Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Kuinka kauan viimeisimmästä papa.kokeestasi?

Vierailija
25.10.2013 |

Mulle tuli tänään kutsu joukkotarkastukseen. Viimeksi olen papassa käynyt 14 vuotta sitten ja missään gynelläkään en ole sen jälkeen käynyt. En millään tahtoisi mennä, aristuttaa jotenkin....

Aika hyvin, kun samaan aikaan tytölle tuli ilmoitus siitä rokotteesta, jolla estetään kohdunkaulansyöpää....

Olen ollut vain mieheni kanssa koko aikuisiän ja aloitin seksin vasta 18-vuotiaana. Ennen miestäni oli pari miestä ja siitä jo ikuisuus. Mutta onko seksisuhteilla tekemistä tuon kanssa, vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kesäkuussa tänä vuonna, mutta sitä edellinen tais olla jotain 3-5 vuotta sitten.

Pitäisi käydä säännöllisesti, mutta ei vaan ole varaa ravata yksityisellä kerran vuodessa.

Kaikissa joukkotarkastuksissa olen käynyt.

Vierailija
2/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta sitten. Viimeksi olin 30-vuotiaille järjestettävässä seulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 3v sitten, joukkotarkastus oli. Ei löytynyt myöskään virusta elimistöstä, tsekkasivat siis senkin.

Seur on sitten 40v joukkotarkastus..

Vierailija
4/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kävin, sitä edellisestä taas oli aikaa 8 vuotta. En mä tiedä, tarviiko mun enää edes käydä, kun ei ole kohtuakaan eikä kohdunkaulaa.

Vierailija
5/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt viimeksi joukkotarkastuksessa 2010 ja aion mennä seuraavan kerran 2015. Mulla on aina ollut puhtaat papat, ja oon pannut kahta miestä, ekalle olin eka, ja nyksälle toka ja eka ilman kumia. Ollaan oltu yhdessä 19v. Koen, että en kuulu riskiryhmään, joten perusseulonta riittää.

Onhan se tiedossa, että mitä enemmän on seksikumppaneita, sitä suurempi riski on saada HPV. Mut HPV:sta on vielä pitkä tie kohdunkaulansyöpään.

Menen kyllä gynekologille ja aion sanoa sille, että ottaa papan vain, jos näyttää tarpeelliselta.

Vierailija
6/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on viisi kuukautta, käyn joka vuosi gynekologilla ja joka toinen vuosi otetaan papakoe.

Vierailija
7/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 18-vuotiaana? Onhan tuo nyt hirveää...

Vierailija
8/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko seulannassa myös se virus-testi? Vai sitten vasta, jos puhtausluokka huono? Oon ihan pihalla näistä, kun niin kauan aikaa. Ap.

Vierailija
9/9 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten yhdyntä vaikuttaa tuohon puhtausasteeseen? Kannattaako pidättäytyä, jos on menossa kokeeseen?