Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotettava lentoyhtiö?

Vierailija
25.10.2013 |

Mikä on teidän mielestänne luotettava ja hyvä lentoyhtiö? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi siis lähteä Amerikkaan tai Kuubaan heti ensivuoden alussa. Mutta en ole koskaan ollut lentokoneessa, saatika "kunnolla" ulkomailla. Nyt kuitenkin tarjoutui mahdollisuus lähteä, niin yritän tehdä kaiken mahd. hyvin :)

Kaikkia yllämainittuja lentoyhtiöitä en tunne, mutta ei kai sillä niin väliä jos kerta hyviä ovat. JA toki ymmärrän, että aikataulut voi kaikilla heitellä, mutta noin suurinpiirtein kuitenkin se aikataulu asia saisi toimia. :)

Ap

Vierailija
2/28 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lentänyt Kuubaan ja muuallekin Karibialle Thomas Cookilla/Condorilla. Ei ollut valittamista, lämmin ruoka tarjottiin 2 kertaa, lisäksi tuoremehua ja vettä vähän väliä, lisää sai hakea lentoemänniltä. Siistit ja uudehkon tuntuiset koneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair, mutta inhoan niiden pomppulaskeutumisia.

Vierailija
4/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansa

Vierailija
5/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegian. Ei ole koskaan yrittänyt ryöstää rahojani.

Vierailija
6/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansa ja Swiss. 

Vierailija
7/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lentänyt Finnairilla, Lufthansalla, Austrianilla, Swissairilla, Air Balticilla, Condorilla, Alitalialla, KLM:llä, SAS:illa, flyNikillä, British Airwaysillä, American Airlinesilla. Olikohan siinä kaikki...? Aina on matka sujunut. En oikein tajua kysymystäsi.

Vierailija
8/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair. Ei kannata tuijottaa Foxin Lentokone putosi rämeelle -ohjelmia.

Vierailija
9/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:54"]

Minä olen lentänyt Finnairilla, Lufthansalla, Austrianilla, Swissairilla, Air Balticilla, Condorilla, Alitalialla, KLM:llä, SAS:illa, flyNikillä, British Airwaysillä, American Airlinesilla. Olikohan siinä kaikki...? Aina on matka sujunut. En oikein tajua kysymystäsi.

[/quote]

Osasit kuitenkin vastata? Norwegian kuitenkin mun mielestä. Finnair ok.

Vierailija
10/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:58"]

[/quote]

[/quote]

Vastasin joo, mutta en ymmärrä, mitä ap tarkoittaa "luotettavalla lentoyhtiöllä". Ettei se kone putoa? Onko aina ajallaan vai mitä?

Vierailija
11/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Vastasin joo, mutta en ymmärrä, mitä ap tarkoittaa "luotettavalla lentoyhtiöllä". Ettei se kone putoa? Onko aina ajallaan vai mitä?

[/quote]

no oletpa sinä yksinkertainen, jos et ymmärrä. Googlaa vaikka maailman luotettavimmat lehtoyhtiöt. Eiköhön asia aukea sinullekin.

Vierailija
12/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kaikki jotka eivät sinne mustalle listalle ole päätyneet ole ihan ok. Riippuu tietysti miten määrittelee luotettavan! Finnair on varmaan tilastollisesti luokiteltu erittäin luotettavaksi turvallisuudessa, mutta mielestäni ero muihin firmoihin hinnassa ei ole sen arvoinen. Maailma kun on pullollaan hyviä lentoyhtiöitä jotka Suomestakin operoivat (olettaen että AP:n kotikenttä on Suomessa?). 

Vierailija
13/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nono.. Tarkennan siis, onko yhtiö luotettava juuri näissä aikatauluissa, onko kuinka usein häikkää jne. Toki "yleinen" luotettavuus myös tärkeää, sekin ettei kone pääse putoamaan :D Pidetäänkö asiakkaista ylipäätään hyvää huolta. :)

Ap

Vierailija
14/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkish Airlines vie ehdottomasti voiton kaikista lentoyhtiöistä - ruokakin on rankattu monta kertaa parhaaksi :-)

Vierailija
15/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai noista aikatauluissa pysymisestä jotain tilastoja on. Mutta kyllä kaikkien yhtiöiden koneet joskus myöhästelee tai on muuta häikkää, niihin vaikuttavat niin monet tekijät.

Joskus koneita jopa putoaa :D

Millä tavalla sinusta sitten pitäisi pitää "hyvää huolta"?

Vierailija
16/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minnepäin matkalla ja mistä? Lähi-idän ja Aasian suurimmat lentoyhtiöt ovat kuuluisia asiakaspalvelustaan ja suosittelen lämpimästi. Lennän paljon ja Finnair on joskus todella hyvä asiakaspalvelussa, joskus hieman taas ihmetyttää. :) British Airways toimii myös hyvin, tosin muutaman kerran ovat matkalaukut olleen teillä tietämättömillä ilman mitään informaatiota muutaman päivään. 

Vierailija
17/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustelen vain Euroopassa, koska muut maanosat eivät erityisemmin kiinnosta, ja ehdoton suosikkini eurooppalaisista lentoyhtiöistä on KLM. Lennän sillä 15-20 lentoa vuodessa ja viimeisten viiden vuoden aikana ehkä kolme kertaa lento on ollut yli tunnin myöhässä, joka kerta sääolosuhteista johtuen (eli kaikkien muidenkin yhtiöiden koneet myöhästyivät noilla kerroilla).

Palvelu on ensiluokkaista: lentoemännät ovat ystävällisiä ja hymyileviä ja tulevat jopa juttelemaan lennon aikana. Kerran kysyin, voiko Amsterdamin lentokentältä ostaa koneessa kahvin kanssa tarjottuja keksejä, koska ne olivat todella hyviä, ja lentoemäntä toi minulle lennon loppuvaiheessa ison paperipussillisen em. keksejä. Toisella kerralla sain ruokajuomaksi kuohuviiniä, vaikka se oli tarkoitettu vain bisnesluokan matkustajille. Koskaan en ole saanut epäystävällistä tai nyrpeää palvelua.

Matkatavaranikaan eivät ole KLM:lla koskaan myöhästyneet, kadonneet tai rikkoutuneet.

Vierailija
18/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla on nykyään huonot ruuat, maksulliset lehdet ja muutenkin koko firma on vajonnut halpisyhtiöksi kaiken muun paitsi hintojen suhteen. Joskus tuntuu, että lentoemäntiäkin hävettää firman puolesta. Ystävällisiä kyllä ovat, siitä heille pisteet, mutta eivät sen erityisemmin kuin millään muullakaan firmalla. 

Vierailija
19/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aeroflotilla ja Airbalticilla on kauniit emot ja vielä kauniimmat stuertit. British Airways ja Air France tuppaavaat hävittämään laukkuja, eli laukku tulee sitten perässä, johtuu luultavasti Heathrown ja CDG:n helvetillisistä kentistä.

Vierailija
20/28 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Finnair, olen matkustanut PALJON ja työskennellyt Finnairilla lentoemäntänä kauan (en enää). Voin sanoa, että olen ylpeä Finskistä. Nämä lehtiuutiset ja tes-neuvottelut sekä johtajien bonukset ovatkin sitten oma juttunsa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä