä, toivottavasti tulee päävoitto ennen kuin paha päivä koittaa.

Vierailija
8/9 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nautitaan elämästä nyt ja murehditaan kun on sen aika. Rahat on kiinni seinissä, tämä talo elättää meidät tarvittaessa.

Vierailija
9/9 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle 6000 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä