Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ketjussa oiomme yleisiä, vääriä harhaluuloja. Minä aloitan Wishillä

Vierailija
10.09.2020 |

Yleinen harhaluulo on, että Wish k...settaa, on epäluotettava ja kaikki siellä myytävä on pelkkää roskaa.

Aloitetaan siitä, että Wish ei ole kauppa. Se on kauppapaikka, joka kokoaa yhteen tavaraa eri kaupoilta.

Wish nimenomaan haluaa olla läpinäkyvä ja luotettava. Asiakkailla on mahdollisuus arvostella tuotteet ja lisätä niistä omia kuvia.

Näistä kuvista näkee helposti, että okei, tavara on sellainen mistä tykkäisin itsekin, tilaanpas sen. Tai sitten näkee, että ei se olekaan niin kiva kuin tuotekuvassa, skippaanpa tämän.

Asiakaspalvelu on ystävällistä ja luottavat siellä asiakkaaseen ilman todisteluja.

Jotkut tavarat ovat roskaa, jotkut eivät. Tilasin autolaturin (tiedän riskit), se on sellainen puhelinteline, jossa on sisäänrakennettu laturi. Minun puhelimeni ei siitä lataudu, mutta eipä siinä tuotekuvauksessa varsinaisesti suositeltukaan minun puhelintani käytettäväksi tuon kanssa. Eli veikkaan, että oikeanlaisen puhelimen kanssa lataus jopa toimii.

Voit toki olla tilaamatta Wishiltä, koska on niin kamalaa, kun ne sieltä Aasian mantereelta kuskaavat turhaa tavaraa Eurooppaan. Faktahan on se, että joka tapauksessa valtaosa tavarasta tulee sieltä, tilasit tai et.

Eli älä sitten myöskään osta Cittarista, Prismasta ja Vero Modasta yms. mitään.

Eikä sieltä mitään avaimenperiä lennätetä, kyllä nuo pienet "turhakkeet" tulevat valtavien erien mukana ja ne erät tulevat Suomeen, ostit sinä jotain tai et.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä jankuttamista aiheen vierestä😴 Ketjun aihe on YLEISET HARHALUULOT, EI WISH 😴

Vierailija
22/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen harhaluulo on se, että Prisman ja Cittarin tavara on samaa kuraa kuin Wishissä myytävä, ja että maahantuojan rooli on vain vetää rahaa välistä.

Tosiasiassahan oikeasti maahan tuodut tuotteet täyttävät EU:n vaatimukset, ja jos niissä on jotain vikaa, maahantuoja kantaa vastuun.

Öööö :DD Liittyy aiheeseen miten? Sanoin, että Kiinasta lennätetään tavaraa joka tapauksessa, osti henkilö x sitä netistä tai ei. Eli on turhaa jeesustella, että on parempi ihminen, jos ei tue asiaa x suoraan, vaan välillisesti omalla kauppareissulla.

Luulit olevasi kovinkin nokkela, harmi vain että tuo kommenttisi ei liittynyt aiheeseen mitenkään, kun en mitään tuollaista edes väittänyt. 😂

Ap

Ylrinen harhaluulo on myös se, että kaikki Prisman tai Cittarin tuotteet lennätettäisiin Kiinasta. Siellä on myös paljon kotimaista.

Ööööö... Wow? Ja yllättyneitä ovat ketkä? :D Tuet sitä lennättämistä joka tapauksessa välillisesti, karu totuus. Nyt voisit lukea uudestaan otsikon ja pysyä aiheessa, tai pysyä poissa.

Ap

Pysytään aiheessa. Yleinen harhaluulo on, että minä ”tukisin välillisesti” tavaran lennättämistä Kiinasta, jos ostan Prismasta kilon pottuja omaan kestokassiini.

Potut saa tilattua Wishistä ILMAISEKSI pelkällä toimitusmaksulla! Tämä ei ole huijaus.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa minulle että mitä vttua hyödyn siitä, että joku tilaa tai ei tilaa jostain? 😂 KETJUN AIHEENA ON OIKOA YLEISIÄ HARHALUULOJA, JA MINULLA ON AIHEESTA KOKEMUSTA.

Se, että tilaan esimerkiksi autolaturin, jota EI EDES SUOSITELLA varsinaisesti juuri minun puhelinmallilleni/merkille, ei tee tuotteesta roskaa. Itse tilasin riskillä, enkä valita. Sitä paitsi se teline on joka tapauksessa kätevä, halusin sellaisen muutenkin. Toivottavasti seuraavan puhelimen kanssa myös lataus toimii.

Ap

Nyt vielä pitäisi tietää, että minkä yleisen harhaluulon sinä nyt tässä oikaisit. Yleinen käsitys on, että Wishin romut eivät toimi, eikä toiminut tämäkään.

Vierailija
24/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sademetsät ovat maapallon keuhkot. Eivät ole. Sademetsien tuhoaminen ei kiihdyttäisi globaalia ilmastonmuutosta juuri lainkaan.

Vierailija
25/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli varmasti tulee pettymyksiä, jos tilailee vain ulkonäön perusteella kaikkea ja ignooraa tuotekuvauksen. Minä tilasin tuon autolaturin sillä ajatuksella, että eiköhän se toimi minunkin puhelimeni kanssa. Mutta tiedostin, että välttämättä ei toimi, koska siitä ei mitään mainintaakaan ollut. No, puhelintelineenä se toimii oikein mukavasti, ja ehkä seuraava puhelin onkin yhteensopiva sen kanssa. Saas nähdä.

Ap

Eli tilasit paskaa ja koitat nyt selittää asiaa parhain päin. Ok.

Ööööö. Tilasin tietäen, että laturi ei välttämättä toimi minun puhelimeni kanssa🤦🏼‍♀️ tilasin silti, koska se on kätevä teline, toimi lataus tai ei.

VOISITTEKO PYSYÄ AIHEESSA?????

Vierailija
26/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5. Ei mulla muuta.

Vierailija
27/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samaa mieltä Wishistä. Hutiostoksia tulee aika vähän, jos lukee tarkasti kuvaukset ja tilaa vain hyvämaineisilta myyjiltä + katsoo arvosteluista ostajien ottamat valokuvat. Toki välillä osuu kohdalle myyjä, joka ei toimita mitä pitäisi, silloin rahat on saanut kyllä joka kerta helposti takaisin. 

Vierailija
28/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa minulle että mitä vttua hyödyn siitä, että joku tilaa tai ei tilaa jostain? 😂 KETJUN AIHEENA ON OIKOA YLEISIÄ HARHALUULOJA, JA MINULLA ON AIHEESTA KOKEMUSTA.

Se, että tilaan esimerkiksi autolaturin, jota EI EDES SUOSITELLA varsinaisesti juuri minun puhelinmallilleni/merkille, ei tee tuotteesta roskaa. Itse tilasin riskillä, enkä valita. Sitä paitsi se teline on joka tapauksessa kätevä, halusin sellaisen muutenkin. Toivottavasti seuraavan puhelimen kanssa myös lataus toimii.

Ap

Nyt vielä pitäisi tietää, että minkä yleisen harhaluulon sinä nyt tässä oikaisit. Yleinen käsitys on, että Wishin romut eivät toimi, eikä toiminut tämäkään.

Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Miksi edes kysyn... Jessus oikeasti. MINUN PUHELIMELLENI EI EDES SUOSITELTU TUOTA LATURIA. TILASIN SEN TÄYSIN TIETOISESTI RISKILLÄ.

Vierailija
29/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän hlvetin ketjun aihe ei ole wish!!!! Minä ALOITIN KETJUN KERTOMALLA WISHISTÄ. TARKOITUS EI OLLUT JANKUTTAA YHDESTÄ AIHEESTA SATAA SIVUA 😴

Vierailija
30/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen harhaluulo:

MSG eli Natriumglutamaatti on terveydelle haitallista.

Totuus:

MSG ei ole terveydelle haitallista.

Vierailija
31/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/digitoday/art-2000005822008.html

Tälläistä ripulia te tilaatte.

Vierailija
32/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish on kyl aika paska.

Vierailija
33/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen harhaluulo on se, että Prisman ja Cittarin tavara on samaa kuraa kuin Wishissä myytävä, ja että maahantuojan rooli on vain vetää rahaa välistä.

Tosiasiassahan oikeasti maahan tuodut tuotteet täyttävät EU:n vaatimukset, ja jos niissä on jotain vikaa, maahantuoja kantaa vastuun.

Öööö :DD Liittyy aiheeseen miten? Sanoin, että Kiinasta lennätetään tavaraa joka tapauksessa, osti henkilö x sitä netistä tai ei. Eli on turhaa jeesustella, että on parempi ihminen, jos ei tue asiaa x suoraan, vaan välillisesti omalla kauppareissulla.

Luulit olevasi kovinkin nokkela, harmi vain että tuo kommenttisi ei liittynyt aiheeseen mitenkään, kun en mitään tuollaista edes väittänyt. 😂

Ap

Ylrinen harhaluulo on myös se, että kaikki Prisman tai Cittarin tuotteet lennätettäisiin Kiinasta. Siellä on myös paljon kotimaista.

Ööööö... Wow? Ja yllättyneitä ovat ketkä? :D Tuet sitä lennättämistä joka tapauksessa välillisesti, karu totuus. Nyt voisit lukea uudestaan otsikon ja pysyä aiheessa, tai pysyä poissa.

Ap

Pysytään aiheessa. Yleinen harhaluulo on, että minä ”tukisin välillisesti” tavaran lennättämistä Kiinasta, jos ostan Prismasta kilon pottuja omaan kestokassiini.

Potut saa tilattua Wishistä ILMAISEKSI pelkällä toimitusmaksulla! Tämä ei ole huijaus.

:D

Mutta kun minä haluan Moilasen pottua Prismasta! Lähettääkö ne mulle silti kiinalaista pottua? Ja mistä ne tietää, että haluan pottua? Mulla ei ole edes Huawein kännykkää, jota ne voisi vakoilla.

Vierailija
34/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETJUN AIHE ON YLEISET HARHALUULOT, EI WISH!!!!!!!! MENEEKÖ JO JAKELUUN????

Vierailija
35/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Miksi edes kysyn... Jessus oikeasti. MINUN PUHELIMELLENI EI EDES SUOSITELTU TUOTA LATURIA. TILASIN SEN TÄYSIN TIETOISESTI RISKILLÄ.

Mutta miten tässä kumoutui se yleinen harhaluulo, etteivät Wishin romut toimi?

Vierailija
36/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Tuo sana kauppapaikka on käytännössä sama kuin Facebook ja Tiktok; tarjoavat näennäisesti jotain, mutta eivät vastaa loppujen lopuksi mistään esim. huijaustapauksissa. En kannata Wishiä, vaikka joku onneton sieltäkin ostaa.

Vierailija
37/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista Wishiin langenneelle ap:lle :D

Vierailija
38/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap tyhmä. En koskaan tilaa mitään paskaa tuollaisista paikoista. Sulla ei ole mitään hajua oikeasti, mitä skeidaa se on. Ihan sama mitkä CE (=China Export) -merkinnät siinä on. Ero on juuri siinä, että maahantuojilla on kontrolli ja vastuu. 

Vierailija
39/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli varmasti tulee pettymyksiä, jos tilailee vain ulkonäön perusteella kaikkea ja ignooraa tuotekuvauksen. Minä tilasin tuon autolaturin sillä ajatuksella, että eiköhän se toimi minunkin puhelimeni kanssa. Mutta tiedostin, että välttämättä ei toimi, koska siitä ei mitään mainintaakaan ollut. No, puhelintelineenä se toimii oikein mukavasti, ja ehkä seuraava puhelin onkin yhteensopiva sen kanssa. Saas nähdä.

Ap

Eli tilasit paskaa ja koitat nyt selittää asiaa parhain päin. Ok.

Ööööö. Tilasin tietäen, että laturi ei välttämättä toimi minun puhelimeni kanssa🤦🏼‍♀️ tilasin silti, koska se on kätevä teline, toimi lataus tai ei.

VOISITTEKO PYSYÄ AIHEESSA?????

Eli tilasit kalliin puhelintelineen. Surullista. Sitten vielä yrität selittää, ettet ole joutunut huijatuksi, vaikka oletkin. Olisit loistava noille rakkauskirjehuijareille ja ketodieettiuskovaisille.

Vierailija
40/91 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sinä mitään konkreettista vttu hyödykään mutta olet selvästi sitä tyyppiä joka saa nautintoa kun saa vängätä jostain asiasta, ihan sama mistä. Samanlaisia ovat mm. kaikki salaliittohullut kuten 5g koronat.